Skip to main content

Revista presei media – 7 iulie

 

ion-cristoiu-11Ion Cristoiu a declarat că va realiza emisiunea Zig-Zag de la Antena 3 până la sfarsitul lunii iulie, când va înceta şi colaborarea pentru emisiunea Ştirea zilei: "...la sfârşitul lunii august voi lua o decizie dacă mai revin sau nu (...) 99% nu mă voi întoarce în toamna", a spus Cristoiu, citat de Mediafax şi preluat de HotNews. Intenţia lui Cristoiu vine în urma unui schimb de replici jignitoare între jurnalist şi Mircea Badea. Cotidianul spune că jurnalistul va continua să scrie în Jurnalul naţional. Subiectul este tratat şi de Gândul.
HotNews: Ion Cristoiu ameninţă că pleacă de la Antena 3 după cearta cu Mircea Badea
Cotidianul: Cristoiu pleacă de la Antena 3

Publicitate

lazarus3Sancţiunea de 100.000 de lei dată de CNA postului Kanal D a plasat staţia în fruntea celor mai amendate televiziuni, devansându-l astfel pe Dan Diaconescu, calculează Adevărul. Postul turcesc are de plătit 155.000 de lei, din care 100.000 de lei reprezintă numai amenda luată după ce Lazarus Show a difuzat secvenţe din filme porno. OTV are amenzi de 145.000 de lei. Subiectul este tratat şi de Financiarul, care contabilizează toate amenzile CNA în acest an: 717.500 lei.
Adevărul: Luis Lazarus, mai tare în amenzi decât OTV
Financiarul: Goana dupa audienţă costă 717.500 de lei

alexandru-sassu13Preşedintele TVR, Alexandru Sassu, a câştigat numai din salariu 164.000 de lei anul trecut, notează Adevărul, care trece în revistă declaraţiile de avere ale unor şefi din Televiziunea publică. Iată ce apare la Alexandru Sassu:

  • Venituri din salariu: 164.241 de lei.
  • Teren de 2.000 de mp.
  • Apartament de 200 de mp.
  • Autoturism Jeep Grand Cherokee, fabricat în 2007.
  • Tablouri, bijuterii, cărţi vechi, obiecte de cult în valoare de 450.000 de euro.
  • Mai deţine trei conturi: euro (102.531), dolari (40.253) şi lei (60.300).

Ce averi au şefii din posturile publice radio-TV

SPET Shipping, una dintre firmele controlate de familia Păunescu (proprietarii B1 TV), va semna miercuri un contract cu o companie belgiană - Eco Terres, parte a concernului belgian DEME - cu ocazia vizitei în România a Maiestăţii sale Regele Albert al Belgiei, scrie Cotidianul.

Contractul va fi parafat de Bobby Păunescu, în prezenţa preşedintelui Traian Băsescu şi a înaltului său oaspete. Momentul poate fi considerat unul de importanţă mai mult mediatică decât economică. Şeful statului întoarce astfel serviciile de imagine către patronii postului de televiziune B1 TV, la care e răsfăţat.
Băsescu dă tainul de imagine fraţilor Păunescu

Grupul Rautakirja România, ce reuneşte de la începutul anului compania de distribuţie de presă Hiparion Distribution şi lanţul de retail R-Kiosk, va investi în acest an peste un milion de euro în tehnologizarea procesului de distribuţie, relatează Business Standard. În acest context, grupul mizează pe creşterea vânzărilor şi eficientizarea costurilor, pe fondul crizei, pentru a obţine break-evenul operaţional, precum şi o cifră de afaceri cumulată mai mare cu 27% faţă de anul trecut.
Investiţii de peste 1 mil. euro în distribuţia de presă

hiparion

Elena Udrea şi-a exprimat dorinţa ca trusturile media să sprijine gratuit campania de promovare "Turist în România", scrie HotNews. Televiziunile, posturile radio şi ziarele ar trebui să difuzeze în spaţiile publicitare clipuri video, audio sau machete. Ministerul ar face astfel o economie de aproximativ 1,2 milioane de euro. Ministerul Turismului a lansat un anunţ şi către societăţile de publicitate outdoor, prin care le solicita să pună la dispozitie ministerului, gratuit, panouri publicitare.
Ministrul Turismului solicită reclamă gratuită în presă

Traducătorul volumului “Asediul Romei”, de Vintilă Corbul, a fost declarat în instanţă unic traducător al cărţii care a apărut în Colecţia “Adevărul” doar cu acceptul unui presupus cotraducător, relatează Cotidianul. La peste jumătate de an după intentarea procesului, Dragoş Stoenescu a fost declarat în instanţă “unic autor al traducerii romanului «Asediul Romei»“. Adevărul Holding este obligată totodată să-i plătească lui Dragoş Stoenescu despăgubiri de 35.424 de lei. Hotărârea instanţei nu este însă irevocabilă, ceea ce înseamnă că Adevărul Holding poate face recurs.
Dragoş Stoenescu a câştigat procesul cu Adevărul Holding

radu-moraruLoteria Română a pierdut definitiv procesul intentat realizatorului Radu Moraru prin care îi cerea acestuia daune de aproape patru milioane de lei, susţinând că ar fi pierdut clienţi şi bani după o serie de emisiuni difuzate în 2006, în care Moraru a făcut dezvăluiri şi a acuzat conducerea companiei, notează Evenimentul zilei.
Loteria a pierdut procesul cu "Naşul"

Foto: EVZ

Portalul e-România a fost lansat cu fast de Emil Boc, dar nu funcţionează. Deşi susţine că oficial nu are buget pentru promovare, Gabriel Sandu, ministrul Comunicaţiilor, a apărut la TV în videoclipuri publicitare care promovau portalul. Întrebat de Gândul cum a fost posibil, a răspuns: „Împingeţi discuţia în derizoriu“.
Guvernul lansează un site stricat cu publicitate la TV

F5 X-Media şi ARBOinteractive au încheiat un parteneriat pentru administrarea în comun a spaţiilor publicitare de pe cele 11 mobisite-urile din portofoliu, scrie IAA. Potenţialul acestui nou canal de comunicare este uriaş, iar rezultatele campaniilor desfăşurate pe telefonul mobil sunt extrem de eficiente.
F5 X-Media în colaborare cu ARBOinteractive

Fondatorul Netbridge Investments, Bogdan Secară, s-a alăturat MediaPro, unde este director de Dezvoltare Internet la nivelul întregului grup, a declarat, pentru HotNews, Orlando Nicoară, directorul executiv al MediaPro Interactiv. Orlando Nicoară a anunţat, pe blogul său, venirea lui Secară la MediaPro.
Bogdan Secară, numit director de Dezvoltare Internet în grupul MediaPro

Impresarul Dan Bursuc se va afla în centrul noului reality-show ce debutează astăzi, de la 20:30, la Antena 1, anunţă Jurnalul naţional. "Talente fără număr" este un show canalizat pe două direcţii: viaţa de zi cu zi a artistului şi a protejaţilor săi, pe de o parte, şi pe de altă parte naşterea unor "hituri" din muzica de gen, dar şi "formarea" unor noi manelişti. Despre noua emisiune scrie şi Cotidianul.
"Talente fără număr": Un reality-show pitoresc la Antena 1

Periodicul Politico a publicat conţinutul uneia dintre invitaţiile prin care Washington Post anunţă organizarea unei recepţii acasă la publisher-ul ziarului, Katharine Weymouth. În schimbul unei sume de până la 250.000 de dolari, scrie Wall-Street, participanţii obţineau acces la “acele puţine persoane puternice”, adică oficiali ai administraţiei Obama, membri ai Congresului şi chiar reporteri şi editori ai Washington Post.

Unul dintre lobbyiştii care au primit invitaţia a dat-o presei, considerând că taxarea accesului la proprii jurnalişti reprezintă un conflict de interese pentru un ziar.
Washington Post comite un ''dezastru PR-istic''

Piaţa globală de publicitate va scădea anul acesta cu 8,5% comparativ cu 2008, potrivit raportului agenţiei media ZenithOptimedia, care oferă un scenariu mai pesimist decât Group M, ale cărui estimări arată un declin de 5,5% pentru tot anul, potrivit brandrepublic.com, citat de Daily Business. Anterior, ZenithOptimedia preconiza o scădere de 6,5% pentru 2009, în timp ce Group M, reţeaua de media a grupului de comunicare WPP, prevedea doar o scădere de 2,8% pentru 2009.
ZenithOptimedia: Piaţa globala de publicitate scade cu 8,5% faţă de 2008

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu