Skip to main content

Revista presei media – 15 mai

 

cu_sitzend_anriss1Vom investi mai mult în titlurile puternice, pentru a le consolida, şi cu celelalte vom vedea ce facem, le putem vinde, închide, vom vedea”, declară Christian Unger, CEO Ringier, pentru Business Standard. România este cea mai dificilă piaţă pe care activează în prezent grupul elveţian, spune Unger, pe fondul scăderii pieţei de publicitate şi al intensificării competiţiei. Potrivit lui Unger, Ringier România se concentrează pe consolidarea titlurilor puternice şi pe dezvoltarea businessului online, preferând un portofoliu mai mic, dar puternic şi focusat.
România este cea mai dificilă piaţă pentru Ringier

ringier-grafic-2

Publicitate

alexandru-sassu6Preşedinta Comisiei de cultură din Camera Deputaţilor, Raluca Turcan, va vota împotriva raportului de activitate pe 2008 al TVR, transmiţând astfel un prim semnal că mandatul lui Alexandru Sassu în fruntea postului public se va termina curând. Pe de altă parte, surse din Comisia de cultură din Camera Deputaţilor au declarat pentru Cotidianul că situaţia raportului este în stand-by, pentru că decizia schimbării conducerii TVR se ia „la nivelul Geoană-Băsescu“.
Capul lui Sassu se negociază între primii doi oameni din CSAT

Peste 40% din telespectatorii emisiunilor duminicale de divertisment au cel puţin 60 de ani. Duminica în familie (Antena 1), Dănutz S.R.L. (TVR 1) şi Să v-amintiţi... duminica! (Naţional TV) reuşesc să adune 1,25 milioane de telespectatori în medie pe minut, scrie Adevărul.
Vârstnicii stau duminica în faţa televizorului

Consiliul Naţional al Audiovizualului a semnat un protocol de colaborare cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului pentru respectarea intereselor minorilor în cadrul programelor radio şi TV, notează Cotidianul. CNA sancţionează emisiunile sau ştirile în care sunt prezentaţi copii traumatizaţi sau agresaţi şi va trimite ANPDC respectivele cazuri pentru a fi cercetate.
CNA şi ANPDC luptă împotriva programelor radio şi TV care afectează psihicul copiilor

Motivele pentru care relaţiile dintre agenţii şi clienţii de publicitate sunt tot mai tensionate şi duc, în prezent, la campanii publicitare tot mai slabe şi la creşterea incertitudinilor privind bugetele de marketing nu ţin neapărat de criză, scrie HotNews. Problemele dintre agenţii şi clienţi şi posibile soluţii au fost prezentate, ieri, în cadrul unei conferinţe susţinute de Marina Natanova (Rusia) şi Olga Vaganova (Ucraina), asociate în cadrul reţelei internaţionale de consultanţă de marketing Futurelab.
Tăierea bugetelor de publicitate, între recesiune şi problemele de cuplu client-agenţie

"Ca preşedinte al juriului Effie cred că am cea mai simplă misiune", declară Mihail Vârtosu într-un interviu acordat IAA.
Mihail Vârtosu despre jurizarea Effie

22Pentru a marca 20 de ani de existenţă şi 1001 de numere, Grupul pentru Dialog Social a apelat la agenţia Re:ply pentru a modifica înfăţişarea revistei 22, relatează Wall-Street. Reînnoirea la nivel grafic a primului săptămânal independent postdecembrist s-a făcut sub sloganul „V-am schimbat pe voi, acum mă schimb pe mine”.
Revista 22 se redesenează, după două decenii în care a folosit acelaşi layout

Suportul de afişaj indoor Digital Frame, din portofoliul agenţiei indoor SPM Indoor Division, s-a afiliat reţelei internaţionale bookingDOOH, au anunţat oficialii SPM, citaţi de Daily Business. Reţeaua în care SPM Indoor Division are amplasate digital frame-uri include principalele mall-uri din opt oraşe.
Suportul indoor Digital Frame din portofoliul SPM s-a afiliat la o retea internaţională

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • La fel ca si in cazul SRR si al AGERPRES, decizia de schimbare va fi rezultatul unui "troc" politic...deoarece au ramas prea multi fara "ciolan", restul e... tacere.
  • Petrisor,
    este jenant ca tu promovezi interviul lui Unger fara sa mentionezi ca infografia cu portofoliul este mincinoasa.
    Bravo, Tv Mania, Bravo Girl si altele nu mai apartin de mult Ringier. Tu doar te faci ca nu stii de asta.
    Nashpa, zau!
    A! Si nu exista etc. Nu mai au alte publicatii.

Trimite un comentariu