Skip to main content

Sanoma Hearst a preluat licența Auto Motor și Sport de la Motor Press

 

auto-motor-si-sportRevista Auto Motor și Sport va fi publicatã, începând cu ediția din luna aprilie, de Sanoma Hearst România, publisher-ul care a obținut licența de la Motor Presse International.

Publicitate

După recenta preluarea a revistei Auto Motor și Sport de către Sanoma Hearst, în portofofoliul Motor Press România se mai regăsește doar revista Univers Moto, potrivit site-ului oficial al publisher-ului.

Despre Auto Motor și Sport

Auto Motor și Sport este prima revistã auto lansatã în România încã din 1997 și unul dintre brandurile de tradiție din Europa. Audiența revistei în România se ridicã la peste 283.000 de cititori pe ediție, iar vânzãrile revistei în jurul a 14.000 exemplare.

Cine va conduce revista sub umbrela Sanoma Hearst ?

Linia editorialã va fi continuatã de cãtre Adrian Drãgan, redactor șef al publicației, împreunã cu echipa sa. În cadrul Sanoma Hearst România, responsabil de publicarea acestei reviste va fi Theodor Manolache:

Auto Motor și Sport întãrește clusterul nostru de publicații pentru bãrbați alãturi de FHM și Esquire, dar și alãturi de National Geographic. Pentru clienții noștri de publicitate, Auto Motor și Sport vine sã completeze și sã întãreascã cea mai buna ofertã de public cumpãrãtor de reviste pentru bãrbați.”

Despre Sanoma Hearst România:

Auto Motor și Sport este cel al 18-lea titlu din portofoliul Sanoma Hearst România și va aduce o creștere a cifrei de afaceri de cel puțin 1,5 milioane lei chiar din acest an.
Sanoma Hearst mai editeazã, în România, reviste precum: Beau Monde, Casa și grãdina, Cosmopolitan, Esquire, FEMEIA, Femeia de azi, Mãmica de azi, FHM, Harper’s Bazaar, Marie Claire, National Geographic, Story s.a.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • eu am fost din prima zi la auto pro, de fapt eu am fondat-o la mediapro in 1993. si am stat pana in vara lui 2007 la curatenia finala a lui Schlegel.
    14 ani dupa care nu au stiut cum sa scape de mine. eram incomod.
    nu doar presa e in haos ci si importatorii si agentiile. sunt multe cazuri in care diverse "piti" cu sani mari si picioare lungi ne dau lectii de marketing.
    uita-te cata reclama auto este pe posturile TV cu rezultate zero. se cumpara articole si coperti ca la piata.
    Mizeria nu o face doar presa ci si importatorii care intra in tot felul de combinatii murdare. si sunt cativa.
  • @zorro
    Profitabila a fost mai mereu, cel putin in acea perioada, dar acest lucru a fost complet ascuns fata de angajati. Eu am prins doar perioada Metzger, tu probabil ca ai prins perioada Schlegel. Amandoi de pus la gazeta de perete. Unul mai slab decat celalalt. Sigur iti pot spune ca Metzger a bagat mana la borcanul cu miere mai mult decat era permis. Frau Schlegel a venit sa restructureze business-ul si l-a restructurat pana a murit de tot. Iti dau dreptate 100% la chestiunea calitatii. Probabil ca trebuie ca presa sa treaca printr-un purgatoriu, sa cada complet, si apoi sa renasca din propria cenusa.
  • Pt mamedu,

    In principiu ai mare dreptate in ce spui dar sa stii ca intre 2001 si 2007 ams a fost foarte profitabila. Ca banii nu s-au dus in investitii ci in buzunarele altora, asta e o alta problema.
    la fel, de acord ca managementul a fost prost. cand au lansat GEO, Univers motor si last auto omnibus, nicuna nu a mers si au pierdut bani cu gramada.
    Nu stiu ce a facut Metzger dar stiu ca urmasul sau, doamna Maike Schlegel a facut totul praf culminand cu inchiderea companiei si vanzarea licentei la Sanoma. Acum nu mai seamana deloc cu ams-ul original, ca actualitate este zero, ca teste comparative zero barat.
    dar in ziua de azi, calitatea nu mai conteaza. haosul e prea mare ca sa mai inteleaga cineva ceva in aceasta tara.
  • O revista de succes, nascuta prin metamorfozarea AUTO PRO, este in deriva de mai mult timp.
    Dupa o gramada de ani in care aceasta revista s-a zbatut intre viata si moarte, intre a fi inchisa si a merge mai departe, iata ca nemtii au zis HALT!
    Managementul extrem de prost, atat german (Dietmar Metzger, actualmente pensionat fortat, dupa ce a fost prins cu o gramada de matrapazlacuri facute impreuna cu romanii), dar si cel roman (Mircea Ciobotaru, plecat de la AMS in urma cu cativa ani din aceleasi motive de "incompatibilitate") a fost primul pas catre distrugerea acestui brand.
    O revista care in trecut se edita in aproximativ 18.000 exemplare (real) in timp ce principalul concurent AUTOSHOW nu depasea 7000 de exemplare pe editie (real), cu doar 6-7 angajati cu tot cu directori, in care cu exceptia directorului general erau platiti cu maxim 400 EUR/luna (anii 2000), cu venituri din publicitate de minim 40.000 EUR lunar si cu un cost al revistei de doar 7-8000 EUR lunar, a reusit sa fie pusa pe butuci de niste oameni interesati doar sa-si bage in firma deconturi cat mai elucubrante. Faptul ca oamenii erau trimisi in deplasari fara diurne, acestea fiind insusite direct de catre directorul general, este doar unul dintre multiplele exemple de bataie de joc la care erau expusi angajatii.
    Anii au trecut, echipa veche AMS a plecat (Razvan Magureanu, Alexandru Sincan, Andrei Dumitrescu, Sorin Miclau, Dan Athanasiu, Gelu Ispas), au venit nemtii, au vazut cat s-a furat, au facut "curatenie", dar atat. Nu i-a interesat ca aceasta revista sa fie pusa din nou pe roti. Au mentinut-o oarecum pe linia de plutire, dar cu pierderi mereu. Si-au dat seama in sfarsit ca sunt incapabili sa o printeze mai departe. Dintr-o revista de tinuta, un reper in domeniul presei auto de specialitate, AMS a fost transformata in una de duzina, lipsita de stralucire.
    Sper ca cei care au preluat licenta sa invete din greselile precedentilor. Daca vor continua cu politica traducerilor aiurea, de dragul umplerii a 100 de pagini lunar, fara a tine cont de specificul pietei auto din Romania, inseamna ca acest pas este al doilea catre iesirea definitiva a acestui brand din Romania.
    Le doresc succes!

Trimite un comentariu