Skip to main content

Revista presei media – 27 iulie

 

Consiliul Director al IAB România a ajuns la concluzia că discuţiile publice vizavi de intrarea în insolvenţă a regiei Boom nu afectează în nici un fel buna desfăşurare a activităţilor Asociaţiei, precum şi participarea Preşedintelui Asociaţiei, Cristi Petriceanu, la acestea, pe care o consideră în continuare necesară, scrie HotNews, care citează un comunicat al IAB: "Situaţia de insolvenţă a regiei Boom nu implică şi nu afectează activitatea IAB România.”. HotNews citează şi analizele făcute de Dragoş Stanca şi Marius Pahomi, dar şi interviul cu Petriceanu publicat de paginademedia.ro.
Scandalul din jurul regiei Boom continuă: IAB România consideră utilă menţinerea lui Petriceanu in fruntea Asociatiei

Publicitate

corina_dragotescu2Jurnalista Corina Drăgotescu va relua, din august, emisiunea "Zona de impact" la Realitatea TV, după cum a declarat pentru HotNews. Drăgotescu anunţase, la 1 iulie, că-şi dă demisia de la Realitatea TV, anunţ venit la câteva ore de la decizia managementului grupului Realitatea-Caţavencu de a reduce salariile, după cum scria, atunci, paginademedia.ro
Corina Drăgotescu revine la Realitatea până la sfârşitul anului

Compania care finanţează emisiunea 100% Adevărat de la OTV a găsit o portiţă legislativă pentru a derula un joc de noroc mascat într-o loterie publicitară, dezvăluie Adevărul. Întrucât jocurile de noroc nu mai sunt permise la televiziunile româneşti, Videoprod Industries, firma care organizează concursul de la OTV, a decis să-l redenumească loterie publicitară. Pentru a juca la loteria 100% Adevărat, telespectatorii sunt condiţionaţi să îşi facă un „abonament săptămânal“ la publicaţia online sutalasutaadevarat.ro, pentru suma de 3,57 euro prin SMS.
OTV umblă cu loteria „vopsită“

Toi Grecu, Divertis, într-un interviu acordat Gândul: “Românul trăieşte după principiul „E bine să schimbăm primarul, chiar dacă de ani de zile îşi face treaba. Ca să vedem cum e şi cu altul”. Nu e cea mai inteligentă strategie, dar e a noastră.Toni Grecu & Co. sunt în tratative, „ca în fiecare vară”. Negociază cu mai multe televiziuni, dar despre finalizare nu poate fi, încă, vorba.
Toni Grecu, ultima soluţie, înc-o revoluţie. Acum în media

Televiziunile de nişă pentru copii fac faţă crizei mai bine decât staţiile specializate pe alte categorii de target, la nivelul anului 2009 acestea reprezentând singurul segment de pe piaţa TV cu o dinamică pozitivă a veniturilor din publicitate, potrivit specialiştilor din domeniu, citaţi de Business Standard.
Criza ocolește produsele media pentru copii: creștere de peste 10%

Serialul "30 Rock" a primit nominalizări la Premiile Emmy la toate categoriile unde se putea încadra, stabilind o cifră-record pentru acest tip de distincţii în televiziune, nu mai puţin de 22, notează România liberă. Serialul se difuzează şi în România, la TVR, dar audienţa este foarte mică – 0,7 puncte de rating în mediul urban pentru un episod, mai scrie ziarul, care citează şi informaţii paginademedia.ro
"30 Rock", record de nominalizări la Emmy, câţiva spectatori la TVR

Contractul cu Eurosport pentru difuzarea spoturilor de promovarea a României ca destinaţie turistică este cel puţin la fel de bun ca şi cel încheiat între Croaţia şi acelaşi post de televiziune, a declarat secretarul de stat în Ministerul Turismului, Sorin Munteanu, citat de Wall-Street. "Spoturile Croaţiei de pe Eurosport sunt de 30 de secunde, în timp ce ale României sunt de 60 de secunde. Campania Croaţiei s-a desfăşurat în primăvară, pe când cea a României se va desfăşura în perioada august-decembrie. În plus, spoturile României vor fi difuzate într-o perioadă cu evenimente sportive importante, în prime-time", a spus Sorin Munteanu, citat de NewsIn.
"Contractul României cu Eurosport este la fel de bun ca şi cel al Croaţiei"

Distribuitorul de presă Rodipet susţine că difuzarea publicaţiilor Adevărul Holding - care au ieşit recent din portofoliul Rodipet - i-ar fi produs pierderi de circa 4,5 mil. lei (1 mil. euro) în intervalul ianuarie - mai 2009. Potrivit reprezentanţilor Rodipet, citaţi de Daily Business, pierderile ar fi fost cauzate de comisionul prea mic plătit de Adevărul către distribuitor pentru anumite publicaţii, mai puţin profitabile, care nu au reuşit să acopere costurile totale de distribuţie.
Rodipet susţine că Adevărul Holding i-a provocat o "gaură" de peste 1 mil. euro în 5 luni

Mai multe grupuri americane de presă, printre care New York Times şi Media General au raportat câştiguri săptămâna aceasta, însă preţul plătit pentru supravieţuire a însemnat de multe ori concedieri, reduceri masive de costuri sau trecerea numai pe format online, scriu Adevărul, Cotidianul şi Wall-Street.
Adevărul: Marile trusturi media din Statele Unite au trecut pe profit
Cotidianul: O parte din presa americană revine pe profit
Wall-Street: Câştiguri în marile trusturi media, după măsurile drastice anti-criză

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu