Skip to main content

Revista presei media – 16 iunie

 

mircea-radu-2În ultimii patru ani, emisiunea prezentată de Mircea Radu la Antena 1 a pierdut 736.000 de telespectatori din mediul urban. Din Dragoste a simţit nevoia unei pauze după ce audienţa a ajuns să scadă până la 720.000 de telespectatori, faţă de 1,4 milioane, cât a avut în 2005, analizează Adevărul. Cele mai urmărite ediţii ale emisiunii datează din perioada 2003 – 2005 şi au avut între 1,8 şi 1,7 milioane de telespectatori. La 16 noiembrie 2004, Din Dragoste a avut, în medie, 1.891.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban, fiind cea mai urmărită ediţie din istoria emisiunii.
Din Dragoste, rating la jumătate

din-dragoste

Publicitate

Tribunalul Bucureşti a admis vineri, în parte, acţiunea trustului Intact şi a dispus ca Adevărul Holding să suspende editarea şi comercializarea, precum şi să retragă de pe piaţă romanul "Enigma Otiliei", până la soluţionarea pe fond a cauzei, scriu HotNews, Cotidianul şi Business Standard. Trustul Intact a acţionat în judecată Adevărul, pe 14 mai, pentru concurenţă neloială şi pentru derularea fără drept a activităţilor de editare şi distribuire a romanului "Enigma Otiliei". Preşedintele Adevărul Holding, Răzvan Corneţeanu spune că trustul de presă pe care îl conduce nu a încălcat legea.

Lansarea unui canal MTV localizat pentru piaţa cehă pare să întâmpine greutăţi din cauza unor noi dispute între Viacom, grupul din care face parte reţeaua MTVNI, şi Time Warner, grupul care a investit, recent, 241,5 milioane de dolari în contul a 31% din Central European Media Enterprises (CME), scrie HotNews, citând presa din Cehia. CME, ce controlează în România posturile din reţeaua Pro şi care a preluat licenţa MTV România la finele lui 2007, anunţase în toamna anului trecut că urma să lanseze MTV Cehia în prima jumătate din 2009.
Presa cehă: Relaţiile Time Warner-Viacom ridică probleme în lansarea MTV Cehia sub licenţa CME

O serie de publisheri din întreaga lume au apelat la externalizarea unor operaţiuni, ca măsură de reducere a costurilor, în topul activităţilor figurând cele de IT, de distribuţie şi tipar, observă Business Standard. Companiile de presă din România preferă să administreze direct toate operaţiunile, în condiţiile problemelor de pe piaţa de distribuţie, nevoii acute de control al încasărilor şi subdezvoltării pieţei locale de outsourcing de calitate.
Publisherii români evită outsourcingul

Înscrierile de anul acesta la festivalul de publicitate Cannes au scăzut cu 20%, în timp ce numărul de participanţi de la festival este cu până la 40% mai mic în comparaţie cu situaţia de anul trecut, scăderile fiind puse pe seama contextului economic global, transmite publicaţia AdAge, citată de Business Standard.
Agenţiile taie la jumătate participarea la festivaluri

După o creştere de 5% în prima jumătate a anului, jucătorii din publicitatea indoor estimează piaţa la peste şapte milioane de euro pentru 2009, notează Financiarul. Odată cu începerea sezonului estival, doi dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa indoor anunţă că îşi extind operaţiunile pe litoral.
Publicitatea indoor creşte cu 10%-20%

Disney va lansa toamna aceasta, în Marea Britanie, Disney XD, un post de televiziune destinat exclusiv băieţilor până în 14 ani, relatează Daily Business. Postul va difuza programe de sport, aventuri, muzică şi show-uri de comedie.
Disney va lansa în toamnă o televiziune doar pentru băieţi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu