Skip to main content

Revista presei media - 1 martie

 

andrei_gheorghe-28"Începând cu data de 26 februarie 2010, Ministerul Finanţelor Publice a încetat relaţiile contractuale cu domnul Andrei Gheorghe", se arată într-un comunicat al Ministerului, remis Money.ro. Contactat anterior de Realitatea.net, Gheorghe a declarat că nu a demisionat şi că nu ştie nimic despre aşa ceva.
Andrei Gheorghe, dat afară de la Ministerul Finanţelor

Publicitate

Deşi nu este singura variantă, Călinescu este prima opţiune a democrat-liberalilor, în condiţiile în care partidele din coaliţie au convenit ca şeful de la TVR să fie propus de către PDL, iar cel al radioului de către UDMR.

"Mi s-a propus acest lucru de către un factor politic din conducerea PDL, dar mai reflectez asupra acestui subiect, în paralel cu derularea procedurilor oficiale care pot dura mai mult. Până când voi fi chemat oficial la audieri în comisiile de cultură ale Parlamentului, mai durează şi am timp să mă gândesc", a declarat Florin Călinescu pentru NewsIn, preluat de money.ro.
Florin Călinescu, varianta cea mai probabilă pentru şefia televiziunii publice

Ziarul Gândul are începând de duminică seară un site cu un layout nou. Odată cu lansarea, cei mai cunoscuţi editorialişti ai ziarului - Claudiu Pândaru, Cristian Tudor Popescu, Florin Negruţiu şi Mariu Niţu - explică prin intermediul unui ghid interactiv, prezent pe site, câteva dintre noutăţile pe care acesta le aduce, scrie Daily Business.
Gândul şi-a schimbat faţa pe online

Unele vedete se descurcă bine mersi în lumea televiziunii, mai ales după ce au ajuns să cunoască succesul prin emisiunile pe care le prezintă, scrie Evenimentul zilei, care trece în revistă companiile oamenilor de televiziune.

"Am înfiinţat Hodoronc-Tronc Prod în 2001, din cauza volumului destul de mare de activităţi pe care le aveam la momentul respectiv. Mi s-a părut mult mai uşor să pun bazele propriei firme de producţie radio, TV şi publicitate, decât să apelez la serviciile altor firme”, declară Şerban Huidu, unul dintre întreprinzători. Printre producătorii TV de succes se mai numără Lucian Mândruţă (Sign Factor) și Robert Turcescu, care are două firme: una de producţie TV şi cealaltă de consultanţă în media.
Vedete pe persoană juridică

Kanal D şi Pro TV aduc, în grila de primăvară, emisiuni despre viaţa românilor, scrie Evenimentul zilei. Emisiunea concurs Iubesc România, care a început sâmbătă, de la 20.30, la Kanal D, îşi propune să aducă exemple concrete care să trezească mândria de a fi român. Gazdă a emisiunii este interpreta de muzică uşoară Anca Ţurcaşiu. La Pro TV revine noul sezon din România, te iubesc!. „Emisiunea va conţine anchete foarte puternice, subiecte foarte bune, muncă de cercetare multă şi filmări incredibile”, promite Cristian Leonte, prezentatorul emisiunii.
Televiziunile iubesc România

Ştefan Chriţescu, Head of Planning la Graffiti BBDO, într-un interviu acordat IQads: oamenii nu vor să fie prieteni cu brandurile în reţelele sociale. Reţelele sociale online sunt incluse în strategiile de comunicare de către marile companii. "E nenatural să fii prieten cu un brand", spune Chiriţescu.
Ştefan Chiriţescu, Graffiti BBDO: "Oamenii nu vor să fie prieteni cu brandurile în reţelele sociale"

Românii sunt printre cei mai activi utilizatori ai reţelelor de socializare, deşi rata de penetrare a internetului este de doar 32% în ţara noastră, comparativ cu 85% în Olanda, potrivit studiului MCDC, realizat de IAB Europe în 16 țări europene, informează Mediafax, HotNews și IAA.ro.

Ursus Breweries va anunţa la finalul lunii martie numele agenţiei care se va alătura companiei în încercarea de a ataca în forţă domeniul digital, acolo unde, uneori, producătorul a fost criticat că brandurile sale nu au o poveste de spus. Grant McKenzie, vicepreşedintele de marketing al Ursus Breweries, vorbeşte într-un interviu acordat Wall-Street despre ce a presupus brieful şi care sunt şansele că o agenţie românească să câştige acest proiect.

"Oamenii întreabă cât de mult investim în digital, ceea ce în opinia mea este greşit. Cât costă un cal şi o maşină? Nu ştiu. Ce va pot spune este că timpul alocat de echipa mea în înţelegerea mediului online anul trecut era de 5-10% din timpul lor total. În ultimele două luni, acesta a crescut până la 35%. În 2010 va fi mai mult. Şi asta e mai important pentru mine decât banii pe care îi investi", a declarat McKenzie.
Cu spuma digitală: Care este strategia Ursus Breweries pe online

Pentru un spot de 20 de secunde, Zânul Traian Tudorică şi o echipă de peste 20 de oameni au muncit aproximativ 12 ore. Redactorul Adevărul a însoţit echipa care a lucrat la cel mai recent spot pentru Banca Transilvania. Reclama, realizată de Next Advertising, este pentru un nou credit de nevoi personale, iar sarcina zânului este să-i înveţe pe cei doi tineri termenul de „credit de nevoi personale", mai rar folosit de când cu criza asta.
Atenţie, se filmează Zânul! Acţiune!

În cadrul celui mai important eveniment din Europa Centrală şi de Est, dedicat publicităţii pe telefonul mobil, Mobile Advertising Congress, o serie de speakeri de talie internaţională au vorbit despre publicitatea pe telefonul mobil ca despre „the next big thing”, relatează site-ul IAA.

Marco Kind, Chief Marketing Officer la Vodafone a explicat că a crescut numărul de campanii de mobile advertising în 2009 - cu 128% faţă de 2008. Publicitatea pe telefoane mobile a crescut cu 50%, iar bugetele cu 85%. Campaniile au fost de SMS, MMS și bannere pe internet mobil.
The next big thing este deja aici?

Administratorii companiei britanice care deține revista Reader’s Digest au început negocierile pentru vânzarea publicației și se arată optimiști după primele discuții cu nu mai puțin de trei potențiali cumpărători, potrivit presei internaționale, informează Wall-Street, care citează NewsIn.
Reader’s Digest, tot mai aproape de o vânzare

Agenția Rogalski-Grigoriu a fost desemnată să gestioneze contul de PR al Agricola Bacău, unul dintre principalii jucători din industria cărnii de pui, în urma unei licitații la care au fost invitate trei agenții, notează Wall-Street și Daily Business.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu