Skip to main content

Revista presei media – 18 noiembrie

 

Reprezentaţii asocierilor intrate în finala licitaţiei pentru brandul turistic de ţară, licitaţie câştigată la începutul acestei luni de THR-Taylor Nelson Sofres, apreciază că preţul cerut de câştigător este mult prea mic pentru un asemenea proiect. "Este evident că preţul cu care s-a câştigat licitaţia este nejustificat de mic, în raport cu complexitatea şi competenţele necesare", afirmă Aneta Bogdan, managing partner Brandient. "Sper să nu se fi ratat înca o şansă de a crea un fundament solid şi funcţional pentru susţinerea imaginii României", declară, pentru Hotnews, Alina Sîmpetru, managing director TBWA. Despre subiect mai scriu Financiarul şi Wall-Street.

Publicitate

Tribunalul Bucureşti a admis cererea companiei Amo Prodpress de deschidere a procedurii insolvenţei împotriva distribuitorului de presă Network Press Concept (fosta Rodipet), se arată într-un comunicat al Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), citat de HotNews.
Rodipet a intrat în insolvenţă

Magnatul turc Aydin Dogan, proprietarul celui mai mare grup media din Turcia - Dogan Holding, intenţionează să vândă cinci din publicaţiile sale grupului de presă german Axel Springer AG. Vânzarea ziarelor Milliyet, Vatan, Posta, Radikal şi Fanatik va lasaă compania cu o singură publicaţie, scrie Financiarul, care citează cotidianul Aksam.
Trustul Dogan rămâne cu un singur ziar

Fotograful Cosmin Bumbuţ lansează, la 30 noiembrie, revista Punctum, ce va apărea trimestrial într-un tiraj iniţial de 2.000 de exemplare, a anunţat astăzi editorul publicaţiei. Punctum va prezenta în paginile sale portofolii şi serii fotografice consistente, fără să abordeze subiecte legate de tehnică sau de echipamente foto, scrie Adevărul.
O nouă revistă de fotografie va apărea la 30 noiembrie

Un reporter al României libere a realizat o anchetă despre felul cum funcţionează campania electorală pe internet. A intrat în echipa de hăitaşi politici ai PNL care activează pe internet. Misiunea acestora: "desfiinţarea" articolelor şi comentariilor împotriva lui Crin Antonescu.

Am primit în fiecare zi e-mail-uri de la consultanţii partidului cu mesaje împotriva contracandidaţilor şi liste cu zeci de linkuri unde să le răspândesc. Am bombardat cu stereotipuri toate articolele care năşteau vreo dezbatere raţională”, spune jurnalistul.
Autodenunţ: Două săptămâni i-am hăituit pe internet pe adversarii lui Crin Antonescu

Viitorul e al campaniilor electorale online. O spun americanii, o spune şi UE, care tot încearcă să introducă votul prin Internet. Numai la noi nu merge, concluzionează Cotidianul după ce a făcut o analiză asupra gradului de implicare al utilizatorilor de internet în campaniile electorale ale candidaţilor la preşedinţie.
Candidaţii la Preşedinţie nu au lipici la internauţi

"Romii nu sunt una cu românii. De fapt, romii sunt ţigani". Conform sociologilor, acesta este principalul mesaj transmis de mass-media românească în ceea ce îi privesşte pe romi/ţigani, imaginea acestora din urmă fiind cel mai adesea una negativă. Mai multe campanii publice, finanţate de Uniunea Europeană sau de guvern, şi-au propus să diminueze atitudinile negative la adresa romilor, însă până acum rezultatele au fost mai curând modeste. Hotnews a realizat o anchetă asupra felului în care este reflectată etnia romă în presă şi în conştiinţa românilor.
Este presa vinovata de imaginea negativa a romilor?

Jurnalul naţional a reclamat din nou la CNA Adevărul Holding pentru promovarea cotidianului Adevărul drept "ziarul quality numarul 1 din România". Este a treia sesizare de acest fel trimisă forului de Jurnalul, anul acesta. Publicaţia invocă ultimele datele de audienţă ale SNA, potrivit cărora are mai mulţi cititori decât Adevărul. În replică, reprezentanţii Adevărul Holding susţin că spotul face referire la numărul de ziare vândute, livrat de BRAT, şi nu la numarul de cititori. Potrivit concluziilor CNA, reclamaţia Jurnalului este nefondată, informează HotNews şi Adevărul.
HotNews: Jurnalul naţional a reclamat din nou Adevărul la CNA, fără succes
Adevărul: Spotul publicitar pentru „Adevărul“ este legal

IAA organizează seminarul Brand Colours, susţinut de Erich Buxbaum, ex European VP marketing Unilever şi preşedinte IAA Europe, pe 8 decembrie, la IAA House. Evenimentul cu durată de o zi se adresează tuturor profesioniştilor industriei de marketing şi comunicare şi analizează dintr-o perspectivă total nouă impactul culorilor şi al luminii asupra valorilor mărcii, anunţă site-ul organizaţiei IAA şi Financiarul.
IAA România prezintă seminarul Brand Colours cu Erich H. Buxbaum, pe 8 decembrie
IAA România organizează „Brand Colours”

Centrul pentru Jurnalism Independent şi Asociaţia Recolamp lansează prima ediţie a Concursului pentru cel mai bun jurnalist de mediu, concurs deschis pentru jurnalişti din presa scrisă, audiovizuală sau online, buni cunoscători ai limbii engleze, informează HotNews.
CJI şi Recolamp lansează prima ediţie a Concursului pentru cel mai bun jurnalist de mediu

La a treia sa participare la European Newspaper Award - ediţia a 11-a, Business Standard a fost premiat pentru a treia oară consecutiv: şase Award of Excellence, în cinci categorii: Front Pages, Inside Pages with Ads., Photography cut, Illustration şi Innovation, anunţă Business Standard.
Europa premiază din nou designul Business Standard

Opt milioane de dolari este compensaţia pe care conducerea televiziunii americane CNN i-a oferit-o realizatorului emisiunii Lou Dobbs Tonight, în care preşedintele Barack Obama era criticat seară de seară, scrie The New York Post, citat de Gândul. Conducerea postului a acceptat să-i ofere lui Lou Dobbs această sumă ca să renunţe la cele 18 luni de contract pe care le mai avea vedeta, în care ar fi fost foarte critic cu preşedintele SUA.
CNN dă opt milioane $ să scape de un jurnalist incomod pentru Obama

O jurnalistă a postului de televiziune CNN a fost reţinută, la Shanghai, pentru că a arătat în faţa camerei de luat vederi un tricou care îl reprezenta pe Obama îmbrăcat asemenea fostului dictator chinez, scrie Evenimentul zilei, citând postul american de televiziune.
Tricoul cu Obama-Mao a băgat-o în bucluc pe o ziaristă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu