Skip to main content

STUDIU (2): Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin, vedete cam "fumate". Mircea Badea, cel mai "ne-plăcut"

 

andreea-marin2mihaela-radulescu9Divele rivale Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin au ceva în comun: românii încep să se cam săture de cele două vedete. Aşa reiese din studiul Talent Barometer, realizat pentru paginademedia.ro de către compania de cercetare Exact.

Publicitate

La întrebarea De cine v-aţi săturat?, atât Mihaela Rădulescu, cât şi Andreea Marin, au obţinut cele mai mari procente (6-7%). Interesant, procentul de saturaţie este ridicat şi pentru grupul Divertis, pe publicul studiului: urban, 15-49 de ani.

PRECIZARE: Studiul Exact a luat în calcul doar vedetele din Topul emisiunilor prezentate de vedete cu cele mai mari încasări din publicitate, realizat de paginademedia.ro. La aceste vedete s-au adăugat Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu.

Topul celor mai "ne-plăcute" vedete îl are cap de listă pe Mircea Badea: Aproape 30% din cei intervievaţi au declarat că nu îl plac pe Mircea Badea. Interesant este că vedeta Antena 3 împarte telespectatorii în două tabere – pro şi contra - pentru că 33% au declarat că au o părere bună despre el.

În clasamentul vedetelor “urâte”, după Mircea Badea, cele mai mari procente le-au obţinut Gabriela Cristea, Mihaela Rădulescu, Dan Negru, Cabral şi Mircea Solcanu.

Am o părere negativă despre...

Mircea Badea – 29,6%
Gabriela Cristea – 27,1%
Mihaela Rădulescu – 24,7%
Dan Negru – 24,6%
Cabral şi Mircea Solcanu – 23,4%
Mădălin Ionescu – 20,6%
Andreea Marin – 20,5%
Cătălin Măruţă – 18,1%
Divertis – 15,9%
Răzvan şi Dani – 15,6%
Andreea Esca – 7,7%
Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă – 7,7%

Date tehnice despre studiu:

Perioada de cercetare: 2-17 decembrie 2009
Eşantion: 943 de persoane, reprezentativă pentru populaţia urbană între 15 şi 49 de ani.
Marja de eroare: +/- 3%

exact-logoCompania EXACT Cercetare şi Consultanţă este specializată în domeniul cercetării de piaţă, al sondajelor de opinie şi al consultanţei în marketing. Printre clienţii EXACT se numără SBS Broadcasting, Zile şi nopţi, UTV, Intact, Realitatea, Centrul Medical Unirea, La Roche România, Sanofi Aventis, Graffiti BBDO, Media Direction, Publicis şi Splendid Media.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Parvan:Sunt curios doar daca principalii beneficiari ai EXACT sunt PRIMA TV : KISS FM SI TV si daca agentia independenta ( ma scuzati ) nu are nici o legatura cu Grafitti BBDO.

    Faptul ca citesc cu incredere PaginaDeMedia nu inseamna ca am sa cred automat si toate studiile si articolele publicate de Petrisor. Pot sa ma insel sau nu :)
  • Sorniqk: si care ar fi criteriile dupa care "tu nu crezi" ca din ce spui inteleg ca singura vina mentionata e faptul ca ai auzit de ele :)

    PS: ca sa nu fii acuzat ca esti invalid pt ca ai fost mediatizat ... poate ar trebui sa pui etalonul sorniqk undeva in spatiul personal. Poti incepe cu definirea marjei de eroare ... si apoi, cand faci aprecieri cu majuscule ... sa se stie ca a rezultat dintr-un calcul :(

    PPS: eu ca cititor al acestei pagini .... citesc tocmai pt ca am o doza de garantie. Ca principiu ... cititorii si profilul lor ... reprezinta o garantie ... chiar daca uneori se pare ca-s unii care vor doar sa se ... promoveze.
  • Scuze ; cam obosit :)
    Ma refer ca de firma Exact nu cred ca a auzit nimeni nimic. Acum are parte de reclama pe site ul dumneavoastra, are reclama pe site ul lui Huidu si peste tot in presa cu un "studiu" despre care doar ei stiu cum a fost facut si in care eu nu cred. O firma noua ( din cate a fost prezentata ) care dintro data are o acoperire media pe baza unor studii in care eu nu cred, asa cum cred ca si audientele sunt masurate cu o MARE marja de eroare.
    Cred ca este doar un motiv de reclama pentru firma aceasta de care nu a auzit nimeni :) cu ajutorul dumneavoastra a carei seriozitate o garanteaza cine?
  • Asta este reclama la firma respectiva, al carei nume nu ma obosesc sa l retin. In rest sunt la fel de corecte ca si audientele masurate de altii. De cand citesc paginademedia, acum este prima data cand imi este scarba de promovarea ieftina facuta de unii
  • Si asta ar trebui sa fie o stire? Iertata sa-mi fie marlania da daca tot asa faceati stiri si in presa inteleg de ce unii dintre patroni se descotorosesc de unii dintre domniile dumneavoastra.

    Ati uitat sa bolduiti "pro si contra" si "talent barometer" cine stie poate va cauta careva pe google si dupa treaba aia ;)

Trimite un comentariu