Skip to main content

Revista presei media - 15 ianuarie

 

Schimbările din trustul Realitatea-Cațavencu, anunţate în exclusivitate de paginademedia.ro, au reprezentat cele mai importante subiecte media ale zilei. Au scris pe larg despre acest subiect Adevărul, HotNews, Daily Business şi Wall Street.

Publicitate

pro-tv7Până la finalul lui 2011, Pro TV va renunța, etapizat, la emisia a 16 stații locale, unde va ramine o echipă minimă de editorial și vânzări de publicitate, scrie Cătălin Tolontan pe blogul său. Contactată de HotNews.ro, Maria Apostol, directorul de comunicare al postului, a explicat că Pro TV pregăteste, astfel, trecerea la distribuția exclusiv digitală, care se va face de la 1 ianuarie 2012, conform cerințelor europene.
Pro TV se pregătește pentru digitalizarea din 2012, renunțând la emisia a 16 stații locale

cosmina-noaghea5Printul e la pământ. În doar câteva săptămâni a fost "sărăcit" de 4 titluri. Totuși, există editori care privesc cu prudență, dar și cu optimism, anul 2010. Cosmina Noaghea (Publimedia), este de părere că publicitatea în presa tipărita va scădea cu 10% în 2010, în timp ce Răzvan Cornețeanu (Adevărul Holding), afirmă că va stagna, pentru că "nu mai are de unde să scadă". Aceste concluzii reies dintr-un articol realizat de Daily Business.
Varianta optimistă pentru presa pe hârtie: Un minus de până la 10% anul acesta

Ziarele din România, lovite de criză şi de boomul tehnologic, decredibilizate de moguli şi respinse de o populaţie care nu are tradiţia lecturii, se vor profesionaliza în zone de nişă, scrie Evenimentul zilei. Ziarul analizează căderea consumului de presă scrisă în ultimii 20 de ani.

Calitatea îndoielnică a conţinutului de presă, faptul că românii nu au o tradiţie în a consuma informaţie, criza economică ce-i împinge, printre altele, pe agenţii economici să-şi caute alte medii de comunicare, sau faptul că hârtia este pur şi simplu un suport depăşit în era internetului sau a revoluţiei 3D sunt posibile răspunsuri.
Presa moare, dar nu se predă

alexandru-sassu16În ultimii ani, Societatea Română de Televiziune a consumat tot mai mulți bani, însă audiențele au fost din ce în ce mai slabe, fiind posibil ca în 2009, televiziunea condusa de Alexandru Sassu să înregistreze pierderi record, pe fondul scăderii pieței de publicitate și al reducerii subvențiilor de la buget. HotNews a realizat un articol despre prestația televiziunii publice.
Anual, românii “sponsorizează” TVR cu peste 120.000.000 euro. Ce primesc în schimb?

Dispariția unor ziare este benefică, deoarece va pune în sfârșit presa în situația de a se descurca în parametrii economiei de piață, spune jurnalistul Ion Cristoiu, într-un interviu acordat pentru Wall-Street.
Ion Cristoiu: Presa a trait fără conștiința faptului că la un moment dat vine și nota de plată a cheltuielilor

Wall-Street a stat de vorbă cu mai mulți manageri de top, din afara domeniului media, pentru afla ce sfaturi și idei au în privința situației de acum a ziarelor. Printre cei intervievați se numără: Monica Tatoiu, director general Cosmetics Oriflame România și Adrian Simionescu, manager Vienna Investment Trust.
Cum ar salva top managerii presa scrisă: Mihai Ghyka, Dragoș Dinu și alții

Veronica Mircea, care în ultimii doi ani a fost marketing director Toyota România, a preluat luna aceasta funcția de director general al agenției de publicitate DraftFCB, potrivit unui comunicat de presă. Veronica Mircea a mai lucrat la această agenție până în anul 2000, informează HotNews și Wall-Street.
Veronica Mircea - director general Draftfcb
Schimbare la conducerea agenției de publicitate Draftfcb

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu