Skip to main content

Revista presei media – 29 mai

 

alain-heureuxInterviu cu preşedintele IAB Europe, Alain Heureux (foto) şi cu şeful filialei poloneze a IAB, Jaroslav Sobolewski, pe HotNews. Publicitatea online este de aşteptat să-şi mărească, la nivel european, cota de piaţă în 2009, apreciază Alain Heureux. Potrivit acestuia, transparenţa în circuitul banilor pe piaţa publicităţii online "este o chestiune de maturitate".

Publicitate

Din interviu:

  • În 2008, cred că ne vom apropia de 14 miliarde de euro pentru întreaga piaţă europeană.
  • În 2009, este clar, vom fi loviţi de recesiune. Cred că vom avea o creştere la nivel european, undeva între 5 şi 10%.
  • Revistele nu scad, ci se prăbuşesc. În privinţa presei scrise - reviste şi ziare - auzim de la agenţiile de media estimări ce vorbesc despre o scădere de 40-70%.
  • În Danemarca, internetul este deja din 2008 primul mediu din punct de vedere al publicităţii, în Polonia este pe locul doi.
  • După criză, internetul va fi general recunoscut drept o platformă solidă.

Şeful IAB Europa: Publicitatea online în 2009 - cred că vom avea o creştere la nivel european între 5 şi 10%

Piaţa autohtonă de publicitate online a însumat anul trecut aproximativ 72 milioane de lei (19,6 milioane de euro), în creştere cu aproape 70% (raportat la valoarea în lei) faţă de anul 2007, potrivit mai multor membri ai Interactive Advertising Bureau Romania (IAB Romania), care citează datele studiului “Romanian Online Advertising Study” (ROADS), scrie Business Standard.
Preşedintele IAB Europe: Piaţa locală de publicitate online, probabil dublă

Schimbări în conducerea IAB România, consemnează HotNews. Adunarea Generală l-a ales ca preşedinte pe Cristi Petriceanu, director general al Boom/Netbridge Investments. În Consiliul Director al IAB România au intrat Cristi Pârvan, manager Media Target Group, Cosmin Oţel, director de vânzări ARBOinteractive şi Dragoş Stanca, managing director F5, divizia new media a Realitatea-Caţavencu.
Un nou preşedinte şi trei membri noi în Consiliul Director al IAB România

Radio, internet şi TV. Aşa arată Top 3 canale media pe care MOL România, subsidiara locală a grupului ungar de petrol şi gaze MOL mizează în comunicare. “Nu renunţăm nici la publicitatea în presă, dar am ales versiunea online a ziarelor şi am renunţat, în mare parte, la cea tipărită”, a declarat pentru Business Standard Cristina Osiescu, director de marketing al companiei.
Mol taie din publicitatea în print şi plusează pe online

Cotidianul Evenimentul zilei şi postul TV B1 vor lansa pe 5 iunie emisiunea de analiză şi dezbatere „Evenimentele zilei”, ce va găzdui, de luni până vineri, patru, respectiv trei ore de discuţii pe subiecte de actualitate. Programul, scriu Business Standard şi HotNews, va fi moderată de Alina Stancu, unul dintre jurnaliştii vedetă ai B1, alături de care se vor afla - ca invitaţi permanenţi – ziariştii EVZ Horia Ghibuţiu şi Mircea Marian. Paginademedia.ro a anunţat parteneriatul AICI.
Business Standard: „Evenimentele zilei” debutează pe 5 iunie la B1
HotNews: EvZ şi B1 TV lansează săptămâna viitoare emisiunea "Evenimentele zilei"

Radio Vatican, postul de radio al Bisericii Romano-Catolice, care emite prin satelit în 61 de ţări de pe cinci continente, este pe cale să difuzeze publicitate, pentru prima oară în cei aproape 80 de ani de existenţă, potrivit agenţiei de presă NewsIn, citată de Cotidianul. Prima campanie va fi lansată pe 6 iulie şi de ea va beneficia compania italiană Enel. Reclamele vor fi difuzate în cinci limbi. Despre subiect scrie şi Daily Business.
Cotidianul: Postul de radio al Vaticanului va difuza publicitate
Daily Business: Radio Vatican va difuza publicitate pentru prima dată în 80 de ani

Compania internaţională de cosmetice Coty organizează o licitaţie pentru atribuirea contului global de publicitate, estimat la 80,6 mil. euro (70 mil. lire sterline) al mărcii Rimmel London, câştigătorul urmând să fie cunoscut la sfârşitul lui iunie, notează Daily Business. În competiţie vor intra JWT London, agenţia care gestionează în prezent contul, Fallon London şi alte două agenţii al căror nume nu a fost dat publicităţii.
4 agenţii intră în competiţie pentru contul global de publicitate al Rimmel

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Despre proiectul EVZ- B1TV pot sa zic de pe acum ca s-a nascut mort. Ca sa pui o emisiune in intervalul 14.00-17.00 trebuie sa ai o doza de nebunie si placere de a pierde bani.

Trimite un comentariu