Skip to main content

Revista presei media – 8 iulie

 

copilul_meu_300Burda România ar putea să plătească 1 milion de euro în urma unui proces, scrie Adplayers. Anunţată în urmă cu câteva zile, plecarea şefului Burda România, Michael Schroeder, se suprapune, coincidenţă sau nu, cu pierderea unui proces de proprietate intelectuală pe titlul Copilul Meu, publicaţie care îşi încetase apariţia sub acest nume din 2007, obligată de o decizie judecatorească. Titlul a apărut ulterior sub numele de Ioana, Visul Copiilor.

Publicitate

Potrivit unor surse AdPlayers, în urma unei serii de procese începute în 2005, declanşate chiar de Burda România, iniţiatorii acţiunii în instanta au pierdut în final procesul, iar Burda ar avea de achitat 1 Milion de euro în conturile companiei Westaco, deţinătorarea drepturilor de proprietate intelectuală pentru Copilul Meu.
Burda România, executată cu 1 Milion de euro

andreea-manteaAnchetă Cotidianul: Fiii celui care a comis cea mai mare fraudă din istoria BCR profită de infrastructura Loteriei Române şi a TVR pentru organizarea unei tombole în care premiile oferite efectiv sunt de zeci de ori mai mici decât cele anunţate.

Loteria Română a semnat pe 14 mai 2009 un contract confidenţial cu firma SC Oxigen Company SRL, firmă condusă de Bogdan Ionuţ Ţârdea, privind derularea concursului „Tombola Câştigătorilor”. Loteria pune la dispoziţie firmei Oxigen toată infrastructura sa, 914 agenţii şi propriii angajaţi, pentru a vinde bilete la acest concurs. Pentru acest serviciu, Loteria primeşte un comision de 8,4% din încasări, cu o treime mai mic faţă de cel pe care Loteria însăşi îl plăteşte comisionarilor care îi vând produsele loteristice.
Există însă o discrepanţă mare între premiile anunţate public şi cele înscrise în regulamentul depus la Ministerul Finanţelor.

Tombola câştigătorilor va fi prezentată de Aurelian Temişan şi Andreea Mantea, despre care presa mondenă scrie că este iubita lui Andrei Alexandru Ţîrdea, celălalt asociat al companiei Oxigen.
Ţeapă televizată sub sigla Loteriei şi cu antenele TVR

Patru din cele mai importante posturi tematice, Discovery Channel, National Geographic, AXN şi Hallmark au adunat anul trecut, din publicitate, peste şase milioane de euro, notează Financiarul. În prima jumătate a anului in curs, canalele specializate pe difuzarea de filme au înregistrat scăderi ale veniturilor din publicitate de până la 35% faţă de aceeaşi perioadă din 2008. În acelaşi timp, Discovery Channel a scăzut cu puţin peste 10%, iar National Geographic a marcat o uşoară creştere, ajungând la 600.000 de euro net.
Încasările televiziunilor tematice au scăzut cu 14%

sorina-ungureanuProfil în Gândul: „Mi-am dorit din tot sufletul să scriu seriale de televiziune, telenovele. În urmă cu patru ani, mi-am luat inima în dinţi şi am venit la Ruxandra Ion, spunându-i că vreau să scriu“. Aşa începe scenariul personal al Sorinei Ungureanu, una dintre scenaristele postului Acasă TV. A creat personaje celebre în “Inimă de ţigan” şi în “Regina”, iar acum continuă aventurile cuplului Flacăra şi State Potcovaru într-un serial de comedie ce va fi difuzat în această toamnă de Pro TV.
Succesul i-a adus simpatia vecinilor

O reclamă pe urmele lui Brad şi ale Angelinei, scrie Gândul despre ultimul spot Carrefour, cu Ştefan Bănică şi Andreea Marin. Eroii clipului formează - conform scenariului - o pereche asemănătoare celei din filmul „Mr&Mrs Smith”, cu Angelina Jolie şi Brad Pitt. Compania Publicis şi casa de producţie Factor, plus un regizor spaniol sunt cei implicaţi în realizarea spotului.
Cuplul Bănică: „Comunicăm fără vorbe, ne intuim“

După un început de an cu stângul, piaţa locală de publicitate online şi-a diminuat scăderea la 20-25% la nivelul primului semestru, datorită revenirii, începând cu al doilea trimestru, la parametri normali, analizează Business Standard. În aceste condiţii, mulţi jucători îşi pun speranţele în a doua parte a anului, pentru a obţine, în final, încasări mai mari decât cele aproape 20 milioane de euro din 2008.
Publicitatea online şi-a încetinit declinul: minus 20% în semestrul I

Recesiunea economică însoţită de scăderea abruptă a pieţei de publicitate, dar şi efectele internetului asupra distribuţiei de conţinut marchează reuniunea anuală a magnaţilor media din staţiunea americană Sun Valley, relatează HotNews. Reuniunea a fost prefaţată de noi predicţii sumbre privind piaţa globală de publicitate în 2009 şi se suprapune cu noi predicţii privind platformele online, inclusiv anunţul că piaţa de publicitate online va fi singura care va fi pe plus, anul acesta, la nivel global.
Criza din publicitate şi conţinutul contra cost - cap de afiş la reuniunea magnaţilor media de la Sun Valley

Reţeaua socială online Facebook ar putea atrage anul acesta venituri de peste 500 milioane de dolari şi este aşteptată să genereze afaceri de ordinul miliardelor de dolari în cinci ani de zile, a declarat Marc Andreessen, membru în board-ul Facebook, citat de brandrepublic.com şi preluat de Wall-Street. “Dacă s-ar fi axat mai mult pe monetizare, ar fi putut depăşi pragul de 1 mld. dolari în acest an”, declară Andreessen, subliniind că acţionarii Facebook ar greşi dacă ar decide acum să vândă din participaţie.
Veniturile Facebook ar putea trece pragul de 500 mil. dolari in 2009

PepsiCo a apelat pentru prima oară la serviciile Microsoft, pentru producţia celei mai mari campanii online realizată până în prezent, care va promova brandul Pepsi Max, scrie Daily Business. Campania se va derula timp de 9 luni şi va include şi realizarea unui micro-site care va promova Pepsi Max în Marea Britanie, Norvegia şi Australia.
Microsoft produce cea mai mare campanie online a PepsiCo

În 2013, încasările din publicitatea mondială online vor atinge valoarea de 25 de miliarde de dolari, scrie Adevărul, citând un studiu PricewaterhouseCoopers. Reclamele pe internet vor continua să crească în Europa, în Orientul Mijlociu şi în Africa.
Semne bune pentru internet

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu