Skip to main content

Revista presei media - 16 februarie

 

Publicitate

Vremuri foarte grele pentru titlurile locale şi în 2010, după ce publicitatea atrasă de la clienţii naţionali s-a redus în prima lună din an cu 90% faţă de perioada similară din 2009, scrie Financiarul. „În prezent, publicitatea naţională şi locală acoperă cam 60%-70% din costuri, vânzarile, 10%-15%, restul fiind suportat de acţionari”, spune Rareş Bogdan, directorul ziarului Ziua de Cluj. Directorul CJI, Ioana Avadani, trage un semnal de alarmă asupra presiunii pe care o pun autorităţile locale, având la îndemână bugetele de publicitate, pe titlurile din provincie.
Bugetele advertiserilor naţionali pentru titlurile locale au scăzut cu 90%

florin-nicoara1Doar patru posturi TV mai fac, în prezent, emisiuni de dimineaţă. Programele TV de dimineaţă au audienţe modeste şi costuri de producţie destul de ridicate, motiv pentru care tot mai multe staţii TV difuzează filme sau emisiuni în reluare, scrie Adevărul într-o anliză dedicată acestui subiect. „În lipsa unui matinal bazat pe ştiri, cele de tip divertisment mizează pe figura prezentatorilor, iar la noi nu prea mai sunt figuri noi", este de părere Florin Nicoară, consultant al Antenei 1 pe zona de programe.
Matinalele TV, specie pe cale de dispariţie

Un grup de jurnalişti din TVR apelează la lupta sindicală în tentativa de a schimba "o stare de fapt" în televiziunea publică - aceea că drepturile jurnaliştilor sunt încălcate de către administraţiile TVR, fără ca nimeni să poată face ceva. Ei au prezentat oficial un nou sindicat - Sindicatul Jurnaliştilor din Televiziunea Publică (SJTP).

"În spaţiul public acum se vorbeşte despre schimbarea lui Sassu (actualul preşedinte-director general al TVR - n.r.). Dar schimbarea lui Sassu nu va schimba problema de fond", a afirmat Marian Voicu, unul dintre membrii SJTP.
Noul sindicat din TVR: Simpla schimbare a preşedintelui-director general nu rezolvă problemele jurnaliştilor din televiziunea publică

Campaniile cu promoţii cu participare prin  SMS au stat în 2009 sub semnul eficientizării costurilor şi resurselor, scrie IAA. “Valoarea pieţei de promoţii cu participare prin SMS, raportat doar la numărul de mesaje tranzitate, la care adăugam costul mediu de realizare a aplicaţiilor şi un cost mediu de abonament lunar ar depăşi 1 milion euro în 2009, cea mai mare valoare anuală înregistrată de acest tip de acţiuni care folosesc marketingul mobil”, declară Dan Vîrtopeanu, Director General Voxline Communication.
Piaţa de promoţii cu participare prin sms s-a situat în 2009 la peste 1 milion euro

Agenţia de marketing şi comunicare More than Pub a terminat 2009 cu o cifră de afaceri de 441.000 euro, în scădere cu 35% faţă de anul precedent. Pentru 2010, business-ul de comunicare îşi propune venituri de 500.000 euro, în creştere cu 13% comparativ cu 2009. Anul trecut. agenţia şi-a dublat echipa de angajaţi şi a reuşit să câştige peste 10 clienti noi, informează Daily Business şi Wall-Street.

European Bottled Watercooler Association (EBWA) a oferit locul 3 la categoria „Best promotion of healthy hydration” campaniei La Fântâna, realizată de Pastel Group. Campania câştigătoare a vizat un public-ţintă nişat, viitoarele şi proaspetele mămici, pe care le informează despre importanţa apei în viaţa lor şi a celor mici, notează IAA.
La Fântâna şi Pastel Group câştigă locul 3 la EBWA Aqua Awards

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus