Skip to main content

Revista presei media – 4 decembrie

 

Publicitate

Un grup de foşti redactori şi colaboratori ai Europei Libere au început, pe 1 decembrie, o campanie socială de strângere de fonduri pentru digitalizarea şi aducerea în ţară a arhivelor postului de radio care a făcut istorie în timpul regimului comunist. Astăzi, arhiva emisiunilor redacţiei în limba română a postului Europa Liberă se află în Statele Unite, într-un volum foarte mare de material - 600.000 de pagini de text şi circa 3.500-4.000 de benzi de magnetofon, fiind necesari aproximativ 350.000 de dolari pentru digitalizarea şi aducerea lui în ţară, a spus, joi, initţatorul proiectului Liviu Tofan, fost director adjunct la Radio Europa Liberă şi actual director al Institutului Român de Istorie Recentă, informează HotNews, Jurnalul naţional, Business Standard şi IAA.

Conducerea Radio France Internationale (RFI) va păstra RFI România, dar a demarat procedurile de vânzare a celorlalte filiale din Europa - RFI Sofia, Radio Europa Lisboa şi Beta Rfi. Singura filială europeană păstrată în portofoliul companiei va fi RFI România, scrie Gândul.
RFI vinde toate filialele europene, dar păstrează RFI România

ActiveWatch - Agenţia de Monitorizare a Presei a analizat în intervalul 2 - 20 noiembrie principalele emisiuni cu caracter electoral difuzate de posturile Antena 3, Realitatea TV şi TVR 1. Concluzia: Crin Antonescu a fost cel mai prezent candidat în emisiunile şi dezbaterile cu caracter electoral, iar posturile comerciale au acordat intâietate "subiectelor zilei", trecând programele electorale ale candidaţilor în plan secund, informează HotNews.
Analiza ActiveWatch - AMP: O lună de campanie electorală, doar două ore de dezbatere

Pentru unii este una dintre cele mai grozave execuţii realizate în România, pentru alţii un prilej să acuze publicitatea românească de plagiat. Pentru mine, campania Ursus înseamnă mai puţin execuţie şi mai mult intenţie de viitor: când văd spoturi mai scumpe, e semn ca vor face şi un brand mai scump, scrie Victor Stroe, de la Leo Burnett, în primul articol din noua rubrică "Reclama care îmi place", lansată joi de webPR.ro. În această rubrică specialişti din agenţii vor comenta cele mai noi, inedite şi creative reclame/campanii.
Victor Stroe – Leo Burnett: Pariul cu Ursus

Comcast şi General Electric au ajuns la un acord în privinţa NBC Universal, anunţând formarea unui conglomerat media evaluat la 37 miliarde de dolari, scriu HotNews, Wall-Street şi Daily Business.
Hotnews: Pe scurt: tranzacţie majoră în media americană, publicitatea online şi Google - dezbătute la Congresul Mondial al Ziarelor, schimbări RFI la nivel european
Wall Street: Tranzacţie record în media: Comcast cumpără NBC Universal pentru 30 mld. dolari
Daily Business: Comcast a cumpărat 51% din grupul de televiziune NBC Universal

Conducerea Premiului Pulitzer a anunţat că va schimba standardele juriului şi ar putea permite participarea articolelor provenite de la publicaţiile exclusiv online, scrie Boston Globe. Conducerea Pulitzer a schimbat condiţiile de acces în urma cu un an pentru a permite candidaturile publicaţiilor exclusiv online în toate cele 14 categorii de jurnalism dacă site-ul respectiv a fost "în principal" dedicat pentru furnizarea de ştiri. De asemenea, conducerea va accepta articole provenite din site-uri care afişează trimiteri către alte site-uri şi care publică opinii sau comentarii (bloguri), informează Wall-Street.
Publicaţiile exclusiv online, la Premiile Pulitzer?

Piaţa de radio a fost dintotdeauna un fel de Cenuşăreasă a peisajului media din România, înregistrând cote de piaţă mai mici în comparaţie cu cele din alte ţări, scăzând mai mult decât orice alt canal de comunicare pe timp de criză şi fiind, în general, primul exclus din mixul de media la tăierile de bugete, reiese dintr-o analiză facută de Business Standard peisajului radioului românesc, la sfârşitul anului 2009.
Matinalele, Crăciunul şi premiile, mizele radiourilor la sfârşit de an

Industria de pharma se numară printre puţinele domenii care au comunicat masiv în 2009 şi vor marşa pe vizibilitate şi anul viitor. Investiţia netă în publicitate a unui advertiser de varf din acest sector s-a ridicat, în 2009, la o medie de 3 mil. euro, iar previziunile pe 2010 indică o creştere de 10-20% a bugetelor, au declarat pentru Daily Business surse din piaţa media.
Advertiserii din pharma stau bine la buget: Un jucator din top 3 investeste anual pana la 3 mil. euro

Vineri, 4 Decembrie 2009, începând cu ora 21.00, toţi publicitarii şi oamenii de comunicare sunt aşteptaţi în centrul istoric la Jaya Maison, Strada Franceză, nr. 17, pentru prima ediţie de Pub4Pub, petrecerea lunară organizată special pentru ei de Extreme Events & Promotions, informează IAA.
Pub4Pub, the Party, o iniţiativă susţinută de IAA YP

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Laurentiu Laurentiu
    foarte buna initiativa celor de la europa libera. sunt multi bani de strans, dar le urez succes in relizarea obiectivului.

Trimite un comentariu

sus