Skip to main content

Publicitatea în 2009: un minus de aproape 40%. Piaţa anul acesta: 347 de milioane de euro

 

Criza a tăiat puternic investiţiile publicitare în 2009. Toată piaţa se ridică, anul acesta la 347 de milioane de euro, faţă de 540 estimate anul trecut, se arată în Media Fact Book 2009, raportul lansat astăzi de Initiative România.

Publicitate

Televiziunea rămâne preferata advertiserilor, dar şi aici se înregistrează scăderi semnificative. Media Fact Book estimează în 2009 aproximativ 225 de milioane de euro atrase de posturile de televiziune, faţă de 337 de milioane anul trecut.

Internetul este estimat la doar 13 milioane de euro, faţă de 16 în 2008.

Iată încasările nete din publicitate estimate de Media Fact pentru 2008 şi 2009 (mil. euro):

  2008   2009  
Total 540 347
TV 337 225
Print 82 40
Radio 35 25
Outdoor 70 44
Internet, cinema 16 13

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu