Skip to main content

Revista presei media – 25 august

 

Ministerul Turismului a cerut respingerea fiecăreia dintre cele patru contestaţii depuse de agenţiile înscrise în licitaţia pentru brandul turistic de ţară, scrie Wall-Street. Decizia finală urmează să fie luata de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Patru din cele 13 consorţii înscrise în licitaţia pentru realizarea brandului turistic de ţară au contestat lista finaliştilor, formată din grupările:

1. TBWA BucurestiGfK Romania
2. Saffron Brand ConsultantsBrandient ConsultAcacia Avenue Limited
3 THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion – Taylor Nelson Sofres.

Publicitate

Trei din cei patru contestatari (Landor Associates, Futurebrand, Safron şi BBDO Portugalia) cereau descalificarea consorţiului format din TBWA Bucureşti şi GfK România.
Ministerul Turismului cere respingerea contestatiilor la licitatia brandului turistic

Plutonul de 4-5 agenţii de la vârful pieţei de branding - "alintată" în industrie drept "Cenuşăreasa advertising-ului" datorită valorii mici a sectorului - a rulat venituri totale de 2,8 mil. euro în 2008, în creştere cu aproape 50% faţă de anul anterior, notează Daily Business.

Brandient conduce în continuare topul celor mai mari jucători din branding, cu afaceri de peste 740.000 euro în 2008, în creştere cu 35% faţă de 2007. Profitul agenţiei fondate de Aneta Bogdan în 2002 s-a ridicat la 397.000 euro, în creştere cu 22% faţă de 2007.
"Cenuşăreasa" advertisingului a crescut cu 50% în 2008 şi nu se sperie de criză

Cifra de afaceri totală a primelor 30 de agenţii de comunicare a crescut anul trecut la peste 29 de milioane de euro, scrie Adevărul. Deşi industria de publicitate a primit o grea lovitură la sfârşitul anului trecut, unele agenţii de PR aproape că şi-au dublat cifrele de afaceri. Liderul pieţei de PR este agenţia Ogilvy, cu o cifră de afaceri de 4,4 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 72% faţă de 2007. Anul trecut, compania a câştigat conturi importante, printre care ING Bank şi Heineken România.
Agenţiile de PR, la raport

adevarul-pr

Adevărul pregăteşte o nouă colecţie ce va fi lansată "în foarte scurt timp - e vorba de săptămâni", a declarat, pentru HotNews, Răzvan Corneţeanu, director general al Adevărul Holding. Potrivit acestuia, colecţia va include "culegeri de fotografii după lucrări ale celor mai mari pictori", volume ce vor fi distribuite miercurea, împreună cu ziarul Adevărul. Primul volum va fi distribuit gratuit, în 400.000 de exemplare. Şi Cătălin Tolontan scrie, pe blogul său, despre această iniţiativă.
Ziarul Adevărul pregăteşte o nouă colecţie cu operele celor mai mari pictori

Reality show-ul “Crezi că ştii să dansezi” (“So You Think You Can Dance”) distins cu trei Premii Emmy şi unul dintre cele mai populare seriale din SUA, va fi difuzat în toamnă la AXN, anunţă Cotidianul. Creatorul acestei producţii este Simon Fuller, managerul familiei Beckham şi cel care stă în spatele celui mai de succes show din televiziune, “American Idol”.
“Crezi că ştii să dansezi?”, în premieră la AXN

După peste 25 de ani de carieră, Madonna, în vârstă de 51 de ani, a treia personalitate din Topul Forbes al celor mai puternice celebrităţi din 2009, a inclus şi România pe lista ţărilor care alcătuiesc cel mai recent turneu al său, scrie Business Standard. Evenimentul de mâine a mobilizat o echipă de 1.200 de oameni care lucrează la amenajarea spaţiului pentru concert, 100 de camioane de echipamente, un public estimat de peste 70.000 de oameni şi încasări din bilete - neconfirmate de compania organizatoare, Emagic! - de 4 mil. euro.
Concertul Madonna: Au trecut 25 de ani, a mai rămas o zi

Revista Uranus-Rahova, o iniţiativă a companiilor DC Communication şi Re:ply, realizată în parteneriat cu Liberty Center, se pregăteşte să iasă pe piaţă cu al treilea număr, anunţă IAA. "Prima foaie de cartier din România" şi-a propus să redescopere evenimentele, locurile şi oamenii dintr-o zonă aproape necunoscută din Bucureşti, care nu peste mult timp va deveni un „hot place”, crede Diana Capăţîna, Managing Partner la Re:ply.
Uranus-Rahova, o zonă plină de istorie, pe care începem să o redescoperim

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu