Skip to main content

Revista presei media – 17 iulie

 

Publicitate

ion-cristoiu-12Ion Cristoiu a luat hotărârea definitivă de a părăsi Antena 3 şi de a nu mai apărea pe sticlă decât în calitate de invitat, dacă va fi solicitat şi dacă este un subiect „care să merite”, scrie HotNews. Motivul principal îl constituie apropierea alegerilor prezidenţiale, în timpul cărora nu vrea să depindă prin contract de nicio televiziune din România şi nicidecum altercaţiile cu colegul din trust, Mircea Badea, a declarat Ion Cristoiu pentru HotNews.
Ion Cristoiu pleacă de la Antena 3: Până dupa prezidenţiale nu mai vreau să depind prin contract de nicio televiziune

Publicaţiile de business au vândut în primul semestru spaţiu publicitar în valoare de 17,35 milioane euro (valoare brută, fără discount-uri), cu 34,2% mai puţin decât în perioada similară a anului trecut, potrivit datelor Alfa Cont, analizează Wall-Street. Valorile nete sunt cel puţin de două ori mai mici decât cele listate de Alfa Cont, din cauza unor discount-uri de minimum 50%. Ziarul Financiar e pe primul loc la încasări, însă suma e cu peste 42% sub performanţele de anul trecut.
O treime din publicitatea presei de business s-a topit la şase luni

Susţinerea financiară din partea acţionarilor, mai ales dacă este vorba despre un grup media puternic, reprezintă singura soluţie reală de supravieţuire a ziarelor locale în următorul an, în condiţiile în care există publicaţii ale căror venituri din publicitate s-au redus şi cu 70%, spun mai mulţi jucători, citaţi de Business Standard. Eficientizarea costurilor, de la reducerea numărului de pagini, a tirajului sau a echipei la renegocierea unor contracte şi o politică de vânzări de publicitate mai flexibilă reprezintă cele mai accesibile măsuri adoptate de publisherii locali împotriva scăderii veniturilor.
Presa locală, salvată doar de acţionari

business-standard-presa-locala

radu-valcanRadu Vâlcan va fi noul coprezentator al “Poveştirilor adevărate” şi colegul Ioanei Maria Moldovan, anunţă Cotidianul şi Gândul. Până de curând, Radu s-a numărat printre vedetele postului Prima TV. “Am început deja să mă documentez, urmăresc «Poveştirile adevărate» în fiecare zi”, declară el.
Cotidianul: Radu Vâlcan a părăsit Prima TV pentru Acasă
Gândul: Radu Vâlcan lasă ştirile sportive pentru postura de coprezentator al “Poveştirilor adevărate”

Publicitatea contribuie la creşterea economică”, sunt de părere 71% dintre respondenţii celui mai recent sudiu realizat la nivel global şi dat publicităţii de compania de cercetare Nielsen, citat de Business Standard şi Daily Business. Totodată, 68% dintre respondenţii din 50 de ţări consideră că publicitatea stimulează competiţia, ceea ce duce la produse mai bune şi la preţuri mai mici. Deşi gradul de încredere şi percepţiile variază în funcţie de piaţă şi de canalul media, încrederea consumatorilor în publicitate la nivel global este în creştere şi cei mai mulţi dintre consumatori sunt conştienţi de valoarea pe care o oferă publicitatea.
Business Standard: Creşterea economică, influenţată de publicitate
Daily Business: Nielsen: 67% dintre consumatori acceptă că reclamele le asigură conţinut gratuit pe internet, TV sau în ziare

Lionel Barber, editorul cotidianului Financial Times, estimează că, în următorul an, cele mai multe site-uri de ştiri vor introduce accesul cu plată la materialele publicate. Într-un interviu acordat The Guardian, citat de HotNews, el a explicat că una dintre principalele provocări cu care se confruntă furnizorii de ştiri este construirea de platforme online cu plată, care să îi taxeze pe cititori fie în funcţie de numărul de ştiri accesate, fie să le asigure acces integral pe baza unui abonament. Despre subiect scrie şi Evenimentul zilei.
HotNews: Editorul Financial Times: Majoritatea site-urilor de ştiri vor introduce accesul cu plată în decurs de un an
EVZ: Într-un an, ştirile online vor fi pe bani

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus