Skip to main content

Revista presei media – 6 noiembrie

 

tabu_2009_noiembrieRegia de publicitate DBV Media House, condusă de Brînduşa Vlanga, este interesată să preia revista glossy pentru femei Tabu, editată de grupul Realitatea-Caţavencu, o decizie în acest sens urmând să fie anunţată în următoarele zile. Potrivit lui Sorin Enache, directorul general al Realitatea-Caţavencu, citat de Business Standard, managementul grupului a primit o ofertă de achiziţie a lunarului Tabu, însă o decizie finală va fi anunţată în circa o săptămână.

Publicitate

Când grupul Realitatea Caţavencu a decis să cedeze revistele către manageri, de Tabu nu s-a arătat nimeni interesat, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Tabu, ofertată de regia DBV Media House

Brandul turistic al României va fi realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA, asociere desemnată câştigătoare la licitaţia organizată de Ministerul Turismului, scrie Hotnews. Suma pe care o va plăti Ministerul Turismului pentru serviciile asocierii este de 894.970 de euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană.

Ce presupune brandul turistic, printre altele: găsirea avantajelor competitive ale României, a celei mai bune poziţionări ca destinaţie turistică, dar şi conceptualizarea, crearea şi proiectarea identităţii vizuale a brandului.
Brandul turistic de tara va fi realizat de THR - Taylor Nelson Sofres pentru suma de 894.970 de euro

mens-health-2Licenţa publicaţiei pentru bărbaţi Men’s Health, care a aparţinut în ultimii cinci ani companiei nemţeşti Burda, ar putea fi preluată, potrivit unor surse din industrie, citate de Adevărul, de către grupul german WAZ, care deţine la nivel local România liberă.
Revista „Men’s Health“ România ar putea fi editată de grupul WAZ

Campaniile politice pe internet pot aduce un plus de două până la zece procente în ceea ce privește numărul de voturi obţinute de un anumit candidat, potrivit unor declaraţii făcute pentru Business Standard de Lucian Despoiu, general manager al agenţiei de comunicare full service online Kondiment: “În funcţie de regiune, context, număr de utilizatori și afinitatea candidatului pe zona de internet, numărul de voturi (plus-minus) pe care poţi să îl obţii via internet variază între 2% și 10%. Te poţi baza însă pe un 5%."
Internetul poate face diferenţa în campaniile electorale

Compania Vodafone a lansat în România noua poziţionare globală de brand, “Power to you”, împreună cu noi servicii de Internet pe telefonul mobil, scriu Hotnews, IAA şi Daily Business. Vodafone oferă o nouă versiune internet pe mobil, care integrează browser-ul dedicat Opera Mini şi acces mai uşor la email, pe mai multe tipuri de telefoane. Vodafone s-a repoziţionat din punct de vedere al brandingului, trecând de la sloganul “Trăieşte fiecare clipă” la unul care încearcă să pună accentul pe opţiunile clientului: “Power to you”.
Hotnews: “Power to you”, noua identitate de brand a Vodafone
IAA: Vodafone are o nouă identitate de brand: “power to you”
Daily Business: Vodafone îşi schimbă sloganul: "Power to you" în loc de "Trăieşte fiecare clipă"

Robert Gibbs, co-fondator şi preşedinte al 101 Worldwide, a declarat pentru Wall Street că reţeaua pe care o conduce nu îşi va redeschide un birou în România, după ce s-a retras de pe piaţă, la începutul anului. Agenţia de publicitate 101 Worldwide a funcţionat în România de la jumătatea lui 2008 până la începutul acestui an. Compania a fost lansată într-un parteneriat egal între reţeaua 101 Worldwide, pe de o parte, şi Adina Sorescu şi Mihai Ene, pe de altă parte.
Preşedintele 101 Worldwide: Nu cred că vom redeschide compania în România

Twitter va lansa un ziar personalizat, intitulat The Twitter Times, care va fi generat pentru fiecare utilizator individual, în funcţie de subiectele de interes pentru acesta. Noul proiect face pentru fiecare utilizator individual un rezumat al principalelor subiecte discutate de Twitter de către cei cu care acesta interacţionează, prin intermediul unui ziar personalizat, scrie Mediafax, citat de Daily Business.
Twitter va lansa un ziar personalizat format din articolele preferate ale utilizatorilor sai

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu