Skip to main content

Revista presei media – 15 iunie

 

La ce emisiuni de uită europenii? Cotidianul trece în revistă programele preferate din câteva ţări:

Publicitate

Bulgaria: Music Idol (un fel de Megastar) şi VIP Brother (Big Brother cu celebrităţi).
Slovenia: As ti tud not padu (Şi tu ai căzut în groapă) – schiţe gen Mondenii, Sped Doma (Înapoi acasă) – un fel de Megastar.
Marea Britanie: serialul Coronation Street şi Britain’s Got Talent
Italia: Striscia la notizia, un soi de Cronica Cârcotaşilor şi Scherzi a parte (Lăsând gluma la o parte), unde vedetele cad victime unor farse.
Republica Moldova: Pole Ciudes (Câmpia minunilor) şi Şto? Gde? Kogda? (Ce, unde, când?), două emisiuni de cultură generală şi Jdi menea (Aşteaptă-mă), un fel de Iartă-mă!

Ce urmăresc europenii la tv: farse italiene, reality show-uri bulgăreşti şi telenovele englezeşti

Dacă în privinţa canalelor media cu acoperire mai mică anul 2009 este, în mod clar, unul de pierdere, în ceea ce priveşte strategia, o pondere destul de mare în alegerea mediilor în 2009 este constituită şi de deal-urile pe care agenţiile le obţin la nivel de trusturi, analizează Business Standard. Atât clienţii, cât şi trusturile media aleargă după cote într-o piaţă în contracţie.
Deal-urile de trust îşi fac loc tot mai mult în strategiile media

Mai mulţi transportatori aerieni şi tereştri le oferă pasagerilor publicaţii care prezintă subiecte din turism, artă, medicină şi din sport, scrie Adevărul. InterCity Magazin (CFR), Insight Tarom, Be Blue Air, Călător Eurolines şi Airport View (Aeroportul Otopeni) apar în zeci de mii de exemplare. Chiar dacă au în spate companii cu cifre de afaceri de zeci de milioane de euro, revistele simt efectele crizei prin scăderea volumului de publicitate atras.
Companiile de transport le dau de citit călătorilor

În prima săptămână de după instalarea în noul său fotoliu, Conan O’Brien, succesorul lui Jay Leno, a fost stăpânul audienţelor. Numai că succesul său a început să-şi piardă din intensitate chiar mai devreme decât în previziunile cele mai sumbre, notează Gândul. Telespectatorii l-au abandonat progresiv, aşa cum arată cifrele de rating făcute publice în urmă cu două zile.
Conan O’Brien pierde telespectatori la “The Tonight Show”

De ce s-a transformat Jetix în Disney? “Conţinutul Disney Channel va contribui la diversificarea audienţei Jetix, alcătuita până acum în principal din băieţi cu vârsta cuprinsă între 4 şi 10 ani, către copii cu vârsta între 6 şi 14 ani şi familiile lor”, explică Maciej Bral, vicepreşedinte-manager general Jetix şi Disney Channels Europa Centrală şi de Est, într-un interviu acordat Wall-Street. “Valoarea brandului Disney va ajuta la creşterea awareness-ului şi a percepţiei în randul publicului.”
Strategia Disney Channel după rebranding

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu