Skip to main content

Ok! va plăti vedetele pentru exclusivităţi

 

corneteanu9OK!, noua revistă lansată astăzi de trustul Adevărul Holding, este dispusă să plătească vedetele pentru subiecte în exclusivitate, a declarat Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding, într-un interviu pentru paginademedia.ro.

Publicitate

Răzvan Corneţeanu:

“Revista se axează în jurul exclusivităţilor. Exclusivităţi pe care le dobândeşte în cele mai diverse moduri, inclusiv, mai mult decât alţii, suntem dispuşi să plătim aceste exclusivităţi.”

Corneţeanu nu a precizat cât va plăti pentru o exclusivitate, spunând că totul depinde de potenţialul unui subiect de a atrage publicitate şi implicit profit.

Mai multe detalii găsiți în interviul acordat de Răzvan Corneţeanu pentru paginademedia.ro:

Carmen Andronache: Cum se poziţionează revista OK! faţă de celelalte publicaţii?
Răzvan Corneţeanu: Brand-ul OK! Are un spirit aparte, un brand pe care trebuie să-l înţelegi. Se axează în jurul exclusivităţilor. Exclusivităţi pe care le dobândeşte în cele mai diverse moduri, inclusiv, mai multdecât alţii, suntem dispuşi să plătim aceste exclusivităţi. Asta face ca relaţia dintre OK! şi vedete, zona de VIP-uri, să fie una mai specială, pentru că atunci când aceste lucruri ajung subiectul unei tranzacţii, fiecare încearcă să-şi vadă interesul şi fiecare să câştige. Relaţia dintre cele două părţi este una cât se poate de pozitivă, din cauza faptului că fiecare are ceva de câştigat.

Dar nu există şi riscul ca o vedetă să vândă un subiect fabricat, mai puţin real?
Poate să încerce, nu am exemple de genul acesta, dar este o chestiune de credibilitate, după ce faci chestia asta, mai ales dacă ai încasat şi nişte bani, a doua oară...Credibilitatea este o marfă greu de păstrat.

Care este concurentul numărul unu al revistei OK! pe piaţa din România?
Nu există pe nişa asta, pe segmentul acesta. Nu există un concurent în sensul absolut al termenului. Sigur, există o piaţă ultra segmentată, în mare suferinţă, ca toată presa românească, iar competiţia se desfăşoară cu mai multe branduri pe zona de publicitate. Dar sunt atât de multe că nu are rost să le nominalizez eu. Pe zona de publicitate bătaia este mai mare. Pe audienţă, pe tipul de subiect şi pe combinaţia Click! - OK! n-avem competiţie.

Cum reuşiţi să vindeţi revista la un preţ atât de mic (3.99 lei) având în vedere calitatea hârtiei?
Am mai primit întrebarea aceasta vizavi de cărţi. Unu-nu ne lăcomim, doi - suntem mai deştepţi decât alţii, trei - am învăţat să producem lucruri bune cu preţuri rezonabile. Nu mici, dar preţuri rezonabile, este totuşi un euro, adică nu este gratis. Am tipărit 75.000 de exemplare tocmai pentru că noi credem că acest preţ va vinde.

Cât de mare este investiţia de început?
Nu pot spune, pentru că nu vreau să dau idei, dar este o investiţie rezonabilă. Ideea a contat mai mult decât investiţia.

Dar în cât timp credeţi că veţi amortiza investiţia?
În anul doi întră pe profit. Poate să intre şi mai devreme.

Se preconizează şi alte lansări?
Da, astea sunt lucruri pe care noi le-am pregătit de mult timp. Sigur, ce se întâmplă în jurul nostru, criza...

Parcă nu vă atinge criza.
Ba ne atinge, dar ne atinge în felul nostru. Pentru că suntem în lumea noastră. Ne atinge, numai că lucrurile astea sunt făcute din timp. Proiectul pentru revistă e o chestie începută de un an de zile. Am mai făcut şi alte lucruri care se vor materializa în curând. De exemplu, săptămâna aceasta, am dat drumul colecţiei cu National Geographic. Asta este o chestie senzaţională. E un proiect pe care deocamdată nu l-a înţeles lumea. A venit Ambasadorul Argentinei la noi în redacţie şi a spus că este una dintre cele mai mari campanii de marketing, făcută vreodată în România pentru o ţară străină. Nu s-a făcut niciodată aşa ceva. Să dăm gratuit în 200 şi ceva de mii de exemplare- la pachet Argentina şi Peru...

Îmi puteţi spune ce anume veţi mai lansa, pe ce segment?
Nu, dar avem colecţii deja în pregătire. Am spus-o deja.

Este vorba de colecţii legate de Adevărul?
Chiar şi lângă Click există o publicaţie care stă să iasă, dar nu pot să vorbesc în avans pentru că ar fi lipsă de modestie.

Care este suma maximă pe care aţi fi dispus să o daţi pentru un subiect tare?
Subiectul tare trebuie definit. Este vorba de un business. Subiectul este contextual şi atunci pui pe hartie, faci un plan scurt: cât vinzi, câtă publicitate ai putea să atragi şi îţi dai seama şi cât ai putea să plăteşti. Nu vreau să dau idei pentru că după aceea, să ştii, vor fi oameni care vor interpreta suma în favoarea lor. Totul trebuie calculat în funcţie de potenţialul subiectului. Doar nu e Crucea Roşie. În Statele Unite au făcut nişte înţelegeri cu televiziunile. A fost o chestie complicată până să le dea milioanele alea pe apariţiile respective. Au fost echipe care au lucrat luni de zile pentru imaginile de la nunta Victoriei Beckham.

În ce măsură se va diferenţia abordarea subiectelor din revista OK!, faţă de cea din Click?
Tabloidul are o anumită agresivitate, care la OK! lipseşte. Sensibilitatea subietelor există, dar tabloidul trebuie să fie agresiv. E prin definiţie. Anumite subiecte vor fi promovate în Click tocmai pentru că parte din cititorii ziarului Click fac parte din publicul revistei OK! Atâta timp cât contentul internaţional este content internaţional şi cel românesc va fi realizat în anumiţi parametrii, nu o s-o vezi pe Nikita niciodată în pagina revistei OK!.

Citește și:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • am citit revista in state si eram curioasa cum o vor adapta romanii. jos palaria. articolele sunt scrise foarte bine scrise, mai ales cover story-ul despre tom cruise si materialul cu ilie nastase (fara interviu cu ilie nastase:). are totusi cam multe vedete internationale. va prinde sau nu o revista de vedete fara marin si radulescu...fara salam si sensual?

Trimite un comentariu