Skip to main content

Revista presei media – 23 iulie

 

Publicitate

divertis-evz3Divertis negociază cu trei televiziuni şi ar putea pleca de la postul Antena 1, scrie Adevărul. Divertis este într-o poziţie de avantaj, pentru că cele două emisiuni Divertis Mall şi Divertis Mall şi prietenii au fost cele mai vizionate show-uri de divertisment în sezonul 2008-2009, cu audienţe de peste 1 milion de telespectatori. Toni Grecu, unul dintre membrii grupului, a declarat pentru Adevărul: „În televiziune e ca în fotbal, iar acum e sezonul transferurilor. Negociem cu trei posturi de televiziune, însă nu am semnat niciun contract“.
Trupa Divertis negociază cu trei televiziuni

HotNews publică detaliat contractele de publicitate ale Ministerului Turismului în mandatul Elenei Udrea. Ministerul a încheiat şapte contracte cu o valoare totală de 500.000 de euro. Realitatea TV a încasat prin două contracte 260.000 de euro (cea mai mare sumă pentru posturile TV). Antena 3 a primit un singur contract, de 39.000 de euro.

Câteva din contractele Ministerului Turismului:

1. Paşte în Bucovina şi Lumină la malul Mării, 3-17 aprilie, pe Antena 3. Contractul a fost încheiat cu Clir Media. Valoare: 169.308 lei, inclusiv TVA.
2. Paşte în Bucovina şi Lumină la malul Mării, 4-16 aprilie, pe Pro TV. Contractul a fost încheiat cu Media Investment. Valoare: 421.240 lei, inclusiv TVA.
3. Paşte în Bucovina şi Lumină la malul Mării, 1–19 aprilie, Realitatea TV. Contractul a fost încheiat cu DBV Media House. Valoare: 254.351,8 lei, inclusiv TVA.
4. Afişaj de tip outdoor la Paris, pe Champs Elysees, în perioada 2-9 iunie. Contractul a fost încheiat cu JC Decaux. Valoare: 35.880 euro, inclusiv TVA.
5. Realizarea suplimentului cultural ”Figaroscope” din 17 iunie al jurnalului Le Figaro. Contractul a fost încheiat cu Figaro Medias. Valoare: 15.000 de euro, inclusiv TVA.
6. Banner în padock şi pe monopostul pilotului Mihai Marinescu, dar şi pe combinezonul de concurs, pe parcursul campionatului automobilistic World Series by Renault, în perioada 13 iunie-25 octombrie. Contractul a fost încheiat cu District SRL. Valoare: 210.000 lei, inclusiv TVA.
Udrea a dat la Realitatea lui Vântu 260.000 de euro pentru publicitate, la Antenele lui Voiculescu doar 39.000 de euro

Jurnalul Naţional îşi propune să demonstreze legătura dintre imaginea pozitivă de care se bucură Elena Udrea şi posturile tv cu care a încheiat contracte de publicitate. În perioada 9 ianuarie-19 iulie, acţiunile Elenei Udrea au fost prezentate asiduu de posturile de televiziune, potrivit unei analize realizate de Jurnalul Naţional. Realitatea TV a prezentat 109 ştiri unice în care apare numele ministrului Elena Udrea, din care 44 au fost pozitive, 62 neutre şi doar trei negative. Antena 1 a difuzat 34 de ştiri, din care patru pozitive, opt negative şi 22 neutre, TVR1 - 32 de ştiri, reprezentând 15%, din care şase pozitive, nouă negative şi 17 neutre.
Udrea cumpără ştiri politice

Ministerul Turismului a cheltuit cu deplasarea jurnaliştilor la diferite evenimente 43.000 de euro, de la începutul anului şi până în prezent, mai scrie HotNews. Din această sumă, 5.355 de euro reprezintă banii cheltuiţi în contul diurnelor jurnaliştilor. La evenimentele sponsorizate de minister au participat 48 de jurnalişti.
Elena Udrea a cheltuit, in 7 luni, 43.000 de euro pentru excursiile si diurnele ziaristilor

Concursul 100% Adevărat de pe OTV ridică mari semne de întrebare. Pentru a-şi acoperi costurile, organizatorul ar trebui să câştige 530.000 de euro pe ediţie. Deşi organizatorii vor să acopere costurile emisiunii din publicitate şi din SMS-uri, la un calcul făcut de Adevărul este greu de imaginat că acest lucru se va întâmpla.
De unde îşi recuperează loteria OTV investiţia?

Statul a numit ieri un şef interimar la compania de distribuţie de presă, notează Adevărul. Cătălin Niţu, salariat al Autoritatea de Valorificare a Activelor Statului (AVAS) va conduce provizoriu societatea de distribuţie, până la convocarea Adunării Generale a Acţionarilor (AGA) a companiei. Acest interimat va dura până în momentul în care AGA va numi noul Consiliu de Administraţie. În componenţa acestuia vor intra şi cinci reprezentanţi propuşi de Clubul Român de Presă: Hadrian Mateescu (Adevărul Holding), Dan Apostolache (Publimedia International), Rodica Aron (Viaţa Medicală), Şerban Barbato (Media Sport Group) şi Dan Manea (Curierul Naţional).
Rodipet are administrator provizoriu

Dan Voiculescu îşi face emisiune de prime-time la propria televiziune, scrie Gândul, care citează de pe blogul acestuia. Va fi un reality-show, difuzat după alegerile prezidenţiale. “E limpede. Reality-show-ul cu mogul, afaceri şi tineri se face. După prezidenţiale”, spune Voiculescu. “Am discutat deja cu un director de televiziune pentru un prime-time onorabil. Aştept să-şi facă socotelile. Sper să găsească un interval «provocator» – să bat Tănase şi Dinescu la audienţă sau ceva de gen. Am convins să intre în joc o superechipă de realizatori. Am ales şi numele, dar până nu se rezolvă OSIM-ul – tac chitic”. Emisiunea e anunţată şi de Daily Business.
Mogulul Voiculescu îşi face un reality-show cu el

În scandalul care a urmat defilării primarului Constanţei, Radu Mazăre, în uniformă de ofiţer german, presa internaţională a devenit interesată de subiect şi a preluat articolul din Evenimentul Zilei. Ziarul a fost citat de CNN.
Evenimentul Zilei, preluat de CNN

Companiile producătoare de bunuri de larg consum au condus detaşat în ceea ce priveşte investiţiile în publicitatea indoor, în condiţiile în care, anul trecut, erau pe locul al treilea, după domeniile bancar şi auto, analizează Business Standard. Prezenţa acestora cu reclamă pe suporturile indoor nu a fost însă suficientă pentru a susţine o creştere notabilă a pieţei.
FMCG-ul trece pe prima poziţie în top categorii advertiseri indoor

În ciuda creşterii audienţei posturilor de televiziune din România, în prima jumătate a lui 2009 s-au înregistrat scăderi considerabile ale veniturilor din publicitate, pe fondul crizei economice care a redus numarul de clienţi, analizează Wall-Street. Veniturile din publicitate au scăzut, în principal, din cauza numărului mic de clienţi, iar televiziunile s-au văzut în situaţia de a a lăsa din preţ, pentru a nu avea calupurile de publicitate goale.
Veniturile din publicitate ale televiziunilor scad, deşi audienţa creşte

peter-jansenPentru acest an, prognozele economice devin tot mai sumbre pe zi ce trece. Va trebui să luăm în considerare creşterea negativă a PIB-ului la 8%”, spune, într-un interviu acordat IAA, Peter Jansen, preşedintele UAPR şi partener la agenţia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley&Holmes. “Am citit undeva că piaţa publicităţii are o corelaţie de 3:1 cu economia generală. Asta înseamnă un declin de aproape 25% în 2009. Deci, mi-e teamă că lucrurile se vor înrăutăţi înainte de a deveni mai bune. Sunt încrezător că până în a 2-a jumătate a lui 2010 vom vedea o uşoară creştere a investiţiilor în publicitate, de vreme ce la nivel internaţional există anumite semne că declinul s-a oprit”.
Peter Jansen speră că investiţiile în publicitate vor creşte în a doua jumătate a anului 2010

McCann Erickson România a caştigat, în urma unei invitaţii la pitch primită prin intermediul reţelei sociale Facebook, contul de comunicare pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee" în România, au anunţat oficialii agenţiei, citaţi de Daily Business şi IAA.
Daily Business: McCann Erickson Romania a câştigat unul din conturile Toshiba via Facebook
IAA: McCann Erickson a câştigat contul Toshiba via Facebook

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus