Skip to main content

Revista presei media – 20 iulie

 

interactive4Cu toate că jocurile interactive erau o formă de păcălire a telespectatorilor, televiziunile se plâng de veniturile sigure pe care le pierd prin interzicerea difuzării acestora, notează Adevărul. Canalele TV vor fi nevoite să găsească alte soluţii pentru a umple spaţiile de emisie rămase „goale“, iar reprezentanţii acestora spun că asta îi va costa. De-a lungul timpului, Consiliul Naţional al Audiovizualului a arătat destulă înţelegere faţă de aceste emisiuni-concurs, care s-au dovedit nişte înşelătorii, scrie Adevărul, citând şi paginademedia.ro.
Lipsa concursurilor isterice, paguba posturilor TV

Publicitate

Călin Rotăruş, şeful ArboInteractive, într-un interviu acordat Daily Business: „Per total, în 2009 ne aşteptăm la o scădere uşoară faţă de anul trecut. În primul semestru, afacerile ArboInteractive s-au redus cu 30-40% faţă de anul trecut.” Rotăruş este optimist: “Bugetele încep să se dezgheţe, după ce au trecut şase luni de criză. Managerii încep să-şi facă planuri, să încerce să rezolve problemele. Unele dintre rezolvări se regăsesc într-o promovare inteligentă. Până la urmă, publicitatea este o promisiune.”
Rotăruş, ArboInteractive: Ne aşteptăm să fie mai bine, dar nu lunea viitoare

ion-cristoiu-13Interviu cu Ion Cristoiu în Adevărul. Jurnalistul afirmă că nu va face niciodată o emisiune cu Traian Băsescu. Jurnalistul este convins că preşedintele nu poate fi învins la televizor pentru că nu şi-a pierdut puterea de seducţie asupra poporului român.

Din interviu:

  • La un moment dat, dacă te cerţi cu Voiculescu, unde te duci? La Vântu. Şi dacă te-ai certat şi cu Vântu, te mai duci în spaţiul cosmic. Mă refer aici la televiziuni. La presa scrisă nu depinzi atât de mult de un loc. La televiziune, ca să fii vedetă, trebuie să apari seară de seară. Şi trebuie să te lase patronul să faci asta.
  • Spre deosebire de cei dinaintea lui, Traian Băsescu a băut împreună cu jurnaliştii. Ştie mizeria jurnalistică din interior. Cunoaşte toate înclinaţiile spre senzaţional ale presei. Şi este un excelent manipulator. După părerea mea, ar fi un foarte bun director de tabloid. Ştie toate clişeele opiniei publice, ştie că oamenii sunt interesaţi de chestiile senzaţionaliste, de conflict, de trimiterile la sex. Şi le foloseşte.

Ion Cristoiu: „Rămân fascinat de Elena Băsescu. Greu de explicat“

elena-udrea-financiarulPentru campania de promovare "Romania, land of choice", care urmează să intre în grila de publicitate a postului Eurosport din august până în decembrie, autorităţile de la Bucureşti plătesc un milion de euro pentru 1.025 de spoturi publicitare. Campania de promovare pe acelaşi post de televiziune a costat Croaţia 400.000 de euro, sumă care a inclus 805 spoturi, notează Jurnalul naţional. O diferenţă mare ce ridică noi semne de întrebare asupra modului în care Ministerul Turismului a pus la punct această "ofensivă de marketing naţional" începută la spartul târgului.
Eurosport şi-a luat tainul de la Elena Udrea

Financiarul publică un răspuns al Ministerului Turismului legat de sponsorizarea emisiunii All Inclusive, de pe Realitatea TV: contractul a fost atribuit “fără publicarea unui anunţ de participare, nu a fost încheiat prin achiziţie directă, nici prin cerere de ofertă şi nu este un contract de publicitate media.
Cum fentează Elena Udrea legea achiziţiilor publice

Moda reality show-urilor este în plină vogă în România. Deşi costurile unor astfel de producţii nu sunt mici, televiziunile se înghesuie să le “vâre” în grilele de programe, pentru că fac audienţă, observă Cotidianul. O mare parte a publicului autohton consumă producţii de genul Trădaţi în dragoste, Schimb de mame - Prima TV, Test de fidelitate - Antena 1 sau Noră pentru mama şi Şatra - Kanal D, pentru că se vede mai bine la televizor ceea ce se întâmplă în curtea vecinului.
Reality show-urile “de România”: bugete mari şi actori de ocazie

Reţelele de socializare, cum sunt Hi5, Facebook, MySpace sau LinkedIn, au început să fie mai atrăgătoare şi pentru advertiserii din România, începând de anul acesta, scrie Business Standard. Specialiştii din industrie spun că, în ultima perioadă, clienţii de publicitate nu au mai fost la fel de reticenţi ca până acum atunci când a venit vorba despre plasarea reclamelor lor pe aceste platforme.
Publicitatea pe reţelele sociale, în creştere și în România

prosportCotidianul ProSport a anunţat, vineri, că ediţia sa de duminică nu va mai apărea în varianta tipărită, urmând să continue exclusiv online, unde "piaţa de cititori şi de publicitate este mult mai ofertantă, comparativ cu varianta print de duminică", scriu HotNews şi Business Standard. Cosmina Noaghea, director publishing Publimedia, a declarat pentru HotNews că "nu excludem o revenire pe print, dar nu am stabilit un interval în acest sens. Totul depinde de evoluţia pieţei". Subiectul este reflectat şi de Daily Business.
HotNews: ProSport de Duminică rămâne doar online
Business Standard: ProSport de Duminică, doar online
Daily Business: Pro Sport renunţă la ediţia de duminică

Jim Spanfeller, directorul executiv al Forbes.com, care conduce unul dintre cele mai populare site-uri financiare, va părăsi compania după nouă ani, iar această demisie reflectă incertitudinea din interiorul Forbes şi a altor reviste de business, scrie Wall Street Journal, citat de Wall-Street.ro. Astfel, la începutul săptămânii trecute, BusinessWeek a fost scos la vânzare. Executivii de la Time plănuiesc o restructurare totală a revistei Fortune. Paginile de publicitate au scăzut cu mai mult de 45% în al doilea trimestru pentru cele trei publicaţii de business – BusinessWeek, Forbes şi Fortune.
CEO-ul Forbes.com a părăsit compania

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu