Skip to main content

Revista presei media – 6 mai

 

elena-udrea-cotidianul1Ministerul Turismului a făcut publice numele celor 13 consorţii care participă la competiţia pentru realizarea unui brand turistic de ţară, scriu HotNews şi Adevărul, publicând lista detaliată. Sunt companii din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi România. Comisia ministerului condus de Elena Udrea urmează să verifice în detaliu documentele depuse şi să stabilească ofertanţii calificaţi pentru cea de-a doua etapă a licitaţiei.
HotNews: Ministerul Turismului a anunţat numele celor 13 consorţii care au depus oferte pentru brandul turistic de ţară
Adevărul: Siegel Saffron, printre agenţiile interesate să contruiască brandul turistic

Publicitate

dan-diaconescu-gandul2Dan Diaconescu va încasa 10.000 de euro pe oră de la orice eurocandidat care vine în prime-time la emisiunea lui, notează Gândul. Realitatea TV se jură că va primi pe toată lumea, gratis. 10.000 de euro plus TVA pe oră la Dan Diaconescu Direct, în prime time, de luni până duminică. 2.000 de euro la Zori de zi, 5.000 la Se întâmplă acum şi la Poveste de succes şi 3.000 de euro la Să trăiţi bine, Caravana rromilor şi la 24H. Toate sumele sunt în euro, pentru o oră de emisie, la OTV. Campania pentru Europarlamentare începe pe 8 Mai.
Cât va costa ora electorală senzaţională

Dumitru Dragomir i-a speriat pe cei de la RCS-Antena 1, spunând că alţii abia aşteaptă să preia drepturile TV. Tactica a dat roade, scrie Evenimentul zilei. Dumitru Dragomir, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a venit luni, în faţa Adunării Generale a Ligii Profesioniste de Fotbal, cu o veste bună: Consorţiul RCS-Antena 1 a acceptat să plătească necondiţionat suma de 34 de milioane de euro pentru drepturile TV - a doua rată a contractului semnat în primăvara anului trecut.
Liga I la fotbal, la acelaşi preţ

Raport: Ringier România a anunţat pentru anul trecut un profit de 13 mil. lei (3,5 mil. euro), în scădere faţă de 2007. Nici pentru acest an nu se previzionează o dinamică pozitivă. Prezentarea rezultatelor Ringier este reflectată de Evenimentul zilei, HotNews, Business Standard, Financiarul şi Wall-Street.

Cinci companii ieşene reunite sub titlul Unity Group au lansat, luni, un post de televiziune cu transmisie exclusiv online. Intitulat Sapte.tv, postul porneşte la drum cu o investiţie de 145 de mii de euro şi cu o echipă de "30 de specialişti din domeniul televiziunii, radioului şi comunicării online", a precizat pentru HotNews Maria Chitan, director executiv al companiei Media Factory, parte a consorţiului Unity Group.
Încă un post TV online: Sapte.tv aplică pe internet modelul televiziunii clasice

Gigantul de publicitate WPP va disponibiliza aproximativ 7.200 de angajaţi în acest an, ceea ce reprezintă 6% din forţa de muncă a companiei, în special în Europa şi Statele Unite, scrie Wall-Street, citând Financial Times. Acestă decizie vine după ce compania, condusă de Sir Martin Sorrell, a afişat săptămâna trecută câştiguri pentru primul trimestru mai mici decât se aşteptau specialiştii în domeniu. Grupul WPP deţine agenţii de publicitate precum JWT sau Ogilvy&Mather. Despre subiect scrie şi Daily Business.
WPP va disponibiliza în acest an 7.200 de angajaţi din Europa şi SUA

Ziarele americane sunt în picaj, iar statul refuză să le sprijine, scrie Adevărul. Cotidianul The Boston Globe este la un pas de închidere, iar Guvernul american a anunţat într-o conferinţă că nu poate susţine financiar declinul presei de peste ocean. New York Times Co., compania care deţine cotidianul The Boston Globe, a anunţat că ar putea închide ziarul deoarece publisherul nu a ajuns la nicio înţelegere cu sindicatele în ceea ce priveşte reducerea costurilor cu 20 de milioane de dolari.
Presa din SUA nu este susţinută de Casa Albă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu