Skip to main content

 

parteneriat_media

Preşedintele juriului ADOR: Criza ar trebui să fie o ocazie bună pentru a redirecţiona energia creativă”

Publicitate

ador_logo_slogan_ro-06

Industria de publicitate suferă de pe urma micşorării bugetelor, rezultând “mesaje lipsite de imaginaţie”, care poluează media şi plictisesc consumatorii. O spune Franco Moretti, într-un interviu acordat Wall-Street.

Publicitarul, preşedinte al Art Directors Club Europe, va conduce juriul festivalului de publicitate ADOR. Competiţia organizată de agenţia Millenium Communications se află în perioada de înscrieri, care se termină la 31 iulie.

Ţelul nostru principal ar trebui să fie mereu să facem ce alţii n-au făcut înaintea noastră, în căutarea pentru cel mai bun return on investment”, e de părere Franco Moretti. “Şi doar atunci când am realizat asta într-un mod excepţional, putem căuta şi merita un premiu al industriei.”

Franco Moretti, în interviul pentru Wall-Street:

  • Bugetele şi veniturile în scădere forţează agenţiile să se focuseze în primul rând pe rapoartele financiare trimestriale şi să taie din resursele creative, să reducă bugetele de training şi să restricţioneze uneltele profesionale şi programele de cercetare şi dezvoltare.
  • La capătul acestui lanţ consumatorii, drept consecinţă, devin dezinteresaţi şi plictisiţi de mesajele lipsite de imaginaţie care poluează media.
  • Oricât de ciudat ar suna, cred că zilele astea avem oportunitatea de a schimba vechile reguli, să gasim căi noi şi proaspete de a implica audienţele, de a recontura industria.
  • Criza ar trebui să fie o ocazie bună pentru a redirecţiona energia creativă, pentru a fi imprevizibili şi pentru a ne scutura de practicile vechi, repetitive, autosuficiente.

Interviul pe larg, pe Wall-Street, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu