Skip to main content

Revista presei media – 3 iunie

 

catalin-tolontan2Scăderea pieţei de publicitate în ziarele din România este mai mare decât cifra de 50% vehiculată până acum, scrie Cătălin Tolontan. Departamentul de R&D al Gazetei sporturilor a analizat 21 de ziare naţionale: top 10 SNA şi încă 11 titluri monitorizate de AlfaCont. S-au eliminat barterele media, machetele cu cost zero şi promovarea din interiorul grupurilor de presă. Concluziile: pe primele 4 luni ale lui 2009, scăderea faţă de aceeaşi perioadă a lui 2008 este de 66%.
66% minus pe publicitate în ziarele RO

Publicitate

Regia de vânzări Clir Media şi compania de producţie Intact Productions au solicitat falimentul agenţiei Babel Communications, scriu Business Standard şi Daily Business. Reprezentantii Babel Communications au explicat că motivul a fost întârzierea plăţilor către aceşti furnizori. Ei au mai spus că aceste întârzieri au fost cauzate, pe de o parte, de intrarea în faliment a unor clienţi ai agenţiei care activau în industria construcţiilor, iar pe de altă parte, de neîncasarea facturilor restante de la unii dintre clienţii săi.
Business Standard: Două companii cer insolvenţa Babel
Daily Business: Intact cere falimentul Babel Communications

Antena 1 a primit o amendă de 10.000 de lei pentru ediţia din 20 mai a emisiunii Acces direct, când dansatoarea orientală Pamela şi Stelian Ogică şi-au adresat în mod repetat injurii şi cuvinte vulgare, informează NewsIn, citat de Cotidianul. Ogică i-a spus Pamelei că este "o murătură" şi "un travestit", iar aceasta i-a replicat cu "eşti o nulitate" şi "eşti un jeg". În aceeaşi emisiune a intervenit telefonic şi Luis Lazarus, care i-a spus lui Ogică "derbedeu agramat şi semianalfabet" şi "papagal".
10.000 de lei amendă pentru cearta de la Antena 1 dintre Ogică şi Pamela

eusebiu-margasoiuAtunci când piaţa scade, o companie are trei mari opţiuni: să scadă odată cu piaţa, să crească muşcând din felia competitorilor sau să creeze o piaţă nouă, în care să “înoate” de una singură, ca într-un ocean albastru, scrie Wall-Street. Despre ultima opţiune vrea să le vorbească Eusediu Margasoiu, partener The Network, marketerilor din România.
Când pieţele scad, abordează-i pe non-consumatori

Uniunea Europeană va desfăşura, pe parcursul verii, o campanie media împotriva discriminării romilor în ţările membre, scrie Evenimentul zilei. În acest sens, Consiliul Naţional al Audiovizualului şi Biroul Consiliului Europei din România anunţă încheierea unui Acord de colaborare în scopul lansării şi implementării în media din România a campaniei iniţiate de Consiliul Europei intitulată: „Dosta! Depăşeşte-ţi prejudecăţile, cunoaşte romii“.
CNA spune "Dosta!"

Două grupuri de comunicare au rămas cu buza umflată după intrarea în insolvenţă a General Motors. Producătorul de automobile are datorii în valoare de 166,5 milioane de dolari către grupurile Publicis şi Interpublic. Potrivit Advertising Age, citat de Adevărul, producătorul de automobile este în topul celor mai mari investitori în publicitate în Statele Unite. În anul 2007, GM a cheltuit aproximativ 1,4 miliarde de dolari
Publicitatea, lovită de falimentul GM

Tratamentul la care a fost supusă, în cadrul emisiunii Britain's Got Talent, britanica Susan Boyle, care a uimit lumea cu vocea, dar şi cu prezenţa sa de femeie simplă, a declanşat ample controverse în presă dupa finală acestui spectacol de televiziune, ce a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute, notează HotNews. După ce Boyle a fost internată într-o clinică, la o zi după finală, din cauza epuizării, pe adresa forului de reglementare în audiovizualul britanic, Ofcom, au venit multe plângeri împotriva ITV, televiziunea care a găzduit acest show.
Val de plângeri la CNA-ul britanic, în cazul Susan Boyle-Britain's Got Talent

Grupul global de comunicare WPP a anunţat că veniturile înregistrate în primele patru luni ale anului 2009 au crescut cu 34%, mulţumită fluctuaţiilor valutare şi achiziţiei companiei Taylor Nelson Sofres, însă eliminând impactul acestora veniturile au scăzut cu 6,7%, potrivit Wall Street Journal, citat de HotNews.
WPP: Venituri mai mari în primele patru luni

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Fiecare neam cu stupizii ei... Britain's Got Talent e un celebru format de televiziune bazat pe o competitie, in care, inevitabil, cineva cistiga si cineva pierde. Vectorul psihologic al momentului (si al competitiei in ansamblu) este asumat din start de toti participantii. De la "votul publicului" te poti astepta la orice, iar probabilitatea esecului e egala cu cea a succesului. Ce treaba are ceneaul britanic (sesizat de niste telespectori frustrati) cu faptul ca "perdantul" (gospodina scotianca) se simte... epuizat in urma esecului?!?!? De frustrati e plin pamintul... Asta nu-i o stire.

Trimite un comentariu