Skip to main content

Revista presei media – 12 august

 

lazarov1Valeriu Lazarov s-a stins din viaţă luni noapte, la vârsta de 73 de ani, în locuinţa sa din Madrid. A lăsat în urmă cinci copii şi o avere de peste 50 de milioane de euro. Toate ziarele scriu despre dipariţia omului de televiziune care a revoluţionat, începând cu anii ’70, televiziunea din Spania - unde a fost supranumit „Mister Zoom“ -, devenind apoi regele ratingului pe piaţa românească de televiziune postdecembristă.

Publicitate

Valeriu Lazarov - 20 decembrie 2006: “Nu toţi oamenii cu talent merită să investeşti în ei. M-am mai înşelat şi eu din când în când. Talentul nu e totul. Mă uit de obicei la profilul lor moral, la cantitatea de ambiţie sănătoasă pe care o au, la puterea lor de muncă şi la dorinţa de a învăţa, de a se perfecţiona.”

Din cariera lui Valeriu Lazarov:

În 1979, a început colaborarea la televiziunea naţională italiană, RAI. Imediat, în 1980, a început să lucreze pentru Silvio Berlusconi, la Canale 5, unde a ajuns director de producţie, preşedintele Consiliului de administraţie şi director al centrului de producţie Videotime. În 1989, Lazarov a revenit în Spania, unde a condus postul Tele 5 (Telecinco), lansat de Silvio Berlusconi, până în 1994.

În România, Este cunoscut ca „părintele” celei mai longevive emisiuni, Surprize, surprize (difuzată timp de nouă ani la TVR), dar şi al altor emisiuni de succes, precum Din Dragoste, Iartă-mă!, Sub alt chip, Imprevizibilii, Ploaia de stele, Babilonia, Sarabanda, Jumătatea ta, Academia vedetelor, Ciao, Darwin!, Genialii.

Cotidianul, Adevărul, Evenimentul zilei, Jurnalul naţional, Gândul scriu pe larg despre Valeriu Lazarov.

După primul weekend în care site-ul de conţinut video gsptv.ro a intrat in sistem pay-per-view s-au înregistrat deja 700 de abonaţi, scrie Financiarul. Cu abonamente care costă între 2 şi 6 euro (acces timp de două luni) şi mizând pe conţinut de calitate precum derbiul Ligii I, toate golurile şi cele mai importante faze din Liga 1, precum şi emisiunile de pe GSP TV, Augustin Roman estimează că gsptv.ro va avea până la 3.000 de abonaţi, la sfârşitul lui 2009.
Augustin Roman, director executiv Gazeta Sporturilor: „Internetul va căuta să se monetizeze pentru a se putea dezvolta”

george-domnisoruGeorge Domnişoru, Area Sales Manager la Media Image Group, declară, în Adevărul, că marile companii care se confruntă cu dificultăţi financiare sunt mai atente la ce se spune despre ele în mass-media. Domnişoru spune că domeniul monitorizării de presă nu este afectat de criză. Dimpotrivă, pentru 2009 prognozează o creştere a acestei pieţe. Monitorizarea presei scrise, a televiziunilor, radiourilor şi internetului este necesară mai ales în condiţii de criză, când fiecare companie este interesată să ştie ce se întâmplă în domeniul său de activitate, dar şi „cum stă“ concurenţa.
Monitorizarea presei, mai necesară pe timp de criză

În prima jumătate a acestui an s-a înregistrat o creştere a investiţiilor în publicitatea pe blogurile româneşti, observă Business Standard. Criza economică i-a îndreptat pe advertiseri spre bloguri, ca modalitate mai ieftină de publicitate, cu rezultate măsurabile. Cristian Manafu, care anul trecut estima piaţa de publicitate pe bloguri la circa 100.000 de euro, spune că aceasta se va dubla anul acesta.
Bloggerii au câștigat mai mult din publicitate în prima parte a anului

bio-goodAgenţia de branding Brandient a finalizat procesul de branding pentru Biogood, primul lanţ local de magazine cu produse alimentare bio, au anuntat reprezentaţii agenţiei, citaţi de Wall-Street şi Daily Business. În cadrul proiectului care a durat 8 luni, Brandient a realizat strategia de brand, identitatea verbală şi vizuală, pachetul grafic şi implementarea acestuia de la punctul de vânzare la comunicarea de brand.
Daily Business: Brandient a creat brandul pentru lanţul de magazine Biogood
Wall Street: Brandient a creat brandul unui lanţ de magazine cu produse bio

murdoch3Specialiştii britanici sunt pesimişti în ceea ce priveşte succesul introducerii de taxe pentru accesarea publicaţiilor online, notează Adevărul. Deşi studiile nu-i dau mari şanse, Murdoch şi alţi reprezentanţi din media testează diferite modele de a câştiga bani din site-urile de ştiri. Pentru că recesiunea şi-a înfipt adânc ghearele în trustul News Corp., magnatul Rupert Murdoch se gândeşte să taxeze utilizatorii pentru vizitarea site-urilor de ştiri.
Va funcţiona planul lui Murdoch de a schimba internetul?

Veste proastă pentru mogulul Rupert Murdoch, care intenţionează să introducă o taxă la accesarea conţinutului online al The News of the World, The Times şi The Sun, scrie Daily Business. Potrivit unui studiu realizat de TheMediaBlog.co.uk, numai 28% dintre respondenţi s-au arătat dispuşi să plătească pentru a citi ziare pe net. 75% dintre cei care au participat la sondaj sunt de părere ca ziarele britanice nu au un conţinut pentru care merită să plăteşti, mai ales că acesta poate fi găsit şi în altă parte.
Studiu: Doar 28% dintre britanici ar plăti pentru conţinutul online al ziarelor

Grupul Washington Post a decis să renunţe la ediţia săptămânală naţională, după ce vânzările au scăzut drastic, scrie HotNews. Măsura vine după ce concurenţa site-urilor gratuite de ştiri şi declinul de pe piaţa de publicitate a afectat săptămânalul al cărui tiraj a scăzut, în ultimii zece ani, de la 150.000 la 20.000 de exemplare. "Baza noastră de abonaţi este, literalmente, pe moarte", explică directorul regional, Sharon Scott.
Washington Post renunţă la ediţia săptămânală naţională

Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea, anunţă IAA. Stem Health Unirea este una dintre cele mai importante bănci familiale de celule stem din România, dispunând de un laborator propriu şi de o bancă de depozitare în Bucureşti.
Lowe a fost desemnată agenţia de comunicare a Stem Health Unirea

Operatorul de telefonie mobilă Vodafone plănuieşte să desemneze Team Vodafone, divizie care face parte din grupul de comunicare WPP, pentru a gestiona, în 20 de ţări, contul de media planning şi buying, estimat la aproximativ 800 milioane de lire sterline (938,4 mil. euro), potrivit Brand Republic, citat de Business Standard.
Vodafone, în licitaţie cu un cont de peste 900 milioane de euro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu