Skip to main content

Revista presei media - 22 ianuarie

 

Publicitate

realitateaANAF va debloca, cel mai probabil vineri, conturile Realitatea Media, după ce compania a achitat joi suma restantă la bugetul de stat, potrivit directorului Directiei Generale a Marilor Contribuabili din ANAF, Andrei Haas, citat de Mediafax. Pe acelaşi subiect au mai scris HotNews, Financiarul şi Jurnalul Naţional.

Agenţia MRM Worldwide România, parte a grupului McCann, a anunţat joi lansarea unei noi divizii de e-mail marketing, MRM Conectoo, în parteneriat cu firma Conect Soft, relatează HotNews, Wall-Street şi Daily Business.

Potrivit unui studiu efectuat recent de reprezentanţii firmei Imperva, care se ocupă cu sisteme de securitate informatice, cele mai folosite parole sunt cele "la mintea cocoşului". Studiul a fost realizat după ce, recent, o mare parte din conturile de pe site-ul RockYou.com au fost sparte de hackeri. Cum de au reuşit aceştia să acceseze milioane de conturi ? Simplu, spun specialiştii de la Imperva - majoritatea utilizatorilor foloseau aceeaşi parolă, scrie Adevărul.
Milioane de utilizatori folosesc aceeaşi parolă pe internet

George Zafiu, realizatorul emisiunii Europa Express, de la Europa FM, vorbeşte despre starea actuală a radioului în România. Zafiu spune că acesta s-a schimbat de când a devenit o afacere profitabilă. George Zafiu (32 de ani) şi-a făcut debutul în radio pe când era încă în liceu, iar pionieratul a fost „fabulos“. Astăzi spune că radioul „luptă pentru supravieţuire mai mult ca oricând“, spune Adevărul.
George Zafiu:„Acum 15 ani, radioul respecta regula bunului-simţ“

Serviciile de securitate israeliene vor crea o divizie nouă pentru a pune capăt scurgerilor de informatii secrete în media. O atenţie sporită va fi acordată reţelelor de socializare Facebook, MySpace şi Twitter, notează Money.ro.
Armata israeliană vrea să combată scurgerile de informaţii de pe Facebook

Managerii publicaţiei The New York Times au anunţat oficial că de la începutul anului 2011 vor introduce o taxă pe conţinutul de pe site. O decizie riscantă, scrie presa internaţională. Acţiunile companiei New York Times Co. au scăzut pe bursă cu 4% după anunţ, relatează Money.ro şi Daily Business.

New York Times relateaza ca oficialii Google au confirmat oficial că YouTube va oferi servicii de filme on demand, un sistem de închiriere care este bazat pe download si software special, scrie Money.ro.
Youtube va lansa un serviciu de închiriere a filmelor

Industria de publicitate din Marea Britanie a trecut în 2009 prin cea mai mare scădere a numărului de angajaţi, similară crizei financiare din anii’90, raportând un declin de 23% în rândul angajaţilor cu varsta sub 25 de ani, informează Wall-Street, care citează The Guardian.
Cea mai neagră perioadă pentru angajaţii din industria de publicitate britanică

Ca şi în cazul celorlalte medii de comunicare, bugetul unei campanii online se stabileşte în funcţie de obiective, target şi afinitate. Bugetul poate varia între 50 euro şi 50.000 euro, sume condiţionate la rândul lor de target, obiective, afinitate şi mai ales de produs. Wall-Street a dedicat un articol felului în care se stabileşte bugetul unei campanii online.
Cum se stabileşte bugetul unei campanii online

Opel a ales să-şi completeze cea mai recentă campanie pentru modelul auto Opel Astra printr-un "teasing" neobişnuit: simularea spargerii propriului site şi înlocuirea conţinutului cu cel al computerului brand managerului Astra din România. Agenţia care a dezvoltat central campania este McCann Erickson, iar "hackerul" care a "spart" site-ul, livrând conceptul creativ, este o agenţie din Ungaria, Carussel, care colaboreaza cu Opel, conform reprezentanţilor McCann Erickson, relatează Daily Business.
Site-ul Opel.ro, "hackuit" în Ungaria: Campanie online inedită pentru noul Astra

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus