Skip to main content

Michael TV – 1,7 milioane de români s-au uitat la evenimentul memorial dedicat starului

 

Ceremonia de la Staples Center a ţinut românii în faţa posturilor TV. Audienţa evenimentului este comparabilă cu un mare meci al unei echipe româneşti. În medie, 1,7 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la transmisia de la Los Angeles. Cifra cumulează audienţa posturilor care au difuzat evenimentul: Pro TV, Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, MTV, N24 şi UTV.

Publicitate

Momentul de vârf a fost minutul 21.25, când 1,9 milioane de români din mediul urban erau cu telecomanda pe posturile TV de mai sus.

Pro TV a atras cei mai mulţi telespectatori cu ediţia specială Michael Jackson. Cu Loredana în studio, postul a fost urmărit, în medie, de 740.000 de telespectatori pe minut. Au urmat programele Antenei 1 şi Antenei 3. Realitatea TV s-a clasat pe locul patru.

Audienţa emisiunilor speciale dedicate lui Michael Jackson (mediul urban)

  Post   Start   End   mii persoane   Rtg%  
Stirile Pro TV - Editie speciala Pro TV 19:58 22:34 740 6,4
Observator - Editie speciala Antena 1 20:02 23:03 501 4,3
News Magazine - Antena 3 Antena 3 18:50 22:01 207 1,8
Realitatea TV - Editie speciala Realitatea TV 19:07 22:08 182 1,6
M is for Michael MTV Ro 19:00 22:49 29 0,3
N24 - Editie speciala N24 21:00 22:50 22 0,2
In Memoriam Michael U TV 20:08 22:50 9 0,1

Şi Telejurnalul TVR a fost dedicat evenimentului. Audienţa medie: 232.000 de persoane (2 rating)

În intervalul 20.00-22.00, clasamentul posturilor TV s-a conformat transmisiunii directe din Los Angeles. Pro TV, Antena 1, Antena 3 şi Realitatea TV au condus topul. Kanal D, care nu a difuzat evenimentul, a fost aproape la egalitate cu Realitatea TV pe acest slot orar.

De remarcat alunecarea OTV tocmai pe locul 12, deşi emisiunea încerca să adapteze subiectul Michael Jackson la stilul televiziunii lui Dan Diaconescu: "Cine şi de ce l-a omorât pe Rege?".

Top 15 posturi TV în intervalul 20.00-22.00 (mediul urban)

    mii persoane   Rtg%  
1 Pro TV 724 6,3
2 Antena 1 489 4,2
3 Antena 3 244 2,1
4 Realitatea TV 197 1,7
5 Kanal D 196 1,7
6 Acasa 183 1,6
7 TVR 1 162 1,4
8 Prima TV 156 1,4
9 National TV 116 1
10 TVR 2 91 0,8
11 gspTV 78 0,7
12 OTV 68 0,6
13 Sport.ro 53 0,5
14 Pro Cinema 55 0,5
15 Hallmark 54 0,5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Voua nu va convine nimik, nene! Va dati mari consumatori de televiziune pe bloguri dar va uitati pe furis la "Nora pentru mama".

    Niste farisei si niste fameni!
  • am zapat intre ProTv si CNN, ramanand in final pe CNN! doamne ce televiziune fac oamenii astia!!!! antenele, realitatile au fost de toata jena! cred ca mai avem mult pana departe, desi ne dam 'scoliti" pe la scolile de elita! bravo romanilor ca le-a venit mintea la cap, chiar si pt cateva ore!
  • Teveurile Ro s-au inscis in bascalia nationala obisnuita (indiferent de program). CNN a fost un post tv. cu o transmisie PROFESIONISTA. Punct.
  • @Monica: Nici pe PROTV nu ( prea) s-a comentat, de aceea a pierdut Antena 1, ca acolo se vorbea prea mult.
  • eu am preferat mtv-ul,pt k a fost singurul post unde nu s-a comentat in timpul ceremoniei.La inceput,VJ Oana a tradus putin din discursuri,dar dupa aproximativ 20 min,a lasat comemorarea lui MJ sa decurga fara intreruperi,nu ca la celelalte posturi unde toti vorbeau mult prea mult.R.I.P. MJ.
  • @pamflezistul: da, şi eu m-am uitat tot la PROTV ( păcat ca au greşit cu finalul), dar Loredana chiar mi-a placut, şi Andreea Esca a părut ceva mai umană. iată că şi roboţeii plang :)
  • Personal, am preferat Pro TV-ul. Din cauza de image & sound quality. Singura chestie care nu mi-a convenit in studioul stirilor Pro, a fost prezenta Loredanei(?!). Si nu atat prezenta si speech-ul ei, cat faptul ca se forta sa fie plina pana la refuz de tristete... si a sfarsit aratand proaspat batuta.
  • Inseamna ca romanilor le-au venit mintea la cap macar pentru o seara. DDD (OTV) despre Michael Jackson a fost o mizerie... ei vorbeau despre fantoma lui M.J.
  • Si cei de la 1Music Channel au transmis funeraliile starului si au avut si o emisiune in weekend dedicata starului...ceva cu "Tu alegi". Asa ca se mai mareste putin numarul total de romani care au urmarit fenomenul.
  • super transmisii!!iar kanald are un marketing f agresiv!bravo lor, au reusit sa se plaseze in topul topului, dupa 24 luni de la lansare. bravo voua!

Trimite un comentariu