Skip to main content

Revista presei media - 17 ianuarie

 

Începând de astăzi, Publimedia creşte preţul de copertă al ziarelor sale, potrivit unui comunicat către difuzorii de presă, citat de Cătălin Tolontan. Astfel, noile preţuri sunt:

  • Gândul - de la 1,2 la 1,5 lei
  • ProSport - de la 1,4 la 1,6 lei
  • Ziarul Financiar - de la 2,5 la 3 lei
  • Business Magazin - de la 3,5 la 4,9 lei
  • Ce se întâmplă doctore - de la 5,4 la 6,5 lei
  • The One - de la 8,9 la 10 lei
  • Promotor - de la 7,9 la 10 lei.
Publicitate

Publimedia creşte preţul la ziare şi reviste

Într-un interviu acordat Evenimentului zilei, fiul lui Ion Rațiu, Indrei, a dezvăluit, printre altele, planurile de viitor ale ziarului Cotidianul. "Voi propune să construim pe această bază online ceva original, o platformă care să reflecte viaţa societăţii civile", a spus Indrei Rațiu. Cotidianul online a preluat informația e la Evenimentul Zilei.
Fiul lui Ion Raţiu:„Îmi plac românii, chiar şi manelele”

Postul de televiziune Kanal D testează un nou reality-show pe piaţa din România, o emisiune în care oamenii îşi caută fostele iubiri, anunţă Evenimentul zilei. Televiziunea trustului Dogan revine, începând cu 9 februarie, cu un nou reality-show: „Căsătoreşte-te cu mine”, care va fi difuzat în fiecare marţi, de la ora 20.30.
„Căsătoreşte-te cu mine”, la Kanal D

Adevărul a făcut o trecere în revistă a publicațiilor care au renunțat la câte-o zi de apariție. Astfel a ajuns la concluzia că doar cinci dintre cele 11 ziare naţionale sunt cotidiene în adevăratul sens al cuvântului. Cel mai recent sacrificiu a fost făcut de Jurnalul Naţional care nu mai apare sâmbăta în regim de actualitate, fiind „înghiţit“ de revista de duminică.
Ziarele româneşti, tot mai puţin cotidiene

Cu toate că anul fiscal nu este închis, Publimedia, divizia de publishing a trustului de presă MediaPro, a raportat pentru 2009 o cifră de afaceri de 15 mil. euro, fără a afișa însă și profit, a declarat, pentru Wall-Street, Cosmina Noaghea, directorul companiei.
Șefa Publimedia: Nu a fost vorba de profit in 2009 la nivel de total companie

Ringier l-a cooptat pe Marius Dondorici, de la agenția Mindshare, în echipa de vânzări de publicitate online a grupului, notează HotNews. Jurnalul Național publică o notă pe prima pagină ziarului de vineri în care anunță transformarea Jurnalului de duminică în ediție de week-end, care va fi distribuită sâmbăta, scrie HotNews în acelaşi grupaj.
Pe scurt: Jurnalul anunța "în scris" schimbări la edițiile de week-end. Prețuri mai mari pentru publicațiile Publimedia. Un om de la Mindshare - la vânzările de publicitate online ale Ringier

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu