Skip to main content

Revista presei media – 28 august

 

Gheorghe Voicu, redactor-şef la 7 plus şi fost şef al redacţiei la Evenimentul zilei în epoca de glorie Ion Cristoiu - devine redactor-şef la “Observator”/Antena 1, scrie HotNews, citând blogul lui Iulian Comănescu. Ca urmare a înţelegerii, o legătura cu "Antenele" va avea şi Iliuţă Naghi, patronul de la 7 plus. Ziarul Adevărul notează că Gheorghe Voicu va deveni redactor-şef peste toate ediţiile Observator începând de luni, 31 august.
HotNews: Gheorghe Voicu, redactor-şef la Observator/Antena 1
Adevărul: Redactorul-şef de la „7 Plus“ se mută la Observatorul Antenei 1

Publicitate

bendeac3Mihai Bendeac, proaspăt „divorţat” de Mondenii şi de Prima TV, vorbeşte în Evenimentul zilei despre cooptarea lui Daniel Buzdugan în echipa show-ului anunţat la Antena 1, despre frica de acte şi despre femeile din viaţa lui.

Bendeac: „Buzdugan este unul dintre actorii alături de care voi lucra, mai mult nu pot să vă spun, deocamdată. (...) Spectacolul începe în a doua jumătate a lui septembrie. Formatul şi desfăşurătorul există. Nu este definitivată însă echipa de actori. Încă mai caut vreo trei, patru oameni. Şi scenarişti mai caut. Probabil că scenariul primei ediţii o să îl scriu singur; pentru asta, mă voi duce două, trei zile la munte.”
Mihai Bendeac, transferatul anului

Kanal D va difuza, din 28 septembrie, show-ul „Spune-mi preţul“, realizat după formatul internaţional „Price is right“, o emisiune-concurs moderată de Cosmin Cernat, anunţă Gândul. Show-ul cu premii va fi difuzat în fiecare seară, de la luni până vineri, de la ora 19.15, după jurnalul principal de ştiri al televiziunii.
Cosmin Cernat spune preţul la Kanal D

În primele şapte luni ale anului, publicitatea instituţiilor financiar-bancare a fost redusă la jumătate faţă de aceeaşi perioadă a lui 2008, analizează Adevărul. Afectate de criza economică, instituţiile financiar-bancare şi-au redus drastic bugetele pentru reclame TV în 2009, iar promovarea se axează mai mult pe produse de economisire.

Faptul că televiziunile, „lovite“, la rândul lor, de criză, şi-au redus tarifele de publicitate, nu a determinat instituţiile bancare să profite de „superofertă“.
Reclamele la bănci, „tăiate“ de criză

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu