Skip to main content

Revista presei media – 23 septembrie

 

Un prim an de criză marcat de panică, scăderi de costuri, clienţi mai selectivi în alegerea site-urilor pe care le aprobă în planurile de media. Acesta este peisajul schiţat de cei mai multi manageri din publicitatea online consultaţi de Wall-Street. Criza financiară a dus la scăderea costurilor prin condiţii mult mai bune oferite clienţilor care investesc în publicitatea online.

Publicitate

Mugur Pătraşcu, director general al iLeo, spune că piaţa de publicitate online a scăzut mai ales în a doua partea a anului, iar în prezent este într-un “mic impas”. În condiţiile unor bugete mai mici de publicitate, targetul şi brandul respectivului proiect online alături de cost şi de conceptul de promovare sunt mult mai importante pentru clienţi în acest an.

Câteva sfaturi primite de oamenii din online şi citate în materialul Wall Street:

  • Cristi Marinescu, Splendid Interactive: "Mi s-a sugerat să fiu foarte atent, pentru că am început anul cu toţii, însă nu-l vom termina în aceeaşi formaţie."
  • Adrian Stănescu, Thinkdigital: “Criza financiară e ca refluxul – când vine refluxul şi scad apele, se vede cine are pantalonii pe el”.

Ce au învăţat managerii din publicitatea online în primul an de criză

mondenii1

Chiar dacă Mihai Bendeac a părăsit barca umorului marca Prima TV, din 6 octombrie postul reîncepe difuzarea, notează Gândul. Mirela Zeţa, Andreea Grămoşteanu şi Angel Popescu alcătuiesc trioul "monden" care promite fanilor surprize garnisite cu umor şi asortate cu o serie de personaje noi.

Celor trei "mondeni" principali li se vor alătura multi alţi actori, în roluri secundare sau episodice, care vor intra în pielea mai multor personalităţi autohtone: Ştefan Bănică, Silviu Prigoană, Corneliu Vadim Tudor, Mihai Trăistariu, Sorin Oprescu, Irinel Columbeanu, Traian Băsescu, Radu Cazan sau Cabral.
Mondenii încep noul sezon în formulă de trio

andrei_gheorghe-22

Întotdeauna am fost foarte bine plătit, dar de data asta am primit ceva la care nici chiar eu nu mă aşteptam.” Acesta este răspunsul lui Andrei Gheorghe, prezentatorul celei mai scumpe emisiuni de la Kanal D, “Rătăciţi în Panama”, la întrebarea despre motivaţia financiară legată de această nouă provocare profesională şi despre cât au contat, de fapt, banii în decizia de a o accepta.

Andrei Gheorghe a explicat pentru Business Standard că proiectul, care va avea lansarea pe micile ecrane pe 28 septembrie, l-a atras foarte mult, încă de la început. Costul general al reality-show-ului este de două milioane de euro, iar, potrivit lui Gheorghe, ziua de filmare sare peste 50.000 de euro.
Gheorghe: Rătăciţi în Panama, potenţial de 12 puncte de rating

Comisia de Cultură din Senat i-a recomandat lui Alexandru Sassu, preşedintele TVR, să deblocheze postul interimar de director al departamentului Ştiri prin organizarea unui concurs pentru acest post, scrie Hotnews. Sassu a fost audiat la Comisia de Cultură în urma unei adrese trimise de un grup de jurnalişti ai Departamentului Ştiri din TVR, în care ei contestau interimatul Mădălinei Rădulescu la conducerea acestuia.
Comisia de Cultură din Senat îi recomandă lui Sassu să organizeze concurs pentru postul de director al Ştirilor TVR

Criza financiară îi obligă pe publisherii din Marea Britanie să-şi închidă publicaţiile înglodate în datorii. The Independent şi Observer sunt ameninţate cu dispariţia, deoarece proprietarii nu vor să le mai susţină financiar, relatează Adevărul.
Presa britanică, în recesiune

Piaţa globală de publicitate în medii digitale va atinge anul viitor 65 de miliarde de dolari - echivalentul a 14,6% din totalul cheltuielilor globale de publicitate măsurate, potrivit celei mai noi prognoze GroupM, divizie ce reuneşte operaţiunile de media ale grupului de comunicare WPP, citată de Campaign şi preluată de Hotnews. Potrivit sursei citate, aceasta înseamnă o creştere de 11% în 2010 faţă de 2009.
GroupM: Publicitatea digitală va atinge 65 de miliarde de dolari la nivel global în 2010

Înscrierile la Şcoala IAA - Modulul I se apropie de final, anunţă site-ul IAA. Termenul limită până la care se mai primesc dosarele de înscriere este 25 septembrie, ora 18:00. Modulul I al Şcolii IAA se află deja la a 5 ediţie, având până în prezent 91 de absolvenţi. Aceştia lucrează în departamentele de marketing ale advertiserilor sau media cât şi în cele de Client Service sau Strategie din agentiile de comunicare.
Mai sunt patru zile până la terminarea înscrierilor pentru Şcoala IAA - Modulul I

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu