Skip to main content

Revista presei media – 22 mai

 

mihaela-radulescu-31Mihaela Rădulescu, despre plecarea ei, în Jurnalul naţional: “Plec supărată pe ţara mea, plec dezamăgită de breasla mea, plec scârbită de o presă mondenă jegoasă, plec îndurerată că nu mai pot ajuta nişte oameni care s-au bazat pe mine ani de zile, plec hotărâtă ca măcar fiului meu să-i fac dreptate, plec promiţându-le părinţilor mei prea trişti de atâta vreme că vor zâmbi din nou.”

Publicitate

Plec într-un moment de glorie - audienţe de primul loc, contracte de publicitate semnate, cereri nenumărate de apariţii pe coperţi pe care le tot refuz...
Mihaela Rădulescu: "Plec supărată, dezamăgită, îndurerată…"

Producătorul de mezeluri Caroli Foods a anunţat astazi abordarea unei noi platforme de comunicare susţinute de o campanie de brand în care a investit 1,3 mil. euro, scriu IAA şi Daily Business. Cel mai important canal media folosit de Caroli va fi cel TV, printr-o campanie foarte vizibilă pe majoritatea posturilor, timp de şase săptămâni, începând de astăzi, punctează IAA, care prezintă şi spotul video semnat McCann Creative.
IAA: Caroli - Ţine românii în mişcare
Daily Business: Caroli şi-a dublat bugetul de marketing pentru 2009

ralu-filipIn memoriam Ralu Filip în Jurnalul naţional. Mâine se împlinesc doi ani de la moartea fostului preşedinte al Consiliului Naţional al Audiovizualului. Jurnalul naţional: La 23 mai 2007, la numai 48 de ani, a plecat dintre noi un om care şi-a trăit viaţa pe repede înainte, un om care voia să o ia înaintea timpului şi a timpurilor.
Doi ani fără Ralu Filip

Publisherul Liberis Publications România, subsidiara locală a companiei elene Liberis Publications, se aşteaptă ca piaţa de publicitate în print să îşi revină undeva la finele lui 2010, notează Business Standard. Cu toate acestea, managerul companiei, Dana Cristescu speră să obţină în acest an o creştere a businessului de circa 20%, în contextul intrării în portofoliu a titlului internaţional pentru bărbaţi GQ, lansat la sfârşitul lui 2008.
Revista GQ va aduce un plus de 20% pentru Liberis România

satraKanal D se pregăteşte în această vară să aducă pe micile ecrane emisiunea Şatra, scrie Evenimentul zilei. Cătălin Botezatu, Delia Matache, Ramona Bădescu, Gina Pistol, Vali Craciunescu, Ana Maria Prodan sunt doar câteva dintre vedetele protagoniste ale show-ului, în care vor încerca pe pielea lor viaţa într-o comunitate de romi, cu toate aspectele ei, pozitive şi negative.
“Şatra”, show-ul verii la Kanal D

După colecţia „100 de cărţi pe care trebuie să le ai în bibliotecă”, Adevărul lansează luni „Biblioteca Adevărul pentru Copii”, prin colecţia Disney Clasic, formată din 12 volume, potrivit reprezentanţilor ziarului, citaţi de Business Standard.
Ofensiva Adevărul continuă cu volume pentru copii

Piaţa românească de publicitate indoor, estimată de specialişti la circa şase milioane de euro, în 2008, a fost caracterizată, în primele patru luni ale acestui an, de o creştere a cererilor de ofertă din partea clienţilor. Gradul de concretizare a acestora în comenzi ferme a scăzut însă, comparativ cu 2008, a explicat pentru Business Standard Răzvan Constantinescu, general manager al companiei SPM Indoor Division.
Piaţa indoor: cererea de oferta creşte, comenzile ferme scad

Conţinutul contează: Dezvăluirile făcute în ultimele două săptămâni de The Daily Telegraph şi The Sunday Telegraph, referitoare la felul cum parlamentarii britanici cheltuie banii contribuabililor, au dus la o creştere năucitoare a tirajelor celor două publicaţii, potrivit unor date neoficiale citate de The Guardian, scrie HotNews. Scandalul provocat, ce a dat peste cap scena politică din Marea Britanie şi a reaprins discuţiile pe seama publicării în presă a unor informaţii cumpărate de jurnalişti, a avut un impact mai mare asupra vânzărilor The Telegraph decât orice iniţiativă de marketing.
Reţeta The Telegraph: dezvăluirile incendiare cresc tirajul ziarului mai ceva decât orice campanie de marketing

Marele premiu al celei de-a VII-a ediţii a Galei Societăţii Civile a revenit Asociaţiei Kogayon pentru proiectul “Stop vânătorii în parcurile naţionale”, relatează IAA. Ales din totalul de 174 de proiecte înscrise anul acesta, proiectul Asociaţiei Kogayon s-a detaşat de celelalte, fiind considerat cel mai bun exemplu al forţei de convingere de care poate dispune societatea civilă din România.
S-au desemnat câştigătorii Galei Societăţii Civile

Cel mai important aspect în managementul reputatiei online constă în faptul că doar primele 30 de rezultate afişate în urma unei căutari despre activitatea unei companii sunt cele care contează cu adevărat. Optimizarea primelor 30 de pagini afişate şi menţinerea unui dialog onest şi “prietenos” cu utilizatorii reprezintă câteva din elementele care contribuie la construirea reputaţiei online, consideră Laszlo Horvath, preşedintele şi fondatorul agenţiei de marketing online Active Media, citat de Wall-Street.
Cum să îţi construieşti o reputaţie online solidă

OgilvyInteractive - parte a Ogilvy Group - îşi consolidează competenţele specifice pentru zona interactive, angajând 2 copywriteri, un art director şi un account manager, au anunţat reprezentanţii Ogilvy, citaţi de Daily Business. Andreia Bunea şi Ştefan Pârcalabescu sunt noii copywiteri ai agenţiei, Ionuţ Jugănaru a fost cooptat în echipa Ogilvy Interactive ca art director, Carmen Sterian - client service director, iar Cristina Dima este noul account manager.
OgilvyInteractive îşi măreşte echipa cu 5 membri noi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu