Skip to main content

Revista presei media – 8 septembrie

 

sergiu-toader2Venirea lui Sergiu Toader pe funcţia de Project Manager al trustului Realitatea Caţavencu produce schimbări serioase la nivelul structurii redacţiei de ştiri, scrie Adevărul. Din luna octombrie, postul va avea o nouă organigramă, aceasta urmând să fie funcţională de la începutul lui 2010.

Publicitate

Schimbările de la Realitatea TV:

  • Se va renunţa la funcţiile de Editor Of the Day (EOD). În schimb, vor exista patru producători generali.
  • Mihnea Vasiliu va deveni directorul executiv la Realitatea TV, post ocupat în prezent de Cătălin Popa. Vasiliu rămâne director al Diviziei Quality.
  • Cătălin Popa va trece pe poziţia de redactor-şef în locul lui Cristian Coman. Coman va coordona resursele interne şi va avea în subordine reporteri, prezentatori, şefi de producţie şi echipa tehnică live.
  • Robert Tătăruş, până de curând director editorial al postului, se va ocupa de relaţia cu corespondenţii.

Realitatea TV va funcţiona după o nouă organigramă

Cătălin Tolontan: 1.448 de chioşcuri Rodipet, aproape 30% din piaţă, nu mai distribuie oficial presa. Jurnalistul scrie că unele dintre punctele de vânzare, francize, au făcut contracte cu alti angrosişti, dar pe ansamblu situaţia este serioasă. Multe dintre oraşele mici, comune, gări sunt deservite exclusiv sau majoritar de Rodipet. Prin căderea companiei, ziarele nu vor pierde doar exemplare vândute, ci şi audienţă, pentru că universul SNA este unul naţional. Totodată, datoriile Rodipet către publicaţii sunt enorme. Fără recuperarea acestor sume şi repunerea sistemului pe picioare, unele ziare vor dispărea pur şi simplu, notează Tolontan.
Rodipet a încetat difuzarea de presă

Dacă anii trecuţi zâmbetul Andreei Marin pe o copertă lucioasă asigura vânzări peste medie, acum revistele se confruntă cu insuficienta popularitate a noii generaţii de vedete, combinată cu saturarea generată de “vechea gardă”, analizează Business Standard. Situaţia este agravată de reducerea cheltuielilor dedicate achiziţiei de reviste şi de aglomeraţia de titluri.

Revistele glossy se află în situaţia în care nu ştiu pe cine să mai pună pe copertă. Noile figuri nu sunt suficient de cunoscute ca să vândă mult, iar vechile au fost atât de mult exploatate încât s-a săturat toată lumea”, descrie pe scurt dilema revistelor Cristina Bazavan, redactor-şef al lunarului glossy Tabu.
Cine vinde mai multe reviste: Mihaela Rădulescu sau Simona Pătruleasa?

F5 X-Media, regia de vânzări online a companiei F5, parte a grupului Realitatea Caţavencu, a semnat un contract de reprezentare publicitară cu Trilulilu.ro, întregindu-şi serviciile în cadrul categoriei “website-uri de divertisment”, notează Cotidianul.
Regia de vânzări F5 X-Media semnează pentru administrarea Trilulilu.ro

A apărut un manifest al internetului, scrie HotNews. Manifestul internetului a fost conceput de jurnalişti şi bloggeri germani, preocupaţi de modul în care funcţionează noile forme de răspândire în masă a informaţiei. A fost publicat luni, 7 septembrie, cu puţin înainte de ora 12.00. Brusc, www.internet-manifest.de n-a mai putut fi accesat. Acum, site-ul e din nou activ şi intens comentat. HotNews publică un rezumat al manifestului în care se proclamă dreptul inalienabil la libertate al Internetului, considerat „un imperiu mediatic, în buzunarul de la haină“.
Moartea ziaristului atotştiutor. A apărut Manifestul Internetului, în 17 puncte

News Corporation, conglomeratul media controlat de Rupert Murdoch, lansează un serviciu global, intitulat NewsCore, ce va permite fiecărei entităţi din grup să aibă acces instantaneu la toate materialele produse de celelalte, fie ca este vorba de materiale video, de presa scrisă sau online, anunţă The Guardian, citat de HotNews. Lansarea serviciului este notată şi de Wall Street şi Daily Business.
Conţinutul editorial al tuturor organizaţiilor media ale News Corp - pus la comun pe platforma NewsCore

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu