Skip to main content

BRAT: Meciul Click – Libertatea, 5-1 la vânzări pe primele şase luni ale anului

 

Cotidianul Click este cel mai vândut ziar pe primele şase luni din 2009, după ultimele cifre postate azi pe site-ul Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Ziarul editat de Adevărul Holding a depăşit vânzările Libertatea (Ringier) în cinci din primele şase luni din 2009.

Publicitate

Iată vânzările pe ediţie ale cotidienelor pe primele şase luni din 2009:

  ian   feb   mar   apr   mai   iun  
Click 146.900 211.800 248.500 212.100 218.900 235.500
Libertatea 192.700 201.300 201.700 186.600 189.900 200.400
Adevarul 65.400 90.600 89.200 101.700 99.500 126.200
CANCAN 100.100 103.600 98.200 85.400 80.600 78.500
Gazeta Sporturilor 58.200 65.500 78.500 73.960 66.400 59.200
Jurnalul National 52.400 51.400 61.100 90.100 67.100 64.980
Romania Libera 50.400 50.600 50.200 49.200 47.200 45.100
PRO Sport 36.000 35.700 40.900 44.000 46.990 40.400
Evenimentul Zilei 39.000 38.300 36.600 35.500 34.800 33.800
Gandul 17.700 16.600 16.400 15.400 15.600 14.800
Ziarul Financiar 14.400 15.400 15.400 16.500 16.600 16.400
Ziua 12.100 11.990 11.800 12.200 11.900 11.960
Cotidianul 11.000 11.400 13.000 13.900 10.500 9.090
Business Standard 11.100 10.800 10.900 10.960 11.100 11.000

Meciul Click – Libertatea a început în primăvară, când Adevărul Holding a lansat o campanie în care îşi asuma statutul de lider. A trimis chiar şi un tort festiv agenţiilor de publicitate, dar şi şefului Ringier (după cum paginademedia.ro a scris AICI). Gestul urmează a fi repetat, din informaţiile paginademedia.ro.

Ringier a contestat campania Adevărul, însă nu a depus datele de vânzări la BRAT pentru primele luni.

Ce mai spun cifrele pe şase luni:

  • Libertatea a vândut mai bine decât Click în luna ianuarie: 192.000, faţă de 146.900 Click. În februarie,
  • Click a trecut pe primul loc.
  • Adevărul a început anul cu 65.500 de exemplare vândute în medie şi a ajuns la 126.000 în iunie.
  • Jurnalul naţional a avut un vârf în aprilie – 90.100
  • Cancan a început anul cu peste 100.000 de copii pe ediţie, dar a scăzut la 78.500 în iunie
  • Evenimentul zilei a pierdut 4.000 de copii pe ediţie de-a lungul primelor şase luni.
  • Creştere uşoară pe parcursul primelor şase luni pentru Ziarul financiar

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu