Skip to main content

Revista presei media - 14 ianuarie

 

virgil-iantu1Virgil Ianţu explică într-un interviu pentru Jurnalul Național, de ce s-a văzut nevoit să părăsească postul Prima TV, după aproape zece ani de colaborare şi vorbeşte despre starea jalnică la care au ajuns producţiile TV din România: "Eu nu pot apărea în producţii făcute cu doi lei sau în producţii care nu mă reprezintă absolut deloc. Pentru că mi s-a propus să fac o emisiune de genul ăsta, dar am refuzat-o". Prezentatorul a primit deja oferte din partea câtorva posturi de televiziune.
Virgil Ianţu: "Nu mă pot identifica cu producţii ieftine, vulgare"

Publicitate

Ediția de sâmbătă a Jurnalului Național și suplimentul Jurnalul casei nu vor mai apărea pe piață începând cu 16 ianuarie, au declarat reprezentanți ai cotidianului, citati de Mediafax. Pe acest subiect au scris Daily Business, România Liberă, HotNews și Adevărul.

Magdalena Zander și Gabriel Boacă, până în toamnă director executiv, respectiv director de vânzări la Intact Interactive, lansează o nouă regie de publicitate online, Digital4. Echipa noii regii este formată din șase oameni și începe lucrul cu un portofoliu inițial de peste 30 de site-uri, portofoliu care va fi prezentat oficial în perioada următoare. Digital4 s-a conturat ca proiect anul trecut, când au început primele discuții cu potențialii parteneri din rândul publisherilor online. Mai multe puteți afla din interviul oferit de Magda Zander și Gabriel Boacă pentru HotNews.ro.
Foștii șefi de la Intact Interactive lansează o nouă regie de publicitate online, Digital4

Agenția Națională de Integritate (ANI) a hotărât să-l dea în judecată pe jurnalistul George Lăcătuș, în urma unui articol publicat de acesta, marți, în cotidianul 'România liberă', care ar fi adus instituției "un serios prejudiciu de imagine", informează HotNews, care citează un comunicat remis de agenție.
ANI dă în judecată un jurnalist de la 'România liberă' pentru denigrare

În 2009, an de criză, au fost lansate în Europa peste 245 de noi posturi TV, în timp ce aproximativ 220 de televiziuni și-au încetat emisia, noteaza HotNews și Daily Business care citează un studiu al European Audiovisual Observatory, realizat cu ajutorul bazei de date Mavise, a Comisiei Europene. Cele mai multe dintre canalele nou lansate sunt de sport (38 de posturi), urmate de televiziunile pentru copii (17). La finele lui 2009, difuzau programe peste 7.200 de posturi TV europene.
Peste 245 de televiziuni lansate în Europa, în 2009, în pofida crizei financiare
Numărul televiziunilor din Europa a crescut în 2009 până la 7.200 de posturi TV, în ciuda crizei financiare

Două spoturi realizate de Publicis România pentru Orange și unul pentru OMV-Petrom au rulat anul trecut pe televiziunile din Bosnia, Armenia și Republica Moldova.
Publicis România a exportat campanii pentru Orange și OMV

DDB, Proximity, Headvertising, Odyssey, Tempo Advertising şi Heat Advertising sunt cele 6 agenţii româneşti care s-au înscris în cursa internaţională pentru realizarea campaniei globale de comunicare a IAA World Service Center, relatează IAA.ro.
A avut loc debriefing-ul pentru campania globală de comunicare a IAA World Service Center

De când a renunţat la difuzarea de publicitate, televiziunea Naţională Spaniolă TVE a câştigat audienţă. Conform agenţiei de presă EFE în primele zece zile ale acestui an, practic de când a început campania anti-publicitate, audienţa a crescut cu 2,9%, faţă de datele înregistrate în luna decembrie a anului trecut, noteaă Adevărul.
Televiziunea spaniolă câştigă audienţă renunţând la publicitate

Criza economică și-a pus amprenta și pe cel mai așteptat eveniment din sportul nord-american, respectiv Super Bowl, determinând scăderea prețului alocat cumpărării de spațiu publicitar, scrie Financiarul, care citează The Washington Post. Cu toate acestea, reclamele TV din timpul transmisiilor Super Bowl continuă să rămână cele mai scumpe momente publicitare difuzate pe TV. Pentru prima dată în 23 de ani, compania Pepsi nu își va face reclamă la bauturile sale în cadrul evenimentului Super Bowl, preferând promovarea pe internet în locul celei pe TV.
Super Bowl ramane cel mai scump moment publicitar pe TV

Societatea Americană de Dialecte (ADS), grup care studiază modificările limbii engleze, a anunțat că "tweet" (n.r. - ciripit, denumire dată mesajelor trimise prin rețeaua socială Twitter) este cel mai utilizat cuvânt din 2009, iar "Google" a fost desemnat cuvantul ultimilor zece ani, scrie Wall-Street care citează ComputerWorld.
Google - cel mai folosit cuvânt din deceniul trecut

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu