Skip to main content

Revista presei media – 21 mai

 

Sinteză HotNews: Piaţa presei scrise este în plină reaşezare de forţe, principalii jucători fiind implicaţi în atacuri frontale în efortul de a-şi păstra poziţia de lider de piaţă, în plină criză economică soldată cu pierderi masive de publicitate. Plecarea mai multor jurnalişti de la Libertatea şi Pro Sport, unii dintre ei atraşi de Adevărul Holding, deschide un nou front în lupta pentru supremaţie între publicaţiile cu cele mai mari vânzări - ziarele tabloide şi de sport. Şefii grupurilor Adevărul Holding şi Publimedia contactaţi de HotNews minimalizează impactul mutării angajaţilor de la o publicaţie la alta, însă sugerează că rămân pe poziţii în faţa concurenţei.
Luptă fără menajamente pentru supremaţie în presa scrisă

Publicitate

Bugetul de media al Cosmote pleacă de la Mindshare la Media Investment (The Group) în urma unei selecţii de oferte care, potrivit unor surse AdPlayers, ar fi însemnat doar o prezentare de credential a două agenţii de media din piaţă: Media Investment (The Group) şi Mediaedge:cia (MEC). Contul de media al Cosmote, care include şi bugetele Germanos şi Internity, este estimat la aproximativ 20 de milioane de euro.
20 Mil. EUR fara Licitaţie: Cosmote pleacă la Media Investment (The Group) fără pitch?

Dorin Chioţea, editorul coordonator al tabloidului Libertatea, a confimat pentru Mediafax că va fi şef de proiecte în cadrul Adevărul Holding, scrie Business Standard. Paginademedia.ro a anunţat mutarea încă de acum două zile, AICI.
Adevărul Holding recrutează de la concurenţă

Două echipe în top 10 şi încă două în top 20. Acestea sunt rezultatele studenţilor români din cadrul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării la AdVenture, un concurs european de publicitate cu temă dată. Competiţia este organizată de European Foundation for Commercial Communications Education şi atrage echipe de câte 4 studenţi din toate colţurile continentului, notează iaa.
Două echipe de studenţi români de la FJSC, în top 10, la AdVenture

Grupul elveţian de presă Ringier a anunţat extinderea portofoliului său online în Ungaria, prin lansarea neon.hu, portal de socializare dedicat tinerilor. Potrivit unui comunicat al grupului, citat de HotNews şi Daily Business, portalul va fi actualizat de mai multe ori pe zi şi oferă "tot ceea ce îi interesează pe tineri: vedete, moda, jocuri, inovaţii tehnice, clasamente şi sfaturi".
HotNews: Grupul de presă Ringier lansează un portal pentru tineri în Ungaria
Daily Business: Ringier lansează un portal pentru tineri în Ungaria

Deşi în majoritatea cazurilor bugetele de promovare au scăzut, unele dintre grupurile de comunicare au creşteri serioase, notează Adevărul. Grupul WPP, prezent în România prin Ogilvy, a avut în primul trimestru al lui 2009 o creştere a veniturilor cu 35% faţă de anul trecut.
Publicitatea face faţă crizei

Compania de publicitate indoor Brand Management, alături de People Media, a lansat proiectul Litoral Media, prin intermediul căruia va oferi pentru început advertiserilor spaţii de expunere în 30 de hoteluri de pe litoralul românesc, scriu Wall-Street şi Daily Business. Investiţia iniţială în acest proiect se ridică la 40.000 de euro.
Wall-Street: Brand Management alocă 40.000 de euro pentru publicitatea indoor pe litoral
Daily Business: Brand Management lansează un proiect de indoor advertising pe litoral

Da Vinci Learning (DVL) este noul post de televiziune care, începând de miercuri, va putea fi vizionat, prin UPC şi în România, scrie Adevărul, citând NewsIn. Grila de programe cuprinde trei secţiuni: seriale animate de tip educativ pentru copii, documentare pentru toată familia, dar şi emisiuni pentru cei mari, despre lumea nano sau momente revoluţionare ale ştiinţei.
S-a lansat Da Vinci Learning, un nou post de televiziune

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu