Skip to main content

Revista presei media – 19 mai

 

mihaela-radulescu-3Emisiunile Duminica în familie prezentate de Mihaela Rădulescu în luna aprilie au avut o audienţă medie de 356.000 de telespectatori (3% rating), scrie Evenimentul zilei, citând paginademedia.ro. Şi Adevărul abordează tema retragerii Mihaelei Rădulescu, în contextul în care, în ultimii ani, şi alte vedete au renunţat la TV. În urmă cu câţiva ani exista doar o mână de nume care conduceau, fără excepţie, statisticile de audienţă. Mihaela Rădulescu, prin Duminica în familie de la Antena 1, Teo, prin emisiunea omonimă de la Pro TV şi Andreea Marin, care nu avea rival sâmbătă seară la TVR 1, cu Surprize-surprize, notează Adevărul.
EVZ: Mihaela Rădulescu şi-a găsit principatul: Monaco
Adevărul: Televiziunile rămân fără „reginele audienţelor“

Publicitate

Analiză Business Standard: În primele luni ale anului 2009, piaţa de televiziune, afectată puternic de criza financiară, a suferit o serie de transformări, printre care se numără, potrivit specialiştilor din industria media, şi migrarea bugetelor dinspre televiziunile mari, generaliste - şi care practică, implicit, cele mai mari preţuri de publicitate - către staţiile mici, de nişă.
Criza duce bugetele spre posturile tematice

grafic-tematice

Grupul Central European Media Enterprises (CME), ce controlează în România posturile din reţeaua Pro şi Time Warner Inc. au anunţat finalizarea investiţiei de 241,5 milioane de dolari făcute de Time Warner în contul a 31% din CME, investiţie anunţată iniţial în martie a.c.. Potrivit unui comunicat remis HotNews, contra sumei respective Time Warner a primit 19 milioane de acţiuni comune recent emise, reprezentand echivalentul a aproximativ 31% din CME.
Time Warner a finalizat investiţia de 241,5 milioane de dolari în CME

Nu mai fac rating întrebările, fac rating imaginile. Pot să-l întreb pe ăla orice. Trebuie dovada vizuală, chestia care să pătrundă în creier, declară Eugen Istodor într-un interviu acordat ziarului Cotidianul. Ce spune jurnalistul despre chintesenţa interviului ca gen? Să fii curios. Şi eu încă sunt curios. Că dacă nu eşti curios, mori cu interviul de gât.
Eugen Istodor: “Toate întrebările mele s-au dus dracului”

Analiză de campanie pe iaa.ro: Transpiraţia strică reputaţia! este una dintre puţinele campanii româneşti de comunicare ce îmbină obiectivele de marketing cu o componentă puternică de educare şi formare la nivel social. În spatele acesteia se află Unilever, care a apelat la Lowe PR, pentru promovare.
Campania Transpiraţia strică reputaţia! continuă

mihai-trandafirÎn 2008, Universal McCann a rulat bugete de aproximativ 70 milioane euro, care au plasat compania condusă de Mihai Trandafir pe prima poziţie în topul agenţiilor de media, scrie Wall-Street. Pentru anul acesta, managerul lucrează la o securizare cât mai bună a clienţilor agenţiei, dar ia în considerare şi crearea unui pool de media buying alături de agenţia Initiative.
Mihai Trandafir, Universal McCann: Afacerile ne vor scădea cu cel mult 15%, dar rămânem lideri de piaţă

Rata mare a pirateriei software, inflexibilitatea advertiserilor, cheltuielile mari de lansare şi profitul ce se lasă aşteptat uneori chiar 2 sau 3 ani sunt motivele principale ce au impiedicat piaţa de reviste jocuri video să se dezvolte în Romania, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentanţi ai revistelor de gen.
Cum a îngheţat o piaţă care nu a apucat să înflorească: revistele de jocuri video

Dan Voiculescu lămureşte problema aerului condiţionat din studioul lui Mircea Badea pe recent inauguratul său blog, relatează Gândul. Într-o scrisoare adresată Cameliei Voiculescu, în dubla sa calitate de fiică şi patron de trust, “mogulul” solicită rezolvarea situaţiei: “Indiferent de subiectul pe care l-aş aborda, oamenii îmi răspund un singur lucru: «Aer condiţionat pentru Mircea Badea!». Dacă mâine anunţ desfiinţarea PC, mi se va răspunde sec: «Bine, bine, dar aerul lui Badea
Aerul lui Mircea Badea, incompatibil cu cel al Gabrielei Vrânceanu Firea

reclama-comunistaAdevărul, rubrica După 20 de ani: În anii comunismului, publicitatea avea o menire clară: să stimuleze „consumul raţional”. Publicitatea comunistă era una cenuşie şi sărăcăcioasă. Cu mesaje plictisitoare şi plate, ancorate în contextul epocii. Cu anunţuri imperative şi impersonale, vocabular neutru şi plictisitor, mesaje plate, cenuşii. O publicitate ancorată în contextul social-politic şi amprentată ideologic.
Reclama socialistă şi formarea omului nou

Grupul Aegis a anunţat o scădere de 11,5% a veniturilor organice în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, dar a afirmat că se aşteaptă la o revenire în celelalte trei trimestre, potrivit The Guardian, citat de HotNews. La rândul său, grupul Havas a anunţat o scădere de 6% a veniturilor în primul trimestru, după cum informează Brand Republic.
Aegis şi Havas au înregistrat scăderi în primul trimestru, dar prezic o stabilizare până la sfârşitul anului

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu