Skip to main content

Revista presei media – 10 decembrie

 

Publicitate

vantu6Mişcările din grupul Realitatea Caţavencu sunt principalul subiect media al zilei. Cotidianul, Business Standard şi agenţia NewsIn caută cumpărator, scrie Evenimentul zilei. Business Standard îşi va înceta apariţia, notează Wall Street, care o citeatză pe Andreea Roşca, manager business press Realitatea Caţavencu. HotNews punctează că site-urile cotidianul.ro şi standard.money.ro nu vor dispărea “pe termen scurt”. Şi Adevărul trece în revistă schimbărle din grupul deţinut de Sorin Ovidiu Vîntu. (Foto: EVZ)

Dragoş Gurăroşie, şeful F5 X-Media, regia de vânzari online a F5 (divizia new media a grupului Realitatea Caţavencu), a declarat pentru HotNews că a intrat în concediu şi că din 21 decembrie va părăsi regia. Atât Gurăroşie, cât şi Dragoş Stanca, directorul F5, au declarat că despărţirea este de comun acord. Gurăroşie a precizat că nu va lucra la altă regie şi că se va ocupa de proiecte "offline şi online", inclusiv unele personale.
Pe scurt: Dragoş Gurăroşie părăseşte regia de vânzări online F5 X-Media. LogicSearch / ARBOinteractive a obţinut certificarea Google pentru AdWords

mircea-toma-21Lupta politică pentru alegerea preşedintelui a lăsat presa românească fără vlagă economică, şi în unele cazuri, fără credibilitate, este de părere Mircea Toma, directorul Active Watch - Agenţia de Monitorizare a Presei. Într-un interviu acordat evz.ro, jurnalistul a acuzat partizanatul politic al presei în perioada campaniei şi a alegerilor. În acelaşi timp, Mircea Toma atrage atenţia asupra faptului că unii jurnaliştii au acţionat, din slăbiciune, la comanda patronilor în campania electorală.
Mircea Toma: Presa, agent electoral făţiş în campanie

Anunţul făcut de Patronatul Presei Române (PPR), potrivit căruia unul din obiectivele pe termen scurt ale recent constituitei organizaţii îl reprezintă negocierea contractului colectiv de muncă la nivel de ramură mass-media, a declanşat o reacţie acidă din partea sindicaliştilor. Potrivit unui comunicat transmis miercuri de MediaSind, citat de HotNews, Patronatul Presei Române nu are reprezentativitatea necesară pentru a putea participa la negocierea contractului colectiv de muncă.
MediaSind: Nou înfiinţatul Patronat al Presei Române nu poate negocia singur contractul colectiv de muncă la nivel de ramură

eric-buxbaumPoliticienii români ar trebui să mişte economia, nu ar trebui să fie preocupaţi de nimic altceva. Înainte de a comunica organismelor internaţionale, trebuie să comunice aici şi cât mai rapid”, spune Erich Buxbaum, preşedinte al International Advertising Association (IAA) Europe. Pe de altă parte, publicitarii români sunt sfătuiţi să înveţe mereu şi să livreze creativitate de excepţie, notează Business Standard.
Erich Buxbaum, IAA: Politicienii români ar trebui să mişte economia

Erich Buxbaum, vicepreşedintele IAA World şi preşedintele IAA Europe, reputat speaker cu peste 30 de ani de experienţă în marketing global, declară pentru Financiarul că piaţa de publicitate din Europa îşi va reveni anul viitor. Investiţiile în publicitate din România vor creşte şi ele anul viitor, condiţionate însă de evoluţia economiei. „Cu siguranţă se va înregistra o reducere a publicaţiilor ce luptă pentru acelaşi segment”, apreciază oficialul IAA.
„Piaţa de publicitate din România va ajunge anul viitor la nivelul din 2008“

La 10 ani de la apariţia pe piaţă, Domus, revistă din cadrul Hiparion Magazines, a beneficiat de o schimbare a logoului şi la layout-ului, precum şi de îmbunătăţiri pe partea redacţională, notează IAA.
Revista Domus s-a relansat

Împreună cu The New York Times şi The Washington Post, motorul de căutare Google introduce un model experimental de prezentare a ştirilor pe internet, scrie Adevărul. „Living Stories“ grupează materialele publicate de un ziar pe o anumită temă în funcţie de importanţă, utilizatorul putând să-şi organizeze pagina în funcţie de nevoi.
Google propune un nou concept de ştiri online

Uriaşele succese Survivor şi American Idol se numără printre cele mai apreciate emisiuni-concurs produse şi difuzate în ultimii zece ani, scrie Gândul. Reţetele lor, absolut diferite, dar impecabile, au dus la audienţe-record pe pământ nord-american şi popularitate mondială. Reality show-uri, seriale de top şi show-uri în cheie comică au fost incluse în măgulitorul clasament, de către cronicarii TV de la Associated Press.
Cele mai bune programe tv ale deceniului

Cheltuielile globale de publicitate pe internet vor creşte cu 9,5% în 2010, 12% în 2011 şi 13% în 2012, urmând să depăşească, până în 2015, publicitatea din print, potrivit ZenithOptimedia, citată de Business Standard.
Online-ul va depăşi printul până în 2015

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus