Skip to main content

Revista presei media – 5 iunie

 

Publicitate

oana-zavoranu1Sinteză HotNews: "Sex", "sexy" şi "porno" nu mai sunt simple cuvinte ce descriu invitatele care se perindă, de mult timp, pe la televiziunile româneşti. Ele au ajuns, în ultimele luni, să definească formate întregi de emisiuni, în tentativa de a atrage audienţe cât mai mari. Spectacolul sexual continuă la TV. Invitaţi să cânte în emisiunea "Pact cu diavoliţa" (Kanal D), moderată de Oana Zăvoranu - membrii trupei HI-Q nu au gustat surpriza ce le-a fost pregătită - un dans lasciv al unei tinere. Ei au plecat din studio şi au cerut ca imaginile să nu fie difuzate pe post.

Emisiunile de talk-show şi de divertisment, precum cele de la Antene, fac şi ele apel la sex, fiind la modă "asistentele" sexy, fete care au pozat pentru Playboy: Daniela Crudu (Neaţa cu Răzvan şi Dani), Marina Dina (Răi da' buni), Loredana Chivu (Un show păcătos).


Televiziunile româneşti: zapând printre vedete porno

Site-ul tabloidului Libertatea a urcat, în luna mai, pe locul al treilea în topul celor mai urmărite site-uri de internet din categoria mass-media, după numărul de clienţi unici (1,2 milioane), după ce, în aprilie, acest loc fusese ocupat de site-ul Stirileprotv.ro. În luna mai, analizează Business Standard, portalul ştirilor de la ProTV a ajuns pe locul al şaselea, cu 1,096 mil. unici, faţă de 1,226 mil. unici în aprilie, el fiind devansat, pe lângă Libertatea.ro şi de 9am.ro şi Hotnews.ro.
Libertatea a trimis Ştirile ProTV pe locul al şaselea în .ro

clasament-site-uri

Adevărul şi Business Standard prezintă cifrele de vânzări ale ziarelor, subiect detaliat de paginademedia.ro AICI. Ziarul Adevărul rămâne lider în rândul publicaţiilor quality, raportând o creştere de 33,1% a vânzărilor, scrie ...Adevărul. Business Standard punctează faptul că recesiunea a adus tabloidelor şi ziarelor economice vânzări mai mari, în timp ce cotidienele sportive şi cele quality sunt în declin.
„Adevărul“, lider detaşat al ziarelor de calitate
Business Standard: Cât vând în criză ziarele româneşti

Consiliul National al Audiovizualului a aplicat amenzi de câte 2.500 lei posturilor Antena 3, Realitatea TV, B1 TV, OTV şi Târgovişte TV pentru încălcarea regulilor de desfăşurare a campaniei electorale pentru europarlamentare, relatează HotNews. Acestea, coroborate cu alte pedepse pe aceeaşi temă, ridică totalul amenzilor aplicate de CNA în campania electorală la 25.000 de lei.
CNA: Mai puţine amenzi în campania pentru euroalegeri

felix-tataru1Noutăţi în conducerea IAA, conform site-ului organizaţiei. În urma alegerilor din cadrul Adunării Generale, 3 membri noi au intrat în Boardul IAA: Liliana Martin (Ursus) - trezorier, Sorin Blaga (Rompetrol) şi Claudiu Şerban (Ringier) - membri. Felix Tătaru este, în continuare, Preşedintele IAA România. Noul board este prezentat şi de Adplayers.

Noul Consiliu Director IAA, pentru următorii doi ani:

Preşedinte: Felix Tătaru (GMP)
Vice Preşedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE)
Trezorier: Liliana Martin (Ursus Breweries)
Secretar General: Cristina Simion (Edipresse AS)
Membri: Diana Flutur (Odyssey Communications), Narcis Horhoianu (P&G Balkans), Dan Petre (D&D Research), Sorin Blaga (Rompetrol), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Eusediu Margasoiu (The Network), Claudiu Şerban (Ringier) - din partea BRAT.

Noul Board IAA rezultat în urma alegerilor

În urma licitaţiei la care au participat 10 agenţii de comunicare, IAA România a ales agenţiile V+O Communication şi Prospero, pentru continuarea campaniei de educare pentru un stil de viaţă sănătos în 2009, scrie Wall-Street. Campania este iniţiată de companii membre IAA în parteneriat cu CNA şi îşi propune să ajute la conştientizarea riscurilor presupuse de lipsa unei alimentaţii echilibrate şi a mişcarii, oferind soluţii pentru eliminarea lor.
IAA a ales V+O Communication şi Prospero pentru campania de nutriţie

Clubul de fotbal englez Manchester United a semnat cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului cu Aon, companie de asigurări din Statele Unite, după ce actualul sponsor, AIG, a anunţat că nu poate reînnoi contractul, scrie Daily Business. Pentru ca logo-ul companiei să fie inscripţionat pe tricourile jucătorilor de la Manchester United, Aon va plăti timp de 4 ani 80 milioane de lire sterline (92 milioane de euro) - câte 20 milioane de lire sterline pe an.
Cea mai mare sponsorizare din istoria fotbalului: 92 mil. euro de la Aon pentru Man. Utd.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus