Skip to main content

Reclama "Alergătorii", pentru Dorna, cel mai bun spot din 2009, în viziunea publicului IQads

 

Reclama "Alergătorii", realizată de McCann Erickson pentru Dorna a adunat cele mai mute voturi la categoria Spot TV din cadrul BestAds, concursul online de publicitate organizat de IQads.

Publicitate

Celelalte lucrări căştigătoare sunt Metro Love (categoria coloană sonoră) - Publicis, Fără plastic ar fi fantastic (print) - Next Advertising şi Bădăranul de cinematograf (spot radio) - Propaganda.

Topul reclamelor la cea de-a şasea ediţie BestAds a fost dat de 11.188 de voturi.

Lucrările care au ocupat primele locuri în topul BestAds la celelalte categorii:

Categoria: Coloana sonoră a unui spot TV

Spot: Metro Love
Agentia: Publicis
Client: Orange

Categoria: Print

Lucrarea: Fără plastic ar fi fantastic
Agenţia: Next Advertising
Client: Salvaţi Delta

salvatideltavamultumim1wz2

Categoria: Spot radio

Spot: Bădăranul de cinematograf
Agenţia: Propaganda
Client: Radio Guerrilla

Categoria: Campanie

Campanie câştigătoare: Antimitocănie
Agenţia: Propaganda
Client: Radio Guerrilla

atlas_de_mitocanie_urbana_wallpaper11

Campania a conţinut: o serie de spoturi TV, intitulate “Atlas de mitocanie urbana”, mai multe print-uri ( printre care Cocalarul, Mitocanul, Piţipoanca, Bădăranul, Mârlanul s.a.) şi câteva spoturi radio (printre care "Băiatul de bani gata", "Cocalarul de trafic" şi "Mârlanul de Dorobanţi")

Despre BestAds şi IQads:

Pe shortlist-ul BestAds - ediţia a şasea au intrat 45 de nominalizări, realizate de 20 de agenţii de publicitate autohtone pentru 28 de branduri diferite.

IQads face parte din F5, divizia new media a trustului Realitatea-Caţavencu.

Topul integral este disponibil aici, alături de Topul celor mai premiate agenţii după primele 6 ediţii BestAds.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu