Skip to main content

Revista presei media – 5 noiembrie

 

prima-tv-logoPrima TV şi-a ajustat personalul din cadrul departamentului de ştiri: 13 angajaţi nu se mai regăsesc în grila de salarizare pentru 2010, potrivit unei declaraţii a responsabililor de comunicare ai postului, remisă HotNews. Aceştia precizează că este singura măsură de acest gen luată de conducerea televiziunii de la începutul crizei financiare şi că cei afectaţi vor primi salarii compensatorii. Adevărul scrie că, după data de 1 ianuarie 2010, Prima TV pregăteşte alt val de disponibilizări
HotNews: Pe scurt: Reduceri de personal la Prima TV, acord Cable Direct-IKO România pentru publicitatea SportKlub, schimbări în conducerea Motor Presse România
Adevărul: Prima TV face concedieri la Ştiri

Publicitate

Mai puţine licitaţii, trierea personalului, volume în scădere, dar şi un uşor reviriment în această toamnă sunt modificările pe care le-a înregistrat, în acest an, piaţa de PR din România. Bunurile de larg consum, telecomul şi segmentul farma sau cel medical sunt cele mai active domenii în ceea ce priveşte comunicarea în an de criză, analizează Business Standard.
PR-ul românesc nu se predă. Toamna a adus o revenire

sorin-tranca-adplayers1Criza din advertising nu a ocolit nici agenţia full-service Friends Advertising, al cărei business va scădea anul acesta, însă "mai puţin decât altele", a declarat pentru Daily Business Sorin Trâncă, managing şi creative director-ul Friends. Scăderea medie estimată de jucătorii din industrie pentru business-urile de advertising în 2009 este situată între 30% şi 40%.
Friends Advertising: Vom scădea anul acesta, dar mai puţin decât alţii

Grupurile de ziare naţionale trebuie să convingă mai puţin de 5% din audienţa lunară a propriilor site-uri să plătească pentru conţinutul online de calitate sau specializat, pentru a obţine venituri similare celor din vânzarea spaţiului publicitar, potrivit unui specialist media citat de guardian.co.uk şi preluat de Business Standard. Este suficient ca 3-4% din vizitatorii unici ai unui site de ziar naţional să plătească lunar circa trei lire sterline.
Mai puţin de 5% din audienţa online poate aduce venituri similare celor din publicitate

Magnatul media Rupert Murdoch, patronul grupului News Corporation şi proprietar al Wall Street Journal, a anunţat că proiectul său de introducere de taxe pentru ediţiile on-line ale ziarelor pe care le deţine ar putea fi amânat. Murdoch şi-a exprimat dorinţa de a găsi o modalitate de a introduce o taxă, pînă în luna iunie a anului următor. Data ar putea fi amânată pentru că „este un proces aflat în desfăşurare şi este o cantitate enormă de muncă”, a explicat Murdoch, citat de AFP şi preluat de HotNews.
Rupert Murdoch: Taxarea ziarelor on-line va fi amânată. Este o cantitate enormă de muncă

Conglomeratul media Bloomberg ia în considerare aplicarea unei taxe de peste 1.000 dolari anual pentru accesul la anumite categorii de materiale prezente pe site-ul său Bloomberg.com, potrivit unei persoane apropiate situaţiei, citată de Wall Street Journal şi preluată de Wall Street. În prezent, accesul la Bloomberg.com este gratuit.
Bloomberg intenţionează să taxeze conţinutul online

Reporteri fără Frontiere, o organizaţie nonguvernamentală care militează pentru libertatea presei în întreaga lume, a postat pe Internet un videoclip provocator, prin care încearcă să atragă atenţia publicului în legătură cu importanţa libertăţii presei, notează Hotnews.
VIDEO Reporteri fără Frontiere atrage atenţia, printr-un clip provocator, asupra importanţei libertăţii presei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu