Skip to main content

Agenția Emblem devine Digital Star și trece la Leo Burnett

 

Leo Burnett lansează un nou brand dedicat publicităţii pe internet şi marketingului interactiv. Agenţia de publicitate interactivă Emblem -deţinută de Laurenţiu Dumitrescu devine, începând cu ianuarie 2010, Digital Star şi intră în componenţa grupului Leo Burnett.

Publicitate

Noua agenţie marca Leo Burnett integrează toata echipa Emblem şi este condusă de Laurenţiu Dumitrescu din poziţia de Managing Partner. Pe lângă Digital Star, grupul Leo Burnett mai operează în domeniul digital prin intermediul agenţiei iLeo.

Declaraţia de intenţie

„Lansăm alături de Laurenţiu Dumitrescu, Digital Star - cea mai nouă companie dedicată publicităţii pe internet şi marketingului interactiv. Este un pas firesc pe care-l facem, având în vedere portofoliul larg de clienţi ai grupului, transformarea consumatorilor şi impactul pe care îl are lumea digitală asupra lor, dar mai ales având în vedere strategia grupului Leo Burnett”, a declarat Stefan Iordache – COO Leo Burnett Group.

Care sunt serviciile pe care le va oferi Digital Star?

Digital Star va oferi clienţilor săi servicii precum strategie online, creaţie, media buying, programare, email marketing, creaţie jocuri s.a De asemenea, în mod natural, Digital Star porneşte la drum cu clienţii deja existenţi în portofoliul fostei agenţii Emblem.

De ce două companii dedicate mediului interactiv?

„Pentru Leo Group, domeniul digital este o prioritate şi ne propunem ca în 3 ani, prin toate diviziile digitale separate să devenim cel mai puternic grup din acest punct de vedere”, conchide Stefan Iordache.

Care este legătura dintre iLeo şi Digital Star?

iLeo şi Digital Star, cele două agenţii dedicate publicităţii pe internet ale Leo Burnett, sunt unite doar din perspectiva cumpărării de media digitală, a cercetării de piaţă sau a dezvoltarii unor instrumente de măsurare şi analiză necesare pentru o înţelegere mai bună a consumatorilor. În concluzie, fiecare brand dedicat domeniului digital va avea clienţii săi şi specializările determinate de nevoile clienţilor sau de poziţionarea şi competenţele fiecăreia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu