Skip to main content

EXCLUSIV: Consultanţii de la Ocean Strategy nu mai lucrează cu Intact

 

Compania de consultanţă Ocean Strategy încheie colaborarea cu trustul Intact, începută cu aproape doi ani în urmă.

Publicitate

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, colaborarea dintre Ocean Strategy şi Intact urmează să se încheie în următoarele săptămâni.

În toamna lui 2008, Ocean îşi propunea să facă din Antena 1 liderul pieţei de televiziune şi să depăşească Pro TV într-un orizont de aproximativ doi ani.

Datele de audienţă arată încă o diferenţă notabilă între cele două posturi rivale. Astfel, în luna februarie, audienţa medie a Pro TV, în mediul urban, era de 391.000 de telespectatori, faţă de 284.000 Antena 1. În intervalul de maximă audienţă (Prime Time, orele 19.00-23.00) ecartul este mai mare: Pro TV era urmărit, în medie, de 962.000 de telespectatori în mediul urban, iar Antena 1 de 563.000 de persoane.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Sunt diferente notabile intre Pro si Intact care explica perfect prapastia dintre audientele celor doua trusturi. Doua, numai:
    -la Pro, niciodata doi prezentatori nu s-ar fi porcait in direct, in emisiuni inregistrate sau in presa scrisa, indiferent cat de ok era subiectul. In Intact, asemenea practici sunt frecvente; doar doua exemple: Mihaela Radulescu - Mircea Badea, Ion Cristoiu - Mircea Badea. Si stiti foarte bine ca nu-s singurele cazuri. Aici e chestie de imagine si n-ar trebui sa spui intregii lumi ca un coleg miroase a transpiratie de nu mai poti tu sa dormi noaptea.
    -Lucian Mandruta n-ar fi prezentat niciodata o emisiune de divertisment la Pro. "Paine si circ" e ceva jalnic inclusiv ca idee de format per editie!
    -cum sa renunti atat de usor la Mircea Radu, un om care a facut audienta zdravana ani de-a randul, sa-l arunci acum ca pe o masea stricata de parca nu fusese decat un o Bianca Dragusanu/Marina Dina sau alt cauciuc de-asta tip asistenta lu' cutare?!
    Nu cred ca Ocean Strategy e de vina pentru slabele rezultate ale Antenei.
  • PRO-ul a investit in produse audio-vizuale care au avut substanta, inovatoare(Pt Romania, cel putin) de-a lungul anilor. Si-au creat o imagine a vedetelor care au sustinut postul, dupa care mecanismul a fost si invers. E adevarat ca acum au inceput sa se "vanda" cu productii ce decupeaza o "felie" de realitate ce eu nu as dori sa o vad la tv. Cu siguranta eu nu fac parte din majoritate.
    Va felicit pt acest proiect
  • Personal-ca nespecialist in domeniu- cred ca mult timp (estimez :ani de zile)ProTV nu va putea fi dat jos de pe locul 1 la audiente...
  • financiare sunt. dar nu asa cum s-ar crede. oamenii au luat bani cu varf si indesat de la Sirbu. si i-au meritat pana la ultimul cent. daca ar fi avut vreodata antena cea mai mica sansa sa bata pro-ul, acum s-a rezolvat. nu mai are niciuna.
    vanzarile le-au pus pe butuci. ca nu era bine cu clir. le-au internalizat de dracii au sarit din ele.
    stirile s-au dus si ele.
    au adus un cofetar sa conduca sandramaua.
    pai n-ar fi izbandit pro-ul nici in 20 de ani cat au reusit oceanicii astia.

Trimite un comentariu