Skip to main content

Revista presei media – 21 august

 

ACTUALIZARE: Conform lui Gusti Roman, director Gazeta Online, profitul companiei în anul 2008 a fost de 355.000 de euro.

Publicitate

Cele mai importante companii online de pe piaţa romanească au reuşit să se menţină pe profit şi în 2008, unele dintre acestea înregistrând chiar creşteri importante ale afacerilor, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe, publicate într-un amplu material realizat de Wall-Street.

Câteva cifre:

Gazeta Online – cifră de afaceri de 2,43 mil. euro, în creştere cu 2,6 ori faţă de 2007. Profitul a crescut în 2008 cu aproximativ 40%, până la 202.185 euro.

InternetCorp., publisherul Wall-Street - o cifră de afaceri de 1,83 mil. euro, cu 2,3 ori mai mare faţă de 2007 (808.530 euro). Profit - 155.405 euro.

MediaPro Interactiv – 3,41 milioane euro cifră de afaceri, în creştere cu 2,1 ori faţă de 2007, Au crescut pierderile: 387.039 euro, faţă de 129.880 euro în 2007.

Hotnews - cifră de afaceri de aprox. 1 mil. euro, profit de 25.337 euro.

eJobs - creştere record a profitului, de aproape cinci ori, până la 3,59 mil. euro la afaceri de 4,68 mil. euro. În 2007, compania obţinuse un profit net de 0,78 mil. euro la afaceri de 2,05 mil. euro.

Wall-Street notează că Neogen, firma care deţine site-ul de recrutare Bestjobs.ro, şi-a adâncit anul trecut pierderile, de la 0,3 milioane de euro în 2007, până la 0,7 mil euro în 2008, la afaceri de 2,59 mil. euro.

Câteva informaţii despre regii:

Arbointeractive – 2,2 milioane euro cifră de afaceri, o creştere cu 88,5% faţă de 2007. Profit de 153.000 de euro.

Netbridge Investments - o cifră de afaceri de 6,27 mil. Euro. A înregistrat pierderi de 1,08 mil. euro. Anul acesta, Nebridge a intrat în insolvenţă.

Splendid Interactive – 436.000 de euro cifră de afaceri (scădere de 20%) în 2008. Pierderi de 62.000 de euro.

Ad.Evolution – pierderi de 190.141 euro, la o cifră de afaceri de 1,77 milioane euro.

Cifrele jucătorilor online sunt prezentate detaliat şi de Daily Business.

Wall-Street: Cum a arătat 2008 pentru afacerile greilor din Internetul românesc
Daily Business: Ce venituri au înregistrat în 2008 jucătorii din publicitatea online

ctp-evz-22Cristian Tudor Popescu (53 de ani) afirmă că s-a săturat să fie privit ca omul care „împroaşcă“ sânge pe pereţi. Renunţă. Face o teză de doctorat. Se retrage cu tenisul şi cu filmele lui. O spune într-un interviu acordat Adevărul.

Cristian Tudor Popescu: “Eu fusesem transformat la un moment dat într-un soi de călău oficial. Trebuia să-i iau gâtul unuia şi altuia. Toată lumea se uita la mine şi aştepta sânge pe pereţi. Eu nu doresc să fiu călău. Am ieşit din chestia asta. De aceea, nici nu mă mai întâlnesc cu politicieni la emisiuni. Pentru că lumea nu vrea să înţeleagă ceva, vrea ca cineva să i-o tragă altcuiva.”
Cristian Tudor Popescu: „Am fost transformat într-un soi de călău“

Societatea Română de Radiodifuziune va organiza, în 5 octombrie, o licitaţie pentru achiziţionarea de servicii de telefonie mobilă, valoarea estimativă a contractului, care se va derula pe o perioadă de 24 de luni, ridicându-se la 1,67 milioane de euro, notează Gândul. Contractul presupune achiziţionarea de abonamente de voce destinate telefonelor mobile în sistemul GSM şi 3G, precum şi abonamente de transmisii de date în sistemul 3G/EDGE/GPRS.
Radioul public cheltuie 1,67 mil. euro

S-au început filmările pentru cel mai nou serial de televiziune din România, “Efect 30”, care va începe din toamnă la postul de televiziune Prima TV şi care o va avea ca protagonistă pe Andreea Raicu, scrie Evenimentul zilei. Raicu joacă rolul unei tinere care este editor la o revistă celebră. Alături de ea, în rolurile principale joacă Ana-Maria Lazăr, Adriana Butoi şi Mihaela Mihăescu.
„Efect 30”, un film cu Andreea Raicu

Vorbărie goală”. Aşa sunt caracterizate 40,5% dintre mesajele publicate pe platforma de microblogging Twitter, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Pear Analytics, citat de Business Standard. Studiul realizat de Pear Analytics a relevat că doar 8,7% dintre mesaje pot fi considerate ca având valoare şi cu greu ar putea fi categorisite ca ştiri de interes.
Ce spun mesajele de pe Twitter

Aproape 80% dintre utilizatorii romani de internet folosesc motoarele de căutare pentru a găsi informaţii, iar aproape 65% citesc ştiri şi ziare online. Acestea sunt doar câteva dintre concluziile campaniei de studii demografice desfăşurate în perioada 15 iunie - 15 iulie, ale cărei rezultate au fost publicate pe blogul Trafic.ro şi citate de HotNews.

Dintre cele 151.934 de răspunsuri înregistrate în perioada mentionată, scrie HotNews, peste 97% arată că utilizatorii români folosesc internetul pentru a se documenta cu privire la un anumit produs sau serviciu.
Trafic.ro: 65% dintre utilizatorii români de internet citesc ştiri şi ziare online

Grupul media News International a anunţat că intenţionează să închidă publicaţia gratuită London Paper, distribuită după-amiaza, anunţă The Guardian, citat de HotNews. Anunţul semnalează sfârşitul războiului purtat între gratuitele londoneze, declanşat în august 2006.

Atunci, News International a decis să lanseze gratuitul London Paper, măsură ce a determinat grupul concurent Associated Newspapers să răspundă prin lansarea London Lite, pentru a-şi proteja propriile ziare - London Evening Standard şi gratuitul distribuit dimineata, Metro.
News International închide ziarul gratuit London Paper

IAA scrie despre „Balerinul”, unul dintre cele mai recente spoturi realizate de Grupul Ogilvy România pentru Cosmote. Povestea spotului porneşte de la mesajul „Plăteşti prea scump să vorbeşti cu cine-ţi place?” şi dramatizează într-un mod amuzant beneficiile oferite de Cartela Cosmote.
Un nou spot Cosmote semnat de Ogilvy

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Interesante cifrele de afaceri vs profituri. Probabil ca ejobs ar fi facut mai multi bani daca nu avea atacul care a dus la expunerea in clar a datelor personale si parolelor tuturor utilizatorilor.

Trimite un comentariu