Skip to main content

Reclama Azuga, regizată de Cristi Mungiu

 

Regizorul Cristian Mungiu, care a adus României un Palme D’Or la festivalul de la Cannes, cu 4,3,2, este regizorul ultimei reclame pentru berea Azuga. Spotul trimite la celebrele glume “duminicale” din perioada comunistă şi încearcă să apese pedala nostalgiei.

Publicitate

Iată reclama:

Reclamă Azuga, regizată de Cristi Mungiu

[flashvideo filename=video/azuga.flv /]

Ideea creativă a reclamei aparţine agenţiei de publicitate Gavrilă şi Asociaţii.

Conceptul:

„Berea Azuga este o bere cu o istorie bogată, ce răscoleşte nostalgii şi amintiri ale tinereţii - „prima bere băută cu tata”, „berea băută în armată”, „ultima vacanţă petrecută cu părinţii”.

Care este legătura schiţelor de umor cu Azuga?

“Reconstituirea unui schiţe de umor clasice “cum se dădea la Album duminical, cu “pam-pam”, în care jucau Bibanu, Puiu Călinescu, Amza Pellea”, după cum explică agenţia. "Erau puţine lucruri bune atunci, actorii aştia şi o Azuga, când o găseai.”

Personajele din spot - Petrică şi Vasile - sunt jucate de actorii Constantin Babi, de la teatrul din Braşov şi Puiu Dănilă, de la teatrul din Târgu Jiu.

Explicaţiile realizatorilor campaniei:

Azuga se relansează sub un concept creativ nou - „La un pahar de vorbă”, dezvoltat de agenţia de creaţie Gavrilă & Asociaţii. Noua abordare prezintă Azuga drept o marcă autentică românească, o bere care te ajută să treci mai uşor peste necazuri, alături de care petreci momente plăcute împreună cu prietenii.”

Campania de comunicare Azuga se va desfăşura pe durata întregului an şi foloseşte drept suporturi media TV - spoturi de 30 de secunde şi de 10 secunde, precum şi POSM-uri cu Petrică şi Vasile în rolurile principale.

Date suplimentare:

Agenţie: Gavrilă şi Asociaţii
Client: Ursus Breweries
Casa de producţie: Multimedia Est

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Sunt de acord ca e o stire dpdv media faptul ca Mungiu a regizat reclama.
    Insa, daca vrei dezbatere pe marginea ei, si nu doar carcoteli, cred ca are un target care nu se regaseste aici, adica nostalgicii de peste 40-50. Evident, de la cei care ajung aici nici nu ne-am astepta sa bea "Azuga" insa e clar ca nu din cauza reclamei de mai sus, nu?
  • Ionuţ:
    1. Dezbaterea este un exerciţiu util în orice domeniu.
    2. Faptul că autorul filmului care a adus României un Palme D'Or a regizat reclama Azuga este o ştire. La fel, conceptul din spatele unei campanii publicitare este un material de interes pentru cititorii paginademedia.ro
  • De la ce v-ati fi asteptat oare de la
    " Gavrilă & Asociaţii", cei care se ocupa de promovarea "Azuga". Nu am bauta si nu voi bea NICIODATA aceasta bere, beeeeee!!!
  • Pentru cei care au ratat perioada comunista din motice strict biologice ( nu erau nascuti) reclama nu spune absolut nimic.
  • nea grigore, citeste mai cu atentie articolul din ME: "productia de bere a fost mutata in celelalte unitati ale grupului, marca Azuga urmand sa fie relansata."

    Intr-adevar, spotul este destul de slab. Si sa spui ca "la un pahar de vorba" este un concept creativ nou e o prostie.
  • E una dntre cel mai slabe reclame din ultima vreme. Cit despre... alea "duminicale", chiar erau BUNE!!!!! (fara nostalgii si pedale comuniste). Mungiu e baiat destept, dar la publicul local nu are priza mai deloc (esecul total cu turneul national cu "4,3,2,1....." nu poate fi ignorat). Bine ca reclamele la ferestre sint, intr-adevar, "croite" cu umor si mai spala din rusinea "specialistilor" mioritici.
  • nu va suparati, dar campania asta mai are rost, daca tinem cont ca
    Actionarii companiei Bere Azuga au decis incetarea fabricarii berii, concedierea colectiva a angajatilor si inchirierea imobilelor? Din Money Expres. Iar reclamele sunt modeste, probabil inca o dovada ca regizorii de reclame si cei de film sunt doua specii diferite. Pe Mungiu l-au adus probabil pentru mai mult PR.

Trimite un comentariu