Skip to main content

Revista presei media – 2 septembrie

 

dragos-stanca-managing-director-f5-realitatea-catavencu1După un început agresiv, ziarele şi-au domolit ritmul de tranziţie pe online în detrimentul celorlalte canale, fiind printre mediile cu cele mai mici venituri generate de internet, potrivit unui raport semnat de Outsell, citat de Business Standard. În România, după ce au trasat tendinţele pe piaţă, majoritatea ziarelor au încetat să mai inoveze online, consideră Dragoş Stanca, managing director la F5, divizia new media a grupului Realitatea-Caţavencu.
Ziarele, codaşe la trecerea pe online

Publicitate

raluca-turcan23Situaţia de la Ştirile TVR, unde mai mulţi jurnalişti contestă interimatul Mădălinei Rădulescu la conducerea acestui departament, va fi discutată la următoarea şedinţă a Comisiei pentru cultură, arte şi mijloace de informare în masă din Camera Deputaţilor, a declarat, pentru HotNews, preşedintele Comisiei, Raluca Turcan (foto). Ea atrage însă atenţia că "singura soluţie pentru a opri un abuz ar fi respingerea raportului de activitate al TVR".
Raluca Turcan: Situaţia de la Ştirile TVR va fi discutată în Comisia de cultură a Camerei

Agenţia de publicitate Propaganda a lansat campaniile de comunicare pentru mărcile de bere Servus şi Burger, deţinute de European Food, scrie Daily Business. Campaniile Burger şi Servus includ spot TV, spoturi radio, outdoor, internet, materiale POSM, materiale pentru retaileri şi activităţi BTL.
Propaganda lansează campania de repoziţionare a brandurilor Servus şi Burger

Contul de media Ikea a migrat de la Mediaedge:cia (WPP) la Media Investment (The Group) fără licitaţie, potrivit unor surse AdPlayers. Contactat de AdPlayers, Bogdan Prăjişteanu, managerul agenţiei Mediaedge:cia nu a comentat mutarea bugetului de media din portofoliul agenţiei pe care o conduce, dar nici nu a infirmat plecarea contului.

Conform aceloraşi surse din piaţă, migrarea serviciilor de media de la Mediedge:cia la Media Investment este o decizie a managementului local, de la începutul lunii august.
Contul Ikea, fără licitaţie de la Mediaedge:cia la Media Investment?

France Televisions va primi din partea Comisiei Europene o subvenţie de 450 de milioane de euro pentru a se compensa pierderile provocate de oprirea difuzării de publicitate după ora 20.00, a anunţat AFP, citată de Cotidianul. Eliminarea publicităţii a fost decisă, la mijlocul lunii decembrie 2008, de Consiliul de Administraţie al celor cinci canale ale televiziunii publice din Franţa, în contextul unei reforme ample a audiovizualului, susţinută de preşedintele Sarkozy.

Comisia Europeană a anunţat că va lansa o anchetă pentru a verifica dacă planurile autorităţilor de la Paris de a creşte subvenţiiile pentru televiziunea publică franceză sunt conforme cu reglementările UE privind ajutorul de stat, scrie HotNews, citând Reuters. Comisia a anunţat că a aprobat ajutorul de 450 de milioane de euro promis de guvernul francez încă de la începutul anului, dar va urmări în anii viitori condiţiile în care va fi oferit acest ajutor.
Cotidianul: Televiziunea publică franceză va fi subvenţionată cu 450 de milioane de euro
HotNews: Comisia Europeana anchetează subvenţiile acordate Televiziunii publice franceze

După nouă ani în care Chrysler şi-a consolidat brandul alături de agenţia de publicitate BBDO, producătorul de automobile a decis să caute creativitatea şi în „curtea“ altor publicitari. Mişcarea face parte dintr-o strategie mai complexă de evitare a falimentului, precizează publicaţia americană Advertising Age, citată de Adevărul. În 2000, când BBDO a preluat contul, valoarea acestuia ajungea la suma de 2,4 miliarde de dolari. Aproape 2.000 de creativi ai biroului din Detroit al BBDO se ocupau de dezvoltarea brandurilor Chrysler.
Chrysler caută altă agenţie de creaţie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu