Skip to main content

Revista presei media – 15 iulie

 

teo_avramescuRCS&RDS lansează postul Digi Sport la 23 iulie, când va transmite în direct şi în exclusivitate meciul Ujpest Budapesta-Steaua Bucureşti, a anunţat compania într-un comunicat remis HotNews. Directorul departamentului Sport al Digi Sport, Teo Avramescu, a confirmat pentru HotNews că noul canal va difuza opţiunile 3, 4 şi 6 din Liga 1. Digi Sport va avea transmisiuni în direct din fotbal, motociclism, handbal, baschet, tenis, precum şi din alte sporturi interne şi competiţii internaţionale, scrie şi Adevărul. Lansarea canalului e anunţată şi de Daily Business.
HotNews: RCS&RDS lansează Digi Sport la 23 iulie, cu meciul Ujpest Budapesta-Steaua
Adevărul: Televiziunea Digi Sport va fi lansată pe 23 iulie

Publicitate

Lista scurtă a licitaţiei pentru brandul turistic al României, pe care se regăsesc trei din cele 13 consorţii înscrise în competiţie, a fost contestată de două agenţii participante, Landor Associates GmbH şi FutureBrand, scrie Wall-Street. Ministerul Turismului este acuzat, printre altele, de discriminare şi de nerespectarea condiţiilor înscrise în caietul de sarcini. Cele trei consorţii calificate în finala pentru brandul turistic sunt TBWA Bucureşti – GfK România; Saffron Brand Consultants – Brandient Consult – Acacia Avenue Limited; THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion – Taylor Nelson Sofres.

Landor mai cere descalificarea companiilor THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion şi TBWA Bucureşti, motivând că acestea nu sunt companii specializate în consultanţă de brand, cum a cerut Ministerul Turismului.
Licitaţia pentru brandul turistic a fost suspendată

Eurosport şi CNN vor fi posturile de televiziune internaţionale pe care România va fi promovată ca destinaţie turistică, într-o campanie pentru care s-au alocat peste 1,3 mil. euro, potrivit reprezentanţilor Ministerului Turismului, citaţi de Daily Business. Campania "România - Land of choice" se va derula pe cele două posturi în perioada august-decembrie 2009.

Printre serviciile de difuzare pe care Ministerul Turismului le va achiziţiona se numără 550 de spoturi pe Eurosport şi 475 de spoturi pe Eurosport 2, precum şi o campanie de difuzare de bannere online, cu 9 milioane de afişări.
Campania "România - Land of choice" va rula pe Eurosport şi CNN

Radio Guerrilla, parte a trustului Realitatea-Caţavencu, îşi va închide staţiile locale de la Iaşi şi Timişoara, anunţă Mediafax, citat de Adevărul. Postul de radio va disponibiliza 15 persoane care asigurau funcţionarea redacţiilor din cele două oraşe. Totuşi, Guerrilla va continua să emită în aceste localităţi cel de la Bucureşti şi programul local impus de legislaţie, respectiv minimum 30 de minute.
Radio Guerrilla renunţă la staţiile Iaşi şi Timişoara

gabriela-vranceanu-firea1Gabriela Vrânceanu Firea nu crede că va mai reveni la Observator ca prezentatoare de ştiri. Recent numită director al agenţiei de organizare de evenimente şi publicitate Intact Advertising, parte a Intact Media Group, ea a explicat pentru HotNews cu ce se va ocupa în noua sa funcţie şi de ce consideră că este "ireversibil" drumul de la ştiri la talk-show şi management. “Nu mai am, de un an, rol editorial, de când am fost numită director general şi administrator, atât la Săptămâna Financiară, în urma plecării domnului Mihai Craiu, cât şi la Felicia şi Financiarul”, spune ea.
Gabriela Vrânceanu Firea: "Etapa mea de ştirist s-a încheiat"

Notorietatea Pro TV a adus producţiilor artistice difuzate de post cele mai mari audienţe în primele şase luni ale acestui an, analizează Adevărul. Filmul „Curierul“ (The Transporter) a fost cel mai urmărit film în perioada monitorizată, însumând 1.461.000 de telespectatori. Producţia „Intangibilul“ (Out of Reach), ultima plasată în top cinci al filmelor Pro TV, cu 1.186.000 de privitori, depăşeşte totuşi audienţa celui mai urmărit film de la Antena 1 - „Minciuni adevărate“ (True Lies), 1.068.000 de telespectatori.
Brandul TV bate filmul

Aventurile ţiganilor din „Regina”, telenovela de mare succes de pe Acasă TV, se „mută” din toamnă pe canalul Pro TV, care va difuza atât un lungmetraj cu îndrăgitele personaje – intitulat „State de România, student la Sorbona –, precum şi un nou serial, „State de România”, căruia în prezent i se definitivează distribuţia, scrie Evenimentul zilei. EVZ citează analiza paginademedia.ro, care estimează încasări de publicitate de 8,8 milioane pentru telenovela Regina.
De ce se mută ţiganii din „Regina” la Pro TV

Preţul mediu al GRP-ului este în scădere cu 10%-30% în primele şase luni din 2009 faţă de perioada similară a anului trecut, estimează specialiştii citaţi de Financiarul. În prezent, preţul mediu pentru punctul de audienţă variază de la 60-70 de euro pentru o staţie mică, iar în cazul unei staţii principale, precum Antena 1 sau Pro TV se poate ajunge şi la 500 de euro.
Televiziunile au pierdut 20 mil. euro net în primul semestru din 2009

Compania de ghiduri Pagini Aurii se pregăteşte pentru trecerea progresivă pe online, mediu care ar trebui să genereze în următorii trei ani circa două treimi din veniturile companiei, scrie Business Standard. Cu acest obiectiv, noul director general, Marco Stettler are misiunea de a reorganiza radical compania, de la departamentul de vânzări la portofoliul de ghiduri.
Pagini Aurii mutã ţinta pe online: Două treimi din afaceri, în trei ani

business-standard-pagini-aurii

Compania Unilever a încredinţat agenţiei DDB Bucharest lansarea în România a îngheţatei Algida, potrivit unui comunicat de presă, citat de Business Standard, Financiarul şi IAA.

Cristian Martazan, exSplendid Media, Daniel Andrei, exEuromedia şi Mihai Ignat, exEuromedia au lansat propria afacere de publicitate outdoor – Mix Media Advertising, anunţă AdPlayers. Noua companie de publicitate a demarat din iulie ca regie de vânzări, dar are şi locaţii proprii: 60 de locaţii de tip mash şi prisme în 12 oraşe din ţară, la care se adaugă alte 50 de ecrane de tip led între 9 şi 40 de mp în 23 de oraşe
Trei oameni au renunţat la salarii, pentru propria companie de publicitate outdoor

Compania rusească Digital Sky Technologies plănuieşte să cumpere acţiuni ale site-ului de socializare Facebook în valoare de 100 de milioane de dolari. Investitorii ruşi au decis să-şi mărească participaţia la site-ul de socializare Facebook, prin achiziţionare de acţiuni atât de la angajaţii din prezent ai companiei, cât şi de la foştii angajaţi. Compania Digital Sky Technologies, cu sediul în Moscova, a decis să cumpere acţiuni în valoare de 100 de milioane de dolari, după ce în luna mai investise alte 200 de milioane în site-ul de socializare, informează guardian.co.uk, citat de Cotidianul.
Facebook valorează 6,5 miliarde de dolari, spun investitorii ruşi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu