Skip to main content

Revista presei media-15 decembrie

 

PrintTeleviziunile tematice nu au reuşit să scape în acest an de reducerea generalizată a bugetelor pentru reclame. Patru dintre cele mai importante televiziuni de nişă, respectiv Discovery Channel, National Geographic, AXN şi Hallmark, vor „număra” la sfârşitul anului peste cinci milioane de euro net din reclame. Totuşi, în condiţiile în care publicitatea TV s-a diminuat în 2009 cu până la 35% faţă de 2008, posturile tematice au reuşit să scadă doar cu 15%-30% faţă de anul trecut, arată o analiză realizată de Financiarul.
Posturile tematice: până la -30% la încasările din publicitate

Publicitate

Camera Deputaţilor a adoptat, tacit, propunerea legislativă a deputatului PDL Mircia Giurgiu, potrivit căreia radiodifuzorii care au câştigat drepturile de transmisie în exclusivitate a meciurilor de fotbal din Liga I vor putea ceda drepturile doar la posturile TV cu acoperire naţională, scrie Jurnalul naţional.
Liga I poate fi transmisă doar de posturi TV cu acoperire naţională

Tony Gray, cel care între 1995-2000 a lansat pe piaţa locală revistele Avantaje, Elle şi Viva, va fi noul director al grupului de comunicare Lowe România, scriu Wall-Street şi Daily Business.
Lowe România l-a numit director de marketing pe cel care a lansat revista Elle
Tony Gray este noul group marketing director pentru Lowe & Initiative

mircea-radu5Mircea Radu, fostul prezentator al emisiunii Din dragoste a jucat rolul profesorului, timp de trei ore, la şcoala de televiziune TV Academy. Vedeta nu ştie încă dacă va reveni pe micul ecran. Mircea Radu (41 de ani) şi-a asumat postura de dascăl-vedetă în faţa aspiranţilor la titlul de star al micului ecran pentru a le dezvălui din „secretele divertismentului“, scrie Adevărul.
“Profesorul” Mircea Radu dă lecţii de televiziune

Cele mai mari tăieri de bugete de marketing din Europa Centrală şi de Est au fost operate, în 2009, în Rusia şi în România. În acelaşi timp, anul acesta a însemnat, pentru tot mai multe companii, externalizarea activităţilor de marketing, scrie Business Standard, care citează un studiu realizat de Linea Directa Communications.
România şi Rusia au tăiat cel mai mult din marketing în 2009

BBC urmează să ofere publicului larg posibilitatea de a accesa online cursurile predate de cei mai buni ziarişti ai BBC, ziarişti de renume precum John Simpson şi John Humphrys, scrie Financiarul, care citează The Guardian.
BBC va oferi cititorilor cursuri gratuite de jurnalism

Daily Express a lansat ieri un nou serviciu care permite cititorilor să răsfoiască online arhiva ziarului (peste 1,7 milioane de pagini), de la prima ediţie din 1900 până în prezent. Cei interesaţi de arhiva Daily Express trebuie să achite 5,95 de lire sterline (plus TVA). Această sumă le asigură 48 de ore de acces la noul serviciu, informează Financiarul, citând The Guardian.
„Daily Express” îşi lansează arhiva on-line, contra cost

Cheltuielile cu publicitatea din Statele Unite s-au redus cu 11,5% în primele trei trimestre ale acestui an, comparativ cu 2008, cele mai afectate canale fiind revistele şi ziarele, potrivit unui raport Nielsen, informează Business Standard.
Minus de 11,5% pentru publicitatea americană

Friendster, platforma de socializare care a precedat MySpace şi Facebook, a fost vândută unei companii malaeze de plăţi online, numită MOL, în cadrul unei tranzacţii în valoare de 100 milioane de dolari, scrie Business Standard, care citează Brand Republic.
Friendster, cumpărat cu 100 milioane de dolari

Associated Press (AP) a vândut serviciul de ştiri în limba germană agenţiei de presă Deutscher Depeschendienst (ddp), care va îngloba cei aproximativ 110 jurnalişti din Germania, Austria şi Elveţia ai AP, informează Business Standard.
Associated Press iese din Germania

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • @Laurentiu uite cum sta faza:
    1.in plan teoretic - posibilitate de receptie program peste tot in RO- orice DIGI are acoperire nationala, e de ajuns sa te abonezi si, fie ca esti in Buc sau la Cuca Macaii, primesti semnal ( meci ).
    2. in plan practic , acceptate in industrie ca avand acoperire nationala sunt TV-urile care acopera prin distributie hertziana sau CATV 3/4 din populatzie.
  • nu inteleg faza cu posturile cu acoperire nationala. pai daca esti pe toate TV-urile de cablu din tara ca si post, atunci inseamna ca ai acoperire nationala, sau se refera la altceva.

Trimite un comentariu