Skip to main content

Noi suntem Blik şi Click: Adevărul Holding o dă pe rusă cu Ruslana

 

Reclamă dis de dimineaţă, pe Pro TV: Cineva, în limba rusă, tot spune ceva despre Blik, ziarul Adevărul Holding din Ucraina. Nu e oricine, chiar e cineva: celebra Ruslana, cea care a câştigat un Eurovision.

Publicitate

Ruslana o dă, în rusă, în sus şi în jos despre Blik: „Pe 18 septembrie începe Blikmania”, „câştigă cu Blik pentru femei” etc etc. Are şi un echivalent pentru replica lui Florin Piersic, Fraţilor, e extraordinar: “Stimaţilor, n-am cuvinte!” (sic!), zice Ruslana.

Ce e cu reclama în limba rusă? Care este mesajul Adevărul Holding?

1. V-aţi culcat la Bucureşti şi v-aţi trezit la Kiev.
2. S-au înmulţit ucrainenii în Bucureşti, iar acum au un ziar al lor.
3. Adevărul a încurcat casetele şi a trimis la Pro TV reclama pentru Ucraina.
4. Ce tari suntem!

Iată reclama (cu sprijinul Media Image), după care revenim cu explicaţiile lui Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding:

[flashvideo filename=video/click_ukr.flv /]

Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding, spune că reclama a fost difuzată în limba rusă pentru a ieşi în evidenţă.

Corneţeanu, pentru paginademedia.ro:

“Este un spot ca o glumă, pentru concursul Clickmania, cu scopul de a atrage atenţia că acest concurs este atât de puternic încât a cucerit şi Ucraina. După acest spot, urmează şi reclama în limba română care vorbeşte despre Clickmania, deci lucrurile se lămuresc.”

„Am preferat să punem spotul ucraineean. Sistemul concursului este absolut identic, doar că este în limba rusă. Atrage atenţia că asupra faptului că este un concurs puternic.”

Este şi un mesaj pentru advertiseri?

Sincer să fiu, nu mi-am pus problema asta”, răspunde Corneţeanu.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu