Skip to main content

Pro TV despre Turist în România: La preţul acesta, nu o difuzăm

 

ACTUALIZARE: Laurenţiu Ionete, manager CLIR Media, regia care administrează spaţiul publicitar al Antenei 3, îşi reînnoieşte declaraţia dată acum o săptămână pentru paginademedia.ro: "în condiţiile actuale de preţ, Antena 3 nu va difuza campania." "Nu acceptăm ca preţul produsului nostru să fie fixat aleatoriu de către terţi", spune Ionete.

Publicitate

pro-tv4Pro TV anunţă că nu va difuza campania Turist în România, la preţurile cu care parteneriatul Best Advertising – Optimedia a câştigat licitaţia de la Ministerul Turismului pentru promovare internă a programului Turist în România. Declaraţia îi aparţine directorului de vânzări Pro TV SA Zoe Vasilescu şi a fost făcută pentru paginademedia.ro.

Decizia postului vine la scurt timp după ce Realitatea TV, prin Sorin Enache, a declarat în exclusivitate pentru paginademedia.ro că nu va difuza campania. Ambele posturi TV au aceeaşi explicaţie: preţuri ridicol de mici, sub preţul pieţei

Zoe Vasilescu, pentru paginademedia.ro:

“ Până acum nu am fost contactaţi de aceste agenţii, nici ca să ne ceară un preţ pentru a participa la licitaţia publică, nici pentru a ne anunţa că au câştigat şi doresc să difuzeze campania. Preţul propus ministerului pe baza căruia înţelegem că s-a şi câştigat licitaţia este ridicol de mic pentru Pro TV.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu