Skip to main content

Revista presei media – 24 septembrie

 

adrian-sarbu10Central European Media Enterprises, care în România deţine televiziunile din reţeaua Pro, intenţionează să producă programe pentru difuzare internaţionala, nu numai naţională şi să exporte aceste programe către pieţele vest-europene, pentru a diminua costurile de producţie şi a obţine venituri suplimentare, a declarat Adrian Sârbu, preşedintele grupului, într-un interviu acordat Dow Jones Newswires, citat de Hotnews.

Publicitate

CME va comasa subsidiarele pe care le controlează separat în şapte ţări în trei unităţi operaţionale regionale: conţinut, internet şi televiziune. Sârbu apreciază, totodată, că piaţa regională de publicitate va începe să-şi revină în al patrulea trimestru al acestui an, iar creşterea cheltuelilor de publicitate va fi mai rapidă decât cea a economiei.
CME îşi regionalizează producţia şi distribuţia de programe pentru a reduce costurile

Liderul emisiunilor matinale din această vară este cel al postului public Radio România Actualităţi, care este ascultat zilnic, în medie, de 800.000 de persoane, analizează Adevărul. Ziarul trece în revistă audienţa programelor matinale la ultimele trei valuri de măsurători.
Vedetele urcă audienţele matinalelor

adevarul-matinale

Ars Advertising, Optimedia şi Media Consulta International sunt firmele care au depus oferte pentru gestionarea bugetului de publicitate al Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), scrie Hotnews. Agenţia câştigătoare ar putea fi anunţată până la sfârşitul săptămânii viitoare.

Bugetul de publicitate al AVAS pentru acest an este de 4,5 milioane de lei. Serviciile de publicitate presupun publicarea anunţurilor de privatizare şi valorificare, precum şi promovarea societăţilor comerciale din portofoliul AVAS. Despre licitaţie au scris şi Wall Street şi Daily Business.
Ars Advertising, Optimedia şi Media Consulta International sunt interesate de gestionarea bugetului de publicitate al AVAS

Eric Kish, fost vicepreşedinte în grupul Rompetrol şi Dorin Gherman, fost director general în cadrul aceleiaşi structuri, au pus bazele Trigento Marketing, o companie de marketing axată pe zona bunurilor de larg consum, anunţă Wall Street. Trigento a lansat recent primul său produs – ice tea-ul Cuculand. Identitatea grafică si aplicaţiile au fost realizate de Brandient, condusă de Aneta Bogdan, în care şi Eric Kish este acţionar minoritar, cu 6 procente.
Doi ex-manageri Rompetrol au lansat un business de marketing

Freedom House România şi JTI România au anunţat câştigătorii burselor pentru jurnalişti acordate de JTI, scriu Adevărul şi Hotnews. Ele constau într-o vizită de lucru de o săptmână în instituţiile europene, iar trei din jurnaliştii aleşi vor continua şederea în Bruxelles pentru trei săptămâni, în care vor face un stagiu la BBC World Service, Euronews, Deutsche Welle şi European Voice.

Jurnaliştii premiaţi sunt Nassima Ghenghea, de la Radio România Internaţional - Serviciul Arab, Carmen Gavrilă - Radio România, Sorina Matei - Antena1/Antena3, Andra Timu - The Money Channel şi Marius Ţuca - Viaţa Liberă, Galaţi. Lor li se alatură cei trei jurnalişti care au câştigat, în plus, stagiul de trei săptămâni: Adrian Bucur, de la Prima TV, Magda Munteanu, de la Forbes şi Ciprian Sasu, Radio România.
Adevărul: Magda Munteanu, editor Forbes, este câştigătorul burselor JTI la secţiunea Presă Scrisă
Hotnews: Opt jurnalişti pentru Europa - câştigătorii burselor JTI

Corporaţiile trebuie să fie mai transparente şi să comunice mai eficient cu angajaţii lor, cu investitorii şi cu guvernul. Este sfatul lui Dennis Wilcox, profesor doctor în ştiinţele comunicării. Acesta a explicat, într-un interviu acordat Business Standard, că situaţia în care se află o mare parte dintre corporaţii este cauzată şi de lipsa comunicării, a oricărei reacţii care ar fi putut să lămurească publicul cu privire la ce se întâmplă.
Dennis Wilcox: Corporaţiile trebuie să aibă o reacţie publică

Nişa de publicitate indoor a atras doar 1,1% din investiţiile în advertising în 2008, totalizând o piaţă de circa 6,3 mil. euro, a declarat pentru Daily Business Răzvan Constantinescu, directorul general al agenţiei de profil SPM Indoor Division. Constantinescu preconizează că în 2009 nişa de publicitate indoor va reuşi să atragă între 1,3 si 1,5% din bugetele de marketing ale advertiserilor.
Indoor-ul a atras doar 1,1% din bugetele de marketing pe 2008

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu